Top noutăți BT în luna mai
31 mai 2024 Timp de citire 2:00 minute

Banca Transilvania, în urcare în topul celor mai valoroase branduri românești
BT a urcat în top trei cele mai valoroase branduri românești, conform Brand Finance Romania 50 (2024), cu o creșterii a valorii de brand de 11%, până la 641 milioane de euro, și în urcare cu o poziție față de 2023. Ce a generat creșterea brandului
Acord pentru achiziția BRD Pensii
Grupul Financiar BT, prin Banca Transilvania și BT Investments, a ajuns la un acord cu BRD-Groupe Societe Generale și Societe Generale Assurances pentru achiziția BRD Pensii, companie cu activitate în România, în domeniul pensiilor private obligatorii (Pilonul II) și al celor facultative (Pilonul III). Ce înseamnă pentru piață și BT noua achiziție
Rezultate financiare pozitive în primele trei luni ale anului
Banca Transilvania a obținut rezultate pozitive în primele trei luni ale anului, cu creșteri ale economiilor clienților, soldului creditelor, volumului tranzacțiilor și numărului de clienți atrași. Performanța, în cifre
BT a ajuns la 100.000 de clienți Premium Banking și lansează Premium Club
Banca Transilvania a ajuns la 100.000 de clienți Premium Banking, segment de business diferit de Private Banking, +25% față de aceeași perioadă a anului trecut. Creșterea numărului de clienți Premium Banking a fost generată de parcursul financiar ascendent al clienților băncii și de persoanele care au dorit să își diversifice economiile începând să lucreze cu BT. Ce înseamnă Premium Club
BT Pay, adaptat fiecărui stil de viață
Aplicația este facilitator al unui stil de viață modern, contemporan, cu funcționalități pentru banking și obiceiuri de zi cu zi. BT Pay conectează clienții cu banca și cu comercianții, precum și clienții între ei. Experiență în 360 de grade
Contact pentru presă
Alte articole


31 IANUARIE 2025
Încă puțin
Tocmai am trimis un e-mail către tine. Confirmă abonarea prin click pe linkul din email.