Luni este ziua reducerilor la Banca Transilvania. BT lanseaza campania de shopping bancar online #Summervibes

Informatii campanie 2020-07-17
Luni este ziua reducerilor la Banca Transilvania. BT lanseaza campania de shopping bancar online #Summervibes

 

Luni, la ora 9.00, incepe #Summervibes, o noua campanie de shopping bancar online lansata de Banca Transilvania. Clientii si viitorii clienti ai bancii pot aplica in 20 iulie, pe siteul BT, la produse si servicii cu reduceri si alte beneficii: creditul imobiliar/ipotecar, creditul de nevoi personale, cardul de cumparaturi STAR Forte si Gold. Pana la inceperea #Summervibes, cei care se inscriu online in campanie pentru a afla primii detalii despre oferte, intra la tragerea la sorti pentru unul dintre cele trei weekenduri in glamping.


#Summervibes vine dupa succesul #Goodvibesonly, tot o campanie BT online si singura lansata de o banca pe perioada pandemiei. Peste 16.000 de clienti au aplicat online pentru credite, in iunie, in decurs de zece zile, pentru planuri personale sau achizitionarea unei locuinte.

 

Detalii despre oferta #SummerVibes:

  • Creditul imobiliar/ipotecar in lei pentru achizitie sau refinantare imprumut de la alta banca: dobanda variabila IRCC 2,41 puncte procentuale + 2,55 puncte procentuale, in prezent 4,96% (fata de marja standard a bancii, de 2,95%, respectiv 3,25% pentru cine nu primeste venitul in cont BT);
  • Creditul de nevoi personale Practic BT cu dobanda fixa in lei + asigurare de viata si somaj: dobanda fixa de 7,99% (fata de 10,5% sau 9,5%);
  • Pachet de produse: creditul de nevoi personale Practic BT cu asigurare de viata si somaj, cu dobanda fixa in lei: dobanda fixa este de 7,49% (fata de 10,5%) + cardul de cumparaturi STAR Forte/Gold cu 150 de puncte STAR (echivalentul a 150 de lei);
  • Cardul de cumparaturi Forte/Gold cu 200 de puncte STAR (echivalent a 200 de lei);
  • Pentru cei care duc in aceasta perioada dorul festivalurilor, #Summervibes inseamna reduceri de pana la 50% la shopurile UNTOLD, Summer Well, Sports Festival si U-BT.

 

Conceptul de shopping bancar online a fost lansat pe piata de Banca Transilvania si inseamna discounturi si beneficii la produse si servicii. Bank to School, Bank Friday, DragoBT, Un Mai Muncitoresc, BaBeTe, Banksylvania, BANKschet, Ziua Barbosilor, Ziua iubitorilor de cafea, Cea mai lunga zi, Fii golgheter cu STAR, O data la patru ani si Good Vibes Only sunt conceptele de pana acum, inspirate din trenduri, evenimente sau sarbatori.