Numar dedicat de Call Center pentru clientii BT din strainatate. Care sunt solutiile de banking la distanta

Comunicat de presa 2021-06-10
Numar dedicat de Call Center pentru clientii BT din strainatate. Care sunt solutiile de banking la distanta

• Clientii din strainatate care au nevoie de informatii sau asistenta BT au la dispozitie un numar de telefon dedicat.
• Romanii care traiesc in alte tari au optiuni de banking la distanta pentru cele mai folosite servicii BT.

Banca Transilvania faciliteaza accesul romanilor de pretutindeni la serviciile sale si la asistenta oferita de echipa Call Center prin lansarea unui numar de telefon dedicat, +40264 303 003, non-stop. 

Facilitarea accesului romanilor la banking - indiferent de tara in care lucreaza sau studiaza - este asigurata de Banca Transilvania si prin solutiile de banking la distanta, BT Pay, BT24, NeoBT, BT Visual Help, respectiv chatbotii Livia, Raul si Ino, pentru:


• Conturile deschise la BT: deschidere cont 100% online (NeoCont), vizualizare sold si tranzactii, obtinere extras de cont, lista de IBAN-uri;
• Carduri BT: modificarea limitelor de tranzactionare, blocare si reemitere, autorizare plati online prin BT Pay;
• Plati si transferuri catre conturile sau cardurile proprii sau catre alte persoane cu conturi la alte banci din Romania sau din alte tari;
• Acces la informatii despre credite, depozite, conturi de economii etc.

Prin solutiile de self-banking, Banca Transilvania contribuie la incluziunea financiara a romanilor de pretutindeni, prin acces la servicii si produse de ultima generatie.