Am revizuit Politica de confidențialitate BT.
Cum mă ajuta CSALB
Centrul de soluționare alternativă a litigiilor în domeniul bancar (CSALB) mediază situațiile dificile dintre clienți și instituțiile financiar-bancare în mod echilibrat, rezonabil, rapid și în afară instanței, prin colaborare cu experți în domeniul financiar-bancar (Conciliatori) care, în funcție de procedura aleasă de părți, pot propune sau impune o soluție de rezolvare a litigiului.
Dacă problema întâmpinată nu a fost soluționată direct cu instituția financiar-bancară, o persoană se poate adresa CSALB. Conciliatorii analizează situația pe baza documentelor puse la dispoziție de consumatori și comercianți și propun/impun o soluție pentru soluționarea litigiului.
Totodată, ai dreptul de a recurge la mecanisme extrajudiciare de soluționare amiabilă a disputelor, precum cele oferite de Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în Domeniul Bancar (CSALB), conform prevederilor legale în vigoare. De asemenea, te poți adresa instituțiilor și autorităților competențe în gestionarea reclamațiilor consumatorilor, respectiv Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorului (ANPC).