Forta brandului Banca Transilvania, in top 10 global banking la acest indicator
01 februarie 2022 Timp de citire 1:00 minut
Banca Transilvania este, si in acest an, in topul celor mai valoroase 500 de branduri bancare din lume, pe locul 302, conform Brand Finance Banking 500 2022. Valoarea brandului Banca Transilvania a crescut la 460 milioane USD (de la 441 milioane USD, in 2021).
De asemenea, forta brandului Banca Transilvania (Brand Strength Index) a inregistrat o crestere de 19% fata de 2021, intrand in teritoriul AAA+ si clasand BT in top 10 global banking la acest indicator.
Brandul Banca Transilvania a intrat in acest clasament in 2018 (pozitia 486), cu o valoare de 174 milioane USD. Evolutia este urmatoarea: urcare cu aproape 50 de pozitii (2019), +100 de pozitii (2020), iar in 2021 a ajuns pe locul 302 de pe 339.
Brand Finance calculeaza forta unui brand printr-un index BSI (Brand Strength Index), tinand cont de trei piloni, la final rezultand un punctaj de maxim 100, transformat intr-un sistem de rating (de exemplu, un brand cu scor BSI 90-100 primeste rating AAA+):
- Brand Investment (investitia in brand, mixul de marketing)
- Brand Equity (indicatori de brand in randul consumatorilor si al altor stakeholderi)
- Brand Performance (performanta financiara a brandului)
Detalii, in raportul Brand Finance Banking 2022.
Contact pentru presă
Alte articole
30 SEPTEMBRIE 2024
Încă puțin
Tocmai am trimis un e-mail către tine. Confirmă abonarea prin click pe linkul din email.