Ai ajuns la finalul rezultatelor
Nu s-au gasit rezultate
0%

BT24 a devenit BT Pay (pentru persoane fizice) și BT Go (pentru companii)

09 decembrie 2025 Timp de citire 2:00 minute

BT24 Mobile și BT24 Internet Banking nu mai sunt disponibile, însă pentru gestionarea operațiunilor bancare, clienții – persoane fizice și juridice – au la dispoziție aplicațiile BT Pay și BT Go, în versiunile de mobile și web:

Pentru persoane fizice:

  • BT Pay Mobile poate fi descărcat gratuit din Google Play Store, App Store și HUAWEI AppGallery.
  • BT Pay Web este disponibil în secțiunea Internet Banking de pe site-ul băncii, fiind dedicat persoanelor care preferă să își gestioneze finanțele de pe laptop sau calculator. Clienții care accesează vechea interfață BT24 Internet Banking sunt redirecționați automat către BT Pay Web, unde pot utiliza aceleași date de autentificare pentru conectare.

Pentru companii:

  • BT Go Mobile permite gestionarea finanțelor companiei direct de pe telefon, poate fi descărcată gratuit din Google Play Store, App Store și HUAWEI AppGallery.
  • BT Go Web pentru gestionarea finanțelor companiei de la laptop sau calculator. Persoanele care accesează în continuare fostul site BT24 sunt direcționate automat spre pagina de autentificare în aplicațiile web.

Context:

BT Pay și BT Go au devenit singurele aplicații prin care clieții persoane fizice și companii pot face banking cu Banca Transilvania, conform planului de migrare anunțat la începutul acestui an. Trecerea la noile aplicații oferă clienților o experiență bancară mai simplă și acces la aceleași funcționalități.


Recomandări pentru siguranța online

Aplicațiile BT Pay și BT Go asigură un nivel ridicat de protecție, prin mecanisme avansate de autentificare și monitorizarea permanentă a tranzacțiilor. Banca Transilvania recomandă clienților utilizarea dispozitivelor cu sisteme de operare actualizate, evitarea divulgării informațiilor de autentificare și subliniază că banca nu solicită, prin niciun canal de comunicare, date personale sau credențiale de acces și nu transmite linkuri pentru instalarea aplicațiilor.

Pentru raportarea unei fraude sau în cazul comunicărilor care par să provină de la Banca Transilvania, dar ridică suspiciuni, pot fi utilizate următoarele date de contact: 0264 308 055, contact@btrl.ro.

Contact pentru presă

comunicare@btrl.ro

Alte articole

Abonează-te la newsletter

Și afli primul noutățile de pe
Newsroom & Blogul BT.

Te poți dezabona oricând dorești, vezi detalii.

Încă puțin

Tocmai am trimis un e-mail către tine. Confirmă abonarea prin click pe linkul din e-mail.

Încă puțin

Tocmai am trimis un e-mail către tine. Confirmă abonarea prin click pe linkul din email.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT24

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT24

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.