Visa și BT lansează cardul virtual animat în euro cu design dedicat Jocurilor Olimpice și Paralimpice Paris 2024
01 februarie 2024 Timp de citire 5:00 minute
- Banca Transilvania, partener al Comitetului Olimpic și Sportiv Român, și Visa, partener exclusiv de tehnologii de plată al Jocurilor Olimpice și Paralimpice, lansează cardul virtual animat în euro, cu un design distinctiv, inspirat de Paris 2024
- Până la finalul lunii martie a acestui an, deținătorii cardurilor nou emise vor intra într-o tombolă, având șansa de a participa la Jocurile Olimpice și Paralimpice de la Paris
- Banca Transilvania oferă în prezent trei tipuri de carduri virtuale animate Visa în aplicația BT Pay
- Noul card completează soluțiile BT pentru călătorii
Visa, partener exclusiv de tehnologii de plată al Jocurilor Olimpice și Paralimpice, și Banca Transilvania, partner al Comitetului Olimpic și Sportiv Român, au anunțat astăzi parteneriatul lor pentru a aduce entuziasmul Jocurilor Olimpice și Paralimpice Paris 2024 mai aproape de deținătorii de carduri din România cu noul card virtual animat Visa BT în euro. Acesta este un card de debit exclusiv digital, emis din BT Pay, pe care clienții îl pot folosi imediat pentru plăți în magazine și online, prin intermediul aplicației. Contul în euro se deschide automat, astfel că nu este necesară deținerea unui cont în euro la BT, în momentul solicitarii cardului. Costurile de emitere și administrare sunt zero, iar tranzacțiile sunt realizate direct în euro.
Noul card vine cu un design inspirat de Jocurile Olimpice și Paralimpice Paris 2024. Aceeași tematică – la alegere dintre două variante – o are, pentru o perioadă de timp limitată, și cardul virtual animat BT VISA în lei, lansat anul trecut. Până la finalul lunii martie a.c., cardurile virtuale nou emise vor intra în tragerea la sorți pentru o călătorie la Paris, care include și bilete la Jocurile Olimpice și Paralimpice.
„Anul trecut, pe vremea aceasta, lansam primul card virtual animat din Europa. Ceea ce am făcut noi atunci a fost să pregătim platforma digitală din BT Pay pentru lansarea unor carduri similare. Așa am reușit ulterior să implementăm și să lansăm, în doar aproximativ o săptămână, cardul virtual BT UNTOLD, precum și cardul virtual animat în euro, anunțat azi. Pentru clienții noștri, totul este foarte simplu pentru că întreaga experiență este în BT Pay: de la emitere, la utilizare și gestionare”, declară Oana Ilaș, Director General Adjunct Retail Banking, Banca Transilvania.
“Parteneriatul de lungă durată al Visa cu Jocurile Olimpice și Paralimpice oferă oportunități unice de a ne sprijini clienții să se conecteze cu deținătorii de carduri. Împreună cu Banca Transilvania, oferim clienților nu doar posibilitatea de a avea la îndemână comoditatea plăților, ci și un simbol al legăturii lor cu unul dintre cele mai prestigioase evenimente sportive. Parteneriatul nostru reflectă angajamentul constant pentru inovație și dorința noastră de a crea experiențe excepționale pentru detinătorii noștri de carduri”, a adăugat Elena Ungureanu, Country Manager la Visa în România.
Cardul virtual animat BT VISA în euro completează soluțiile băncii pentru călătorii, care pot fi accesate prin aplicația BT Pay, printre care se numără și efectuarea schimbului valutar direct din aplicație, pentru alimentarea cardului în euro.
Banca Transilvania are acum în ofertă trei tipuri de carduri virtuale animate: cardul în lei, cardul UNTOLD și, de acum înainte, cardul în euro. Peste 150.000 de carduri digitale în lei și carduri UNTOLD au fost emise până acum.
Cu peste 6 milioane de carduri, Banca Transilvania este liderul pieței de profil. 1 din 4 carduri aflate în circulație în România este emis de BT. Peste 3 milioane de clienți ai bancii folosesc aplicația BT Pay.
...
Banca Transilvania
Banca Transilvania este cea mai mare bancă din România și din sud-estul Europei. Ca bancă universală, acoperă toate segmentele de clienți și linii de business din sectorul financiar. Are 20% cotă de piață, 4 milioane de clienți, peste 10.000 de angajați, soluții de online banking și 500 de sedii în 180 de localități. Valoarea brandului Banca Transilvania a depășit pragul de 500 de milioane USD și a intrat în top 300 în Brand Finance Banking 500 2023. De asemenea, este în Top 10 Strongest Banking Brands Worldwide, cu un brand rating AAA+. Dincolo de banking, Banca Transilvania dorește să aibă impact pozitiv în România - pentru oameni, business și mediu.
Despre Visa
Visa (NYSE:V) este lider mondial în domeniul plăților digitale, facilitând tranzacții de plată între consumatori, comercianți, instituții financiare și entități guvernamentale din peste 200 de țări și teritorii. Misiunea noastră este să conectăm lumea prin intermediul celei mai inovatoare, accesibile, fiabile și securizate rețele de plată, ajutând consumatorii, companiile și economiile să prospere. Credem că economiile care includ pe toată lumea contribuie la dezvoltarea tuturor și considerăm că accesul este fundamental pentru viitorul circulației banilor. Pentru mai multe informaţii, puteţi accesa visa.ro şi @VisaNewsEurope.
Contact pentru presă
Alte articole
29 OCTOMBRIE 2024
Încă puțin
Tocmai am trimis un e-mail către tine. Confirmă abonarea prin click pe linkul din email.