BT Help Self-banking BT Visual Help

Self-banking

Aplicatiile si chatbotii nostri iti usureaza bankingul de zi cu zi.
In functie de nevoia ta, vezi daca nu poti sa o rezolvi in mai putin de 30 de secunde.

BT Visual Help

Vezi rapid detaliile conturilor tale, direct de pe telefon. Atat pentru contul personal, cat si pentru cel de firma. 

Cum accesezi platforma?

1. Apelezi scurt 0264 308 000, fara sa intri in convorbire cu noi

2. Iti trimitem un SMS cu link-ul de acces in BT Visual Help

3. Salveaza numarul, sa-ti fie mai usor data viitoare 😉

Bine de stiut:

Numarul de telefon si mail-ul trebuie sa fie inregistrate in sistemul bancii si ai nevoie de o conexiune buna la Internet. 

Ce informatii gasesti in BT Visual Help?
Verifici rapid soldul contului - sectiunea Conturi si tranzactii
Afli IBAN-ul contului - sectiunea Conturi si tranzactii
Ai detalii despre sumele blocate - sectiunea Conturi si tranzactii
Vezi istoricul tranzactiilor din ultimele 3 zile - sectiunea Conturi si tranzactii
Ai detalii despre tranzactiile in rate cu STAR Card - sectiunea Conturi si tranzactii
Vezi obligatiile de plata pentru cardurile de credit - sectiunea Conturi si tranzactii
Generezi rapid extrasul de cont sau de card de credit - sectiunea Solicitare extras
Blochezi temporar sau definitiv cardul - sectiunea Blocare card
Soliciti emiterea unui nou card dupa blocarea definitiva a celui vechi - sectiunea Blocare card
Modifici limitele de tranzactionare  - sectiunea Modificare limite card
Soliciti refuzul unei plati - sectiunea Contestare tranzactii
Iti actualizezi datele online - sectiunea #bankingdeacasa
Vezi lista IBAN-urilor tale  - sectiunea #bankingdeacasa
Afli codul client sau CIF-ul - sectiunea #bankingdeacasa