Peste 1 milion de persoane s-au informat de pe Intreb BT in prima jumatate a anului, +26% fata de aceeasi perioada a anului trecut

Comunicat de presa 2021-07-12
Peste 1 milion de persoane s-au informat de pe Intreb BT in prima jumatate a anului, +26% fata de aceeasi perioada a anului trecut

Intreb BT a continuat sa fie si in prima parte a acestui an unul dintre cele mai accesate canale de comunicare ale Bancii Transilvania. A fost inregistrat un nou record de vizitatori: peste 1 milion, +26% fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Cu peste 1.700 de intrebari si raspunsuri despre banking, platforma este utila persoanelor care doresc sa stie mai multe despre produsele si serviciile bancare, dar si cum trebuie sa procedeze in relatie cu BT, in anumite contexte. Datorita motorului de cautare bazat pe inteligenta artificiala (Swiftype), integrat in platforma in acest an, vizitatorii ajung imediat la informatiile cautate pe Intreb BT.

Intreb BT in 2021:

  • Peste 5.500 de vizitatori au intrat pe platforma, in fiecare zi.
  • Cei peste 1 milion de vizitatori au facut peste 3 milioane de vizite, mai ales din Bucuresti, Cluj-Napoca, Timisoara, Iasi si Brasov.
  • Cele mai multe vizite sunt din România, dar si din Marea Britanie, Germania, Italia si Spania.
  • Cei mai multi vizitatori au intre 25 si 44 de ani (54%).
  • Fata de alti ani, s-a schimbat interesul privind subiectele cautate, asa incât vizitatorii au fost cel mai interesati de informatii despre banking la distanta, cum este aplicatia BT Pay si Internet si Mobile Banking (BT24, NEO). In zona de interes sunt, de asemenea, subiecte precum contul curent, carduri si credite.
  • Se mentine preferinta accesarii informatiilor de pe telefon (76%).


Prin intermediul Intreb BT, Banca Transilvania ofera din 2014 acces facil la informatii si contribuie astfel la incluziune si educatie financiara.