20 ianuarie 2020

#IntrebBT in trending

Si cum se poate altfel, cand in anul 2019, aproape 5.500 de persoane ne-au trecut “pragul” platfomei in fiecare zi?

Ei bine, da! Cel mai mare program de educatie financiara online lansat de BT este pe val, iar motivul este unul simplu! Am incercat sa cream un spatiu in care discutiile despre banking sa fie purtate cu responsabilitate si in acelasi timp, utilizand un limbaj prietenos, amuzant pe alocuri si chiar ilustrat video. Stii tu, #humanbanking, exact cum te-am obisnuit.

Iar daca vrei dovezi palpabile, ne-am gandit deja si la asta, asa ca mai jos iti lasam exact cifrele care ne-au impresionat in anul care tocmai a trecut.


Am inregistrat o puternica majorare, iar cand vine vorba despre cresteri, fata de anul 2018, am reusit sa invitam cu 55% mai multi vizitatori, mai exact, putin peste 2 milioane de musafiri

Acestia ne-au facut pe parcursul anului 2019, aproximativ 5 milioane de vizite. Iar noi ca de fiecare data, i-am intampinat cu raspunsuri din domeniul bancar.

Ti-am tot spus ca la noi gasesti raspunsuri la intrebari, dar unii dintre voi au fost putin sceptici, asa ca am facut un clasament care cuprinde cele mai accesate intrebari. Pe primele locuri s-au clasat: diferenta dintre cardul de credit si cardul de debit, cum se obtine un imprumut, ce este codul SWIFT, cum pot afla IBAN-ul contului bancar si adrese ale sediilor BT.

Cei mai multi vizitatori au venit de pe telefon (75% ca sa fim foarte exacti), iar acest fapt nu ne mira deloc, deoarece majoritatea oaspetilor nostri au varste cuprinse intre 25 si 34 de ani (35%).

Daca inca nu ne-ai vizitat, te invitam si pe tine chiar aici sa ne treci pragul in anul acesta.

P.S. Venim cu tot mai multe surprize 😉

 

Editor: Mihaela Ban, Ofiter Marketing si Comunicare, Banca Transilvania