0%

BT, pe podiumul celor mai valoroase branduri românești

21 mai 2024 Timp de citire 1:00 minut

Banca Transilvania a urcat în top trei cele mai valoroase branduri românești, conform Brand Finance Romania 50 (2024), cu o creșterii a valorii de brand de +11%, până la 641 milioane de euro, și în urcare cu o poziție față de 2023.

Creșterea brandului BT a fost generată de performanța financiară solidă, transformarea digitală și focusul pe experiențele pentru cei peste 4,3 milioane de clienți.

Valoarea cumulată a brandurilor din clasament a crescut cu 6% față de 2023 și a ajuns la 7 miliarde euro.

Companiile noi, lansate și dezvoltate în ultimii 35 de ani, reprezintă 70%, ca număr de branduri, și peste 60%, ca valoare de brand în clasamentul Brand Finance România 50 2024.

Povestea brandului Banca Transilvania a început acum 30 de ani.

Contact pentru presă

comunicare@btrl.ro

Alte articole

Abonează-te la newsletter

Și afli primul noutățile de pe
Newsroom & Blogul BT.

Te poți dezabona oricând dorești, vezi detalii.

Încă puțin

Tocmai am trimis un e-mail către tine. Confirmă abonarea prin click pe linkul din e-mail.

Încă puțin

Tocmai am trimis un e-mail către tine. Confirmă abonarea prin click pe linkul din email.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT24

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT24

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.