20 august 2021

Luiza Pacea: Mereu pregatita pentru neprevazut

De la catedra si lucrul cu „oameni mici”, care mai de care mai nerabdatori, la receptia bancii si lucrul cu „oameni mari”, unde situatia nu se schimba cu mult 😊. Luiza Pacea si-a inceput cariera in invatamant, unde a lucrat timp de 10 ani, iar astazi aplica lectiile invatate in calitate de pedagog prin postul de Specialist Servicii Clienti pe receptie. Hai sa afli povestea protagonistei #OameniidelaBanca de astazi!

Dornica de a face performanta, Luiza a decis in anul 2019 ca este timpul sa schimbe straiele de dascal cu altele noi, asemenea celor purtate de #OameniidelaBanca. Asa ca, atunci cand oportunitatea s-a ivit, nu a mai stat pe ganduri si a spus „da” fara ezitari. Schimbarea produsa in viata sa profesionala avea sa o impresioneze inca de la primii pasi facuti in BT:

„Am venit in Banca Transilvania cu toata increderea. Stiam ca este o bancă de prestigiu, care ofera multe oportunitati de cariera, fapt ce mi s-a si confirmat ulterior. Primii pasi in BT si etapa de instruire au fost ca o scoala pentru mine. Aici am descoperit oameni frumosi, calzi, empatici, pe care ii pot considera prietenii mei. Parea ca ne cunoastem dintotdeauna. Ajunsa in Agentia Big Constanta, toata lumea m-a intampinat cu zambetul pe buze si bratele deschise. Asta mi-a oferit multa incredere in mine. Venirea mea aici s-a dovedit a fi cu noroc. Eram nerabdatoare sa accesez tainele banking-ului, nu stiam exact ce urmeaza. Stiam doar ca este un drum nou, care imi va aduce multe provocari si situatii necunoscute pe care trebuie sa le descifrez. Faptul ca toti oamenii cu care am interactionat inca din prima zi mi-au raspuns foarte cald si primitor, mi-a confirmat faptul ca urmeaza o etapa frumoasa in care, cu ajutorul lor, voi reusi.”

Luiza este, in prezent, “zambetul prietenos” care intampina clientii ce sosesc in Agentia Big din Constanta. Se ocupa de preluarea si consultanta clientilor, digitalizare si canale alternative, iar alaturi de echipa din care face parte, reuseste sa faca fata tuturor provocarilor si sa construiasca lucruri frumoase impreuna. Iar noi nu putem decat sa fim mandri sa le vedem concretizate! 

Mood-ul cu care isi incepe ziua? Mereu pregatita pentru neprevazut. Luiza a observat si a inteles foarte bine comportamentul clientilor ce au trecut pragul bancii. Cand nimeni nu are timp de pierdut si nerabdarea este cuvantul de ordine, incearca sa identifice solutia rapida care sa-i ajute pe clienti sa plece multumiti din banca. Cu timpul, acest lucru poate deveni destul de solicitant, insa Luiza isi poarta zambetul pe buze si vocea calda in orice situatie, iar de aici apar si rezolvarile: „Comunicarea deschisa cu cei din jur este cheia succesului in atingerea obiectivelor. ”

Cand misiunea sa la banca se finalizeaza, Luiza prefera sa isi reincarce bateriile prin briza marii si sunetul pascarusilor. Marea fiind la doi pasi de ea, profita din plin de tot ceea ce aceasta e gata sa ii ofere, indiferent de sezon. In timp ce unii isi gasesc oaza de relaxare la spa, pentru Luiza, timpul petrecut in aer liber, in natura este, in sine, un ritual al deconectarii de la zumzetul cotidian si al conectarii la propria persoana.

Un element nelipsit din activitatea sa zilnica, indiferent care ar fi aceea, este muzica. Ii place sa o asculte si sa cante in egala masura. De obicei, piesele pe care le asculta in masina la radio raman cu ea pe tot parcursul zilei, astfel ca ai sai colegi se pot bucura de intrare gratuita la mini-concertul sau live de la birou. Piesa pe care o pune in prezent pe repeat si o trimite direct in vacanta este „Fly Above”, a lui Sena Sener. 

 

Draga Luiza, iti multumim ca, prin zambetul tau cald si empatic reusesti sa iti duci calitatile de dascal la nivelul urmator, aici, in Banca Transilvania. Suntem mandri sa te numim unul dintre #OameniidelaBanca! 💛

 

BT Extra – intrebari extra pentru #OameniidelaBanca!

Ce lectie pe care ai invatat-o in calitate de pedagog o poti aplica astazi in banking?

„Fiecare persoana este speciala, unica. Fie ca vorbim de oameni mici sau mari, trebuie sa reusim sa ne adaptam fiecarei tipologii si sa ii intelegem. Faptul ca suntem diferiti este un beneficiu. Daca am fi toti la fel ,poate viata nu ar mai fi la fel de colorata. Acest aspect l-am invatat in primul rand ca si pedagog: sa inteleg fiecare persoana din jurul meu si sa pot raspunde personalizat. Mi-am slefuit-rabdarea, am devenit mai empatica, mi-am dezvoltat atentia distributiva si abilitatea de a fi multitasking”

 

Daca ai putea sa fii o floare, care ar fi aceea?

„Imi plac foarte mult trandafirii, insa nu m-ar caracteriza tepii lor. Nu sunt o persoana acida si nici nu am laturi intunecate. As alege trandafirul sau o alta floare parfumata, cum ar fi tuberoza. Mirosul lor inspira bucurie, veselie si optimism.”

 

Alege doua obiecte pe care sa le iei cu tine pe o insula pustie.

„Cred ca as lua o oglinda – ca sa imi pot admira bronzul 😊 si un parfum, indispensabil pentru mine.”

 

Photo credit: Ionut Floricescu