Ce este bine sa stii inainte de Crosul BT din 9 aprilie

Inca putin si intram in linie dreapta pentru startul Crosului BT. Asa ca ne-am gandit sa iti oferim cateva tips & tricks de care sa tii cont.

  • Incepem cu alimentatia! Lasa cel putin o ora pauza intre masa si antrenament. Nu exagera cu mancatul. Mananca ceva usor, cum ar fi un ou fiert sau o banana. Poti sa incepi sa bei lichide cu o jumatate de ora inainte sa alergi. Vezi cum te simti mai bine. Sunt persoane care inainte de o sesiune de alergat, dimineata spre exemplu, consuma doar lichide.
  • 2. Mult mai importanta decat alimentatia este hidratarea. Apa regleaza temperatura corpului. Incepe sa bei cu cateva zeci de minute inainte de efort si vei simti beneficiile apei.
  • Incalzirea. Daca vii la un cros, parcheaza masina mai departe de stadion si vino in ritm alert spre start. Genuflexiunile ajuta, dar la fel de mult si sa iti intinzi picioarele sau sa le tii incordate 20-30 de secunde.
  • In timp ce alergi, conteaza pe ce muzica o faci. Asa cum am povestit si in postarile anterioare de pe Blogul BT, melodiile tale preferate te pot ajuta sa alergi mai mult si mai repede.

In incheiere, te incurajam sa dai mai departe starea de bine si de veselie si sa vii la Crosul BT cu accesorii/costumatie care sa aduca buna dispozitie in timpul alergarii. Si sustinatorii tai au ocazia sa se implice in alergare pe traseul competitiei, pe distante mici, purtand si ei accesorii sau costumatii. 

 

Comentarii