#CumparaDeLangaTine, initiativa BT pentru sustinerea antreprenorilor continua in aplicatia Tazz by eMAG
17 martie 2021 Timp de citire 1:00 minut

Tazz by eMAG se alatura initiativei #CumparaDeLangaTine a Bancii Transilvania prin lansarea in aplicatie a unei categorii cu acelasi nume, pentru sustinerea antreprenorilor care fac parte, prin afacerile lor, din viata romanilor.
Pe langa incurajarea vanzarilor, prin aceasta lansare, BT si Tazz by eMAG doresc sa impulsioneze antreprenorii sa se reinventeze prin promovare, mutarea sau extinderea afacerilor in online, asa incat produsele acestora sa fie gasite rapid, iar achizitia sa fie la indemana clientilor.
Noua categorie din aplicatie, #CumparaDeLangaTine, cuprinde branduri locale din marile orase, inclusiv o parte dintre cele promovate in cadrul campaniei BT, #CumparaDeLangaTine Challenge. Startul este dat azi cu peste 70 de afaceri din Bucuresti, Cluj-Napoca, Constanta, Iasi, Targu Mures, Oradea si Arad, iar pe parcurs vor fi adaugate si alte business-uri, din diferite domenii.
#CumparaDeLangaTine este cea mai mare campanie a Bancii Transilvania din 2020, lansata pentru a solidariza oamenii prin promovarea unor afaceri locale in social media.
Contact pentru presă
Alte articole


Încă puțin
Tocmai am trimis un e-mail către tine. Confirmă abonarea prin click pe linkul din email.