Banca Transilvania a urcat 11 pozitii in Top Social Media Brands 2016
23 iunie 2016 Timp de citire 2:00 minute
Banca Transilvania este in Top Social Brands pe pozitia 27 in clasamentul brandurilor cu cea mai puternica implicare in social media, in urcare cu 11 pozitii fata de anul trecut.
Pentru al optulea an consecutiv, revista BIZ a realizat clasamentul celor mai active branduri in social media din Romania. Topul reuneste 50 de branduri care au integrat in mixul de comunicare cele mai de impact strategii si mijloace de comunicare in social media ale momentului. Activitatile de social media analizate sunt urmatoarele: blog de companie / blog de brand; campanii pe bloguri ; campanii cu videobloggeri; pagina de Facebook /campanii pe Facebook / aplicatii; cont de Instagram; cont de Twitter; cont de LinkedIn; proiecte speciale video; site-uri de user-generated content; cont Google+; initiere sau sustinerea unor evenimente dedicate blogosferei sau mediilor sociale’; activitati de customer care si de recrutare prin intermediul social media; conturi pe alte retele sociale – Snapchat, Tumblr, Periscop si Flickr.
Printre principalele puncte forte ale Bancii Transilvania in social media sunt urmatoarele: Facebook - cea mai mare comunitate de fani dintre bancile din Romania (in prezent, aproape 370.000); campanii dedicate, evenimente, aplicatii; Pinterest – prima banca din Romania cu profil in acest social media; prima banca din Romania care foloseste imagini interactive in social media etc. De asemenea, este singura banca din Romania care are blog. In online se bucura, de asemenea, de vizibilitate foarte buna.
Top Social Brands 2016 poate fi consultat aici.
Contact pentru presă
Alte articole
Încă puțin
Tocmai am trimis un e-mail către tine. Confirmă abonarea prin click pe linkul din email.