Brandul Banca Transilvania, „Genuine Brand”. Un nou premiu pentru BT

2014-05-23

Banca Transilvania a primit premiul „Genuine Brand” in cadrul evenimentului TEMPORIS Awards Gala, organizat in 22 mai, in Bucuresti, la Hotelul Hilton. In premiera in cadrul acestor evenimente, a fost premiat un brand romanesc, pentru autenticitate si originalitate. Premiul a fost ridicat de Anca Craciun – Director Private Banking.

 

Brandul BT a fost lansat acum 20 de ani, iar in 2003 a trecut printr-o etapa de re-branding. Valorile sale sunt Suflet, Energie, Idei Noi. Este marca inregistrata, iar familia de branduri cuprinde alte 17 marci.

 

Cateva dintre cele mai noi titluri & recunoasteri primite pentru brandul Banca Transilvania

 

  • Banca Transilvania, The Most Trusted Brand, Categoria Banci - titlu primit din partea Reader's Digest, pe baza voturilor cititorilor revistei (mai 2014)
  • BT, printre Superbrands Romania 2013
  • Brandul Banca Transilvania, in Top 50 cele mai puternice branduri din Romania, conform revistei BIZ (2013)
  • BT, in Top Social Brands, clasament realizat in 2013 de revista BIZ (2013)
  • Banca Transilvania, in “Top 100 COOL Branduri ale noii generatii”, publicat de revista Forbes. Pozitia 57, in urcare 42 de locuri fata de 2012 (2013)