Banca Transilvania pe locul 7 in Top Social Brands 2018

Comunicat de presa 2018-06-06
Banca Transilvania pe locul 7 in Top Social Brands 2018

Banca Transilvania ocupa locul 7 in Top Social Brands 2018, in urcare cu 2 pozitii fata de 2017. Anul acesta au facut parte din clasament 75 de branduri care s-au remarcat prin campaniile social media pe care le-au avut in perioada aprilie 2017-aprilie 2018. 

 

Top Social Brands analizeaza evolutia brandurilor din Romania in social media si este un top realizat in fiecare an de catre revista Biz, impreuna cu Zelist. Acesta este realizat in urma ponderarii rezultatelor brandurilor in doua clasamente: topul ZeList (aparitii si viewership) si topul realizat de revista Biz pe baza chestionarelor completate de catre companii si a cercetarii proprii. 

 

BT are pagini pe retelele de socializare: Facebook, LinkedIn, Twitter, Pinterest, Instagram, Google+ si canal de Youtube. In perioada analizata, BT a inregistrat cresteri pe toate canalele social media unde este prezenta. Cele mai mari cresteri le-au inregistrat urmatoarele pagini: Instagram: 93%, pagina de Twitter: 41%, pagina de Facebook Bucurestiul IntreprinzńÉtor: 26% (7.508 fani noi) si pagina de Facebook BT: 7% (32.623 fani noi).