BT, pe podiumul celor mai valoroase branduri românești
21 mai 2024 Timp de citire 1:00 minut
Banca Transilvania a urcat în top trei cele mai valoroase branduri românești, conform Brand Finance Romania 50 (2024), cu o creșterii a valorii de brand de +11%, până la 641 milioane de euro, și în urcare cu o poziție față de 2023.
Creșterea brandului BT a fost generată de performanța financiară solidă, transformarea digitală și focusul pe experiențele pentru cei peste 4,3 milioane de clienți.
Valoarea cumulată a brandurilor din clasament a crescut cu 6% față de 2023 și a ajuns la 7 miliarde euro.
Companiile noi, lansate și dezvoltate în ultimii 35 de ani, reprezintă 70%, ca număr de branduri, și peste 60%, ca valoare de brand în clasamentul Brand Finance România 50 2024.
Povestea brandului Banca Transilvania a început acum 30 de ani.
Contact pentru presă
Alte articole
14 IANUARIE 2025
10 IANUARIE 2025
08 IANUARIE 2025
Încă puțin
Tocmai am trimis un e-mail către tine. Confirmă abonarea prin click pe linkul din email.