De Black Friday, cumpărăturile online procesate de BT au crescut de 10 ori față de o zi obișnuită din acest an
14 noiembrie 2022 Timp de citire 1:00 minut
Bank Friday din acest an arată preferința românilor pentru cumpărăturile online și cele în rate, precum și deschiderea de a cheltui mai mult.
Ce a însemnat Black Friday 2022 față o zi standard:
- Cumpărăturile online procesate de BT au crescut, ca volum, de 10 ori;
- Plățile în rate online prin programul STAR al Băncii Transilvania au crescut de peste 7 ori;
- Aproape 50% din totalul cumpărăturilor realizate în 11 noiembrie a.c. cu cardurile BT de Black Friday au fost online;
- Aproape 70% din totalul cumpărăturilor la comercianții BT au fost online;
- Valoarea medie/tranzacție: +36% față de o zi standard.
Banca Transilvania este liderul pieței, cu peste 5 milioane de carduri emise. BT a dezvoltat propria platformă de procesare eCommerce (BTeComm), prin care asigură soluții avansate de plată cu cardul online. Programul STAR, din care fac parte cardurile de cumpărături, a ajuns la peste 20.000 de locații partenere care oferă rate fără dobândă sau puncte STAR pentru fiecare achiziție cu cardurile de credit.
Contact pentru presă
Alte articole
Încă puțin
Tocmai am trimis un e-mail către tine. Confirmă abonarea prin click pe linkul din email.