Victoriabank are o noua identitate de brand
02 decembrie 2019 Timp de citire 2:00 minute

Victoriabank, una dintre bancile de top din Republica Moldova si parte a Grupului Financiar Banca Transilvania, are o noua identitate de brand. Aceasta a fost lansata in 2 decembrie, odata cu aniversarea in Chisinau, alaturi de clienti si parteneri, a 30 de ani de activitate a bancii. Lansarea marcheaza, de asemenea, o noua etapa in istoria Victoriabank si o noua imagine.
“30 de ani este varsta la care Victoriabank a acumulat suficienta experienta si, cu siguranta, multe reusite. Noua identitate de brand inseamna echilibru intre mostenire si modernizare“ - a declarat Bogdan Plesuvescu, Presedinte Victoriabank.
Platforma de brand Victoriabank cuprinde atat brand experience, adica relationarea cu echipa bancii, serviciile si produsele acesteia, respectiv brand image. Pozitionarea brandului este data de noul mesaj-cheie al bancii, Cu pofta de banking. Denumirea băncii a rămas Victoriabank, simbol al ambiției de a creşte şi de a marca noi victorii.
Noua identitate de brand este semnatura Brandient, companie romaneasca de consultanta in strategie si design de brand. Aceasta a realizat, in 2016, un proiect similar la Banca Transilvania, iar ulterior, in 2018, rebrandingul BT a fost desemnat una dintre cele mai eficiente transformari de brand la nivel mondial, conform clasamentului REBRAND 100® Global Awards.
Victoriabank este prima banca comerciala infiintata in Republica Moldova, are aproape 270.000 de clienti activi, peste 1.100 de persoane in echipa si 100 de agentii. Este institutia bancara care a adus in Republica Moldova cardurile, bancomatele, POS-urile si plata contactless cu telefonul.
Contact pentru presă
Alte articole

14 MAI 2025
Încă puțin
Tocmai am trimis un e-mail către tine. Confirmă abonarea prin click pe linkul din email.