Banca Transilvania, cel mai mare festival de shopping bancar din Romania: Banksylvania
22 noiembrie 2016 Timp de citire 2:00 minute
Banca Transilvania lanseaza astazi primul festival de shopping bancar din Romania: Banksylvania. Acesta are loc in perioada 22-24 noiembrie a.c. si inseamna oferte de produse online, dedicate clientilor BT si celor care doresc sa devina clienti ai bancii.
3 zile si 4 scene cu oferte: Family Stage, Young Stage, Business Stage si Fun Stage sunt scenele dedicate festivalierilor BT.
Detalii campanie:
- Family Stage & Young Stage este scena cuoferte dedicate persoanelor fizice, si anume:carduri de debit/credit, credite, online banking, Star Student, Asigurari, Leasing, oferte de tranzactionare la bursa, discouturi la calatoriile cu Uber.
- Business Stage aduce produse dedicate clientilor IMM, clientilor Diviziei Pentru Medici, Corporate, Agribusiness, Leasing, Operational Leasing si celor ai companiei BT Capital Partners.
- Fun Stage estescena pe care se gasesc discounturi la Snow Fest si Electric Castle Festival, la care BT este partener.
- Pentru a accesa ofertele, aplicarea se face pe site-ul dedicat: www.bancatransilvania.ro/banksylvania.
- Participantii la Banksylvania pot aplica pentru mai multe produse diferite, dar nu si pentru un produs de acelasi tip.
Banksylvania face parte din conceptul de „shopping bancar” lansat in 2014 in premiera pe piata din Romania, de Banca Transilvania. Acesta cuprinde, de asemenea, urmatoarele campanii derulate pana acum de BT: Bank Friday, DragoBT, Un mai muncitoresc si Bank to School.
Contact pentru presă
Alte articole
Încă puțin
Tocmai am trimis un e-mail către tine. Confirmă abonarea prin click pe linkul din email.