Stiri

Banca Transilvania - o marca puternica, romaneasca, in haine noi

Comunicat de presa2016-09-15
Banca Transilvania - o marca puternica, romaneasca, in haine noi

Banca Transilvania - o marca puternica, romaneasca, in haine noi

  • BT are o noua identitate de brand, asociata sugestiv cu Romania, modernitate, reputatie si energie
  • Sigla bancii a fost redesenata, iar paleta cromatica este mai bogata: galben, rosu si albastru
  • Banca a pastrat in cadrul identitatii de brand elementele care i-au adus pana acum vizibilitate, favorabilitate si simpatie
  • Povestea brandului BT a inceput acum 22 de ani, in Cluj-Napoca, cu 13 persoane in echipa

 

Banca Transilvania are o noua identitate de brand, care exprima ideea de Romania, modernitate, respect si energie, valori cu care BT se identifica. Este al doilea rebranding din istoria bancii, dupa cel din 2003: sigla a fost redesenata, iar paleta cromatica - galben, rosu si albastru – reprezinta noul limbaj vizual al Bancii Transilvania.

 

BT a pastrat in cadrul identitatii de brand elementele care i-au adus si pana acum vizibilitate, favorabilitate si simpatie, dar care sunt si usor de recunoscut: scutul – ca element grafic al siglei, galbenul BT, respectiv Zanul, personaj care ofera comunicarii bancii unicitate si un mod prietenos de a transmite informatii. Banca Transilvania ramane, ca pozitionare, Banca Oamenilor Intreprinzatori: 1 din 3 antreprenori care incep o afacere aleg BT. 

 

“Banca Transilvania se afla acum intr-o noua etapa de dezvoltare si de maturizare, iar noul concept de brand reflecta foarte bine ceea ce suntem: banca romaneasca si campion local, care sustine cu respect, pasiune si idei noi spiritul antreprenorial romanesc si vise care se transforma in realizari” - declara Horia Ciorcila, Presedintele Consiliului de Administratie al Bancii Transilvania.

 

Proiectul de rebranding a fost realizat impreuna cu Brandient, companie romaneasca dedicata consultantei in strategie si design de brand. Rebrandingul a cuprins mai multe etape: audit, redesenarea identitatii vizuale, trasarea strategiei de brand si de comunicare, respectiv implementarea, etapa care este in derulare atat la nivelul bancii, cat si al companiilor Grupului Financiar Banca Transilvania.

 

Povestea brandului Banca Transilvania a inceput acum 22 de ani, in Cluj-Napoca, cu o echipa formata din 13 persoane. Acum, BT este una dintre cele mai mari banci din Romania, cu activitate organizata pe trei linii de afaceri: Corporate, IMM si Retail. Banca Transilvania inseamna, in primul rand, oameni: peste 7.300 de persoane in echipa si peste 2,2 milioane de clienti. Media de varsta a angajatilor este de 34 de ani, iar pentru aproximativ 1.600 dintre acestia, BT este primul loc de munca.

 

Arhitectura de brand BT cuprinde peste 20 de sub-branduri: al companiilor Grupului Financiar Banca Transilvania, branduri de produse si servicii, fundatii, competitii sportive, cafenea bancara si pentru evenimente de shopping bancar. Banca Transilvania se afla in Top 100 cele mai puternice branduri romanesti 2016, pe pozitia 22, in urcare cu 20 de locuri fata de anul trecut. Clasamentul a fost publicat in septembrie a.c. de revista BIZ.

 

Top managementul BT este increzator ca rezultatele financiare foarte bune inregistrate de Banca Transilvania ani la rand au pregatit terenul pentru noi abordari si proiecte de succes la nivelul intregului Grup Financiar, sub semnul noii identitati vizuale.

 

Categorii stiri

 

BT in Social Media

Contact pentru presa

0264 308028
*8028
(din retelele Telekom, Vodafone si Orange)