În prezent, înregistrăm un număr foarte mare de apeluri în Call Center. Dacă ai o problemă urgentă, sună acum, iar dacă nu, te așteptăm mai târziu. Pentru răspunsuri rapide încearcă Întreb BT sau BT Visual Help.
0264 308 028 sau *8028
Numărul e disponibil din orice rețea națională.
0264 303 003
Linie directă pentru toți românii care sunt plecați din țară, inclusiv asistență în limba engleză.
Știm bine că, în business, primul an e cel mai greu. De aceea, ne-am gândit că ți-ar prinde bine câteva gratuități și un pachet cu operațiuni nelimitate în lei și valută, un card de debit Visa Business Silver, Internet & Mobile banking și altele pe care te invităm să le descoperi.
Plăți si încasări nelimitate în lei și valută online sau cu cec și bilet la ordin
m
Card de debit Visa Business Silver emitere nelimitată de carduri și mentenanță anuală
m
Deschidere de conturi curente nelimitat în lei și valută
m
Primele 5 ridicări de numerar de la ATM BT valabil pentru cardul de debit – Visa Business Silver
m
Depuneri de numerar în contul societății la ghiseu de către delegați sau împuterniciți
m
Internet& Mobile Banking
m
BT Alert 40 include 40 de sms-uri
m
50% reducere la BT Alert 80
m
50% reducere la mentenanța anuală Visa Business Gold
m
50% reducere la abonament BT Ultra
m
5 lei/dispozitiv comision de administrare BT POS App
m
1,20% 0,70% comision de încasare BT POS App pentru cardurile persoanelor fizice
m
1,20% 0,90% comision de încasare POS pentru cardurile persoanelor fizice
m
1,20% 0,90% comision de încasare E-commerce pentru cardurile persoanelor fizice
Vezi tot ce contine pachetul
Nu sunt incluse comisioanele percepute de BNR, Transfond, bănci corespondente și comisioanele pentru plățile efectuate în regim de urgență.
Servicii non-bancare incluse
Ai 12 luni de gratuități și pentru soluțiile non-bancare Online Mastery și Rețeaua Regina Maria.
Astfel, după activarea pachetului Contul Primul An Gratuit, în aproximativ 10 zile vei primi câte un mail cu instrucțiunile de activare pentru fiecare dintre cele 3 soluții.
Cont gratuit pe Online Mastery StartUp, o platformă online cu tutoriale video cu sfaturi practice de marketing online. Ai ocazia să înveți cum:
să construiești integrat campanii de marketing online
să creezi un website sau o pagină de vânzare
să folosești un blog și să-l optimizezi
să faci publicitate online prin Google și Facebook
să faci campanii de e-mail marketing și să trimiți newslettere
Ai servicii medicale gratuite timp de 12 luni, prin rețeaua de sănătate Regina Maria. Mai exact, pachetul IMM Start-Up conține:
Medicina muncii: control medical la angajare, control medical periodic, raportări semestriale și anuale pentru maximum 10 angajați
Medicină generală și internă – 1 consult/an
20% discount la consultații de specialitate, analize, radiologie, ecografii
Hotline medical 24/7 – sfaturi medicale în cazul unei urgențe
Portal HR –rapoarte cu situația pentru Medicina Muncii. Acces la Fișele de Aptitudini cu semnatura electronică, direct în platformă
Acces în cele 46 de policlinici proprii și peste 300 de centre medicale partenere
Pentru a beneficia de acest pachet, va trebui să închei un contract de 2 ani cu Regina Maria. În primul an pachetul este gratuit, iar din cel de-al doilea an, costul va fi de 6 euro pe lună pentru fiecare abonat înregistrat.
Ai 12 luni în care îți poți completa gratuit Declarația Unică prin aplicația SOLO. Generezi declarația direct de pe mobil în doar două minute.
Condiții de acordare
să aplici pentru pachet în primul an de la înființarea firmei
să îți deschizi un cont de business la BT, vestea bună este că le poți rezolva pe ambele 100% online, chiar acum
Dacă nu ești eligibil pentru deschiderea unui cont online, te așteptăm în agenție cu următoarele acte în original:
Actele constitutive ale societății
Certificatul de Înmatriculare la Registrul Comerțului
Certificatul constatator de la ONRC eliberat cu maxim 30 zile înainte de depunerea la bancă a documentelor pentru deschiderea contului
Pentru nerezidenți este nevoie de toate documentele menționate legalizate și traduse în limba romană și de copia numărului de înregistrare în scopuri de TVA din țara de rezidență
În anumite situații, este posibil să îți mai cerem și alte documente suplimentare.