Informare Sucursala BT Oradea, in contextul unui caz confirmat de coronavirus la un angajat
31 martie 2020 Timp de citire 1:00 minut
Unul dintre angajatii Sucursalei BT Oradea a fost diagnosticat cu Covid-19 in 30 martie a.c., iar starea sa de sanatate este buna. Banca noastra ii ofera intregul suport pentru insanatosire cat mai rapida. Colega noastra nu a fost la birou in ultimele 10 zile, iar munca sa tine de partea de back-office.
Autoritatile si managementul regional al BT au luat toate masurile necesare: sucursala a fost dezinfectata, iar colegii din echipa respectiva sunt in autoizolare acasa.
Sucursala Oradea este deschisa, pe pozitii cu o parte din echipa, cu colegi care nu au interactionat deloc in ultimele 15 zile cu colega noastra. Programul sucursalei este 9.00 – 16.00. Banca incurajeaza folosirea solutiilor de self-banking de catre clienti - prin telefon, calculator sau laptop - pentru operatiunile bancare curente: plati, transfer de bani, curs valutar, plata facturi etc.
Contact pentru presă
Alte articole
Încă puțin
Tocmai am trimis un e-mail către tine. Confirmă abonarea prin click pe linkul din email.