Stiri

Stiri

Comunicare in contextul Covid-192020-05-06

Clientii pot afla de pe site-ul BT dobanda cumulata si rata lunara dupa perioada de amanare a creditelor

Clientii pot afla de pe site-ul BT dobanda cumulata si rata lunara dupa perioada de amanare a creditelor

Clientii persoane fizice BT care au solicitat amanarea ratelor la credite sau intentioneaza sa aplice pentru facilitatea lansata de Banca Transilvania conform OUG 37 pot afla de pe siteul bancii, pagina Solicita amanare rate, care este dobanda cumulata, precum si rata lunara dupa perioada de amanare. [...]Detalii

Comunicare in contextul Covid-192020-05-06

Clientii Bancii Transilvania pot solicita amanarea ratelor si deschiderea unui cont de PFA prin BT Visual Help

Clientii Bancii Transilvania pot solicita amanarea ratelor si deschiderea unui cont de PFA prin BT Visual Help

Aplicatia BT Visual Help vine cu noutati care completeaza solutiile de banking online ale Bancii Transilvania. Optiunile noi din BT Visual Help ajuta clientii sa aplice pentru facilitati care ii ajuta sa gestioneze provocarile acestei perioade, cum ar fi amanarea platii ratelor sau deschiderea unui [...]Detalii

Comunicare in contextul Covid-192020-05-05

Peste 10.000 de IMM-uri au ales pana acum Banca Transilvania in programul IMM Invest Romania. 5 pasi pentru primirea finantarii

Peste 10.000 de IMM-uri au ales pana acum Banca Transilvania in programul IMM Invest Romania. 5 pasi pentru primirea finantarii

Banca Transilvania a facut un pas inainte in programul guvernamental IMM Invest pentru sustinerea antreprenorilor, prin semnarea Conventiei de Garantare si Plata a Granturilor cu Fondul National de Garantare a Creditelor pentru Intreprinderile Mici si Mijlocii (FNGCIMM). Firmele pot aplica pentru a [...]Detalii

Comunicare in contextul Covid-192020-05-05

Timpul de asteptare la call center este prezentat live pe siteul BT

Timpul de asteptare la call center este prezentat live pe siteul BT

Persoanele care doresc sa ia telefonic legatura cu echipa BT Customer Care & Contact Center pot afla in prealabil de pe siteul bancii, pe pagina BT Help, in timp real, timpul mediu de asteptare. Echipa de la call center este linia intai in relatia cu clientii care iau legatura cu BT, inclusiv pentru [...]Detalii

Comunicare in contextul Covid-192020-05-04

#WeeklyReport 27 aprilie – 3 mai: Tendinte in lume si in Romania

#WeeklyReport 27 aprilie – 3 mai: Tendinte in lume si in Romania

Cum a fost saptamana trecuta in contextul pandemiei si care sunt tendintele: *Ritmul zilnic al cazurilor confirmate la nivel mondial (pe medie mobila de 10 zile) a continuat sa scada, pentru a 37-a zi consecutiv, spre nivelul minim din 6 martie. *Raportul vindecari/cazuri confirmate la nivel [...]Detalii

Comunicare in contextul Covid-192020-04-30

Donatii prin telefon, cu BT Pay

Donatii prin telefon, cu BT Pay

Banca Transilvania face inca un pas pentru sustinerea eforturilor impotriva COVID-19 prin lansarea optiunii donatii in BT Pay. Utilizatorii aplicatiei pot face donatii prin telefon pentru unul dintre ONG-urile cu care BT colaboreaza in prezent. Noua versiune a aplicatiei este disponibila gradual incepand [...]Detalii

Anunturi2020-04-30

BT24 va functiona cu intermitente in 30 aprilie, in intervalul 22.00 – 23.00

BT24 va functiona cu intermitente in 30 aprilie, in intervalul 22.00 – 23.00

BT24 Internet Banking si Mobile Bankig vor functiona cu intemitente joi, 30 aprilie, in intervalul 23.00 – 24.00, cand vor fi facute actualizari in sistemul informatic. Alternativele sunt urmatoarele, in functie de serviciile dorite: *Aplicatiile BT Pay şi Apple Pay; *BT Visual Help: [...]Detalii

Comunicare in contextul Covid-192020-04-30

Mesajul Presedintelui BT pentru cei aproape 32.000 de actionari: Traversam cu incredere aceasta perioada. Curaj, Romania!

Mesajul Presedintelui BT pentru cei aproape 32.000 de actionari: Traversam cu incredere aceasta perioada. Curaj, Romania!

Stimati actionari, Pentru ca sunt timpuri la care nu s-ar fi gandit nimeni, prin acest mesaj as dori sa va spun cum vedem la Banca Transilvania noua realitate pentru BT si stakeholderii nostri, ce facem pentru romani si cum ne-am implicat in lupta impotriva COVID-19 pentru a ajuta oamenii, spitalele, [...]Detalii

Comunicare in contextul Covid-192020-04-30

Banca Transilvania continua sa sustina economia in contextul social si economic actual. Rezultate financiare pe primul trimestru 2020

Banca Transilvania continua sa sustina economia in contextul social si economic actual. Rezultate financiare pe primul trimestru 2020

*De la primele semne de escaladare a epidemiei in Romania, Banca Transilvania s-a implicat total in sustinerea financiara a clientilor si pentru a acorda suport autoritatilor, spitalelor, ONG-urilor si comunitatilor pentru a minimiza impactul contextului actual. *Banca are peste 2,9 milioane de [...]Detalii

Comunicare in contextul Covid-192020-04-29

Banca Transilvania lanseaza chatbot-ul Ino, care ajuta clientii cu informatii despre amanarea ratelor

Banca Transilvania lanseaza chatbot-ul Ino, care ajuta clientii cu informatii despre amanarea ratelor

Pentru clientii care au nevoie de informatii despre amanarea ratelor la credite – stadiul solicitarii, ce presupune facilitatea etc. – sau doresc sa aplice, Banca Transilvania lanseaza un canal suplimentar de comunicare: chatbotul Ino. Clientii pot dialoga cu asistentul virtual intrand [...]Detalii

Categorii stiri

 

BT in Social Media

Contact pentru presa

0264 308028
*8028
(din retelele Telekom, Vodafone si Orange)