Programul BT este 9.00 - 16.00, de luni pana vineri

INFO-COVID 2020-03-22
Programul BT este 9.00 - 16.00, de luni pana vineri

 

Suntem deschisi, ca si pana acum, sa servim si sa ajutam clientii in sucursale si agentii, in toate comunitatile din care facem parte. Ca sa trecem cu bine totii peste aceasta perioada, ne adaptam temporar programul, asa incat programul unitatilor noastre deschise pentru clienti este 9:00 – 16:00, de luni pana vineri. Update [13 aprilie]: din 21 aprilie vom avea pauza de dezinfectare in intervalul 13.00 - 13.30. Sucursala BT Italia (Roma) este deschisa in intervalul 8.30 – 13.15, marti si joi.

 

Sunteti bineveniti la noi, oricand. Insa, pentru protectia tuturor, va rugam sa treceti pe la banca doar pentru operatiuni urgente sau pe care nu le puteti gestiona in alt mod.

 

Masuri de siguranta daca veniti la BT:

  • Inainte sa intrati: daca sunt clienti inauntru, va rugam sa asteptati in afara sucursalei/agentiei pana iese unul dintre ei
  • Cand intrati: folositi dezinfectantul pentru maini, il gasiti la intrarea in banca
  • Dupa ce ati intrat: pastrati distanta de 1,5 m fata de alti clienti si de colegii nostri

  

Banking fara a veni la banca

Va reamintim ca aveti la dispozitie nu mai putin de 10 optiuni de self-banking prin BT pentru plati, transfer de bani, plata facturilor, curs valutar, verificarea tranzactiilor, gestionarea cardurilor, depunere de bani etc.: walletul BT PayApple PayBT Visual Helptastatura/extensia BT PayGarmin PayFitbit Pay, BT24 Mobile Banking si Internet Banking; chatbotii Livia si Raul, respectiv prin bancomat. De asemenea, va recomandam ca atunci cand faceti cumparaturi sa platiti contactless, folosind cardul, telefonul sau alte accesorii de plata (bratara, ceas etc.), e mai sigur din toate punctele de vedere.

 

Daca aveti intrebari, puteti afla raspunsurile inclusiv de la colegii nostri din echipa Customer Care, care va stau la dispozitie 24h/24 atat telefonic (0264 30 80 28), cat si prin email (contact@btrl.ro). De asemenea, pe Intreb BT va asteapta peste 1.000 de raspunsuri la intrebari despre produse, servicii si despre cum sa procedati in relatie cu banca in anumite contexte. 

 

Aveti grija de voi si de ceilalti. Cu totii avem nevoie, mai mult decat oricand, de solidaritate si de responsabilitate.

 

#Saauzimdebine, multumim!