Stiri

3 premii pentru comunicarea Bancii Transilvania in cadrul Romanian PR Award

2016-11-24
3 premii pentru comunicarea Bancii Transilvania in cadrul Romanian PR Award

  

Banca Transilvania a primit trei premii in cadrul Romanian PR Award, eveniment organizat in 23 noiembrie a.c., in Bucuresti. Romanian PR Award este cea mai importanta competitie nationala de recunoastere a excelentei in domeniul relatiilor publice, organizata in Romania de 14 ani. Cele peste 300 de proiecte inscrise in competitie de companii si organizatii au fost analizate de un juriu international din SUA, Marea Britanie, Germania, Italia, Belgia, Franta Polonia, Ungaria si Romania.

 

Distinctiile BT sunt urmatoarele:

  • Premiu de excelenta pentru BT Storytelling
  • Silver pentru campania Romania vs Turcia, Categoria Sport & Entertainment
  • Silver pentru campania Romania vs Turcia, Categoria PR pentru Marketing

 

Banca Transilvania a fost reprezentata la gala de echipa de comunicare si PR, iar premiile au fost ridicate de Laura Petrehus, Director Adj. Comunicare & PR in cadrul Bancii Transilvania.

  

BT Storytelling reprezinta story-urile din cadrul comunicarii organizationale a bancii, care prezinta povesti de succes despre clienti, proiecte si evenimente. Unele sunt dedicate exclusiv echipei Grupului Financiar BT, iar unele sunt postate si pe Blogul BT si in social media. Cateva exemple sunt urmatoarele: „Povestea de 100 de ani a Casei Albe, sediul BT Private Banking Cluj”; „Povestea identitatii de brand BT. De la sigla medievala, la sigla cu farmec romanesc”; „Povestea dulce a unui business sustinut de BT: Un Dulce de la Vlad Muresan, participant la Masterchef 2013”; „Povestea Zanului BT: cand nu are bagheta, este antreprenor si client BT”.

 

Campania Romania vs Turcia a fost realizata impreuna cu Federatia Romana de Baschet, GMP PR & Webstyler si a fost dedicata sustinerii Echipei Romaniei de baschet feminin, in meciul impotriva Turciei, care a avut loc in 20 februarie a.c., in Cluj-Napoca. Turcia se arata ca principala adversara in calificarile pentru EuroBasket2017, iar provocarea principala a campaniei a fost sa umple Sala Polivalenta din Cluj cu spectatori, pentru sustinerea echipei. Campania de comunicare a avut la baza adaptarea versurilor Scrisorii a III-a, pentru a transmite cat mai sugestiv tensiunea unei batalii istorice pentru Romania, mesajul-cheie fiind „Chemarea la oaste”. Principalele rezultate ale campaniei au fost urmatoarele: record absolut de audienta pentru baschetul romanesc si european in calificarile curente, cu aproape 7.000 de spectatori, respectiv peste 200 de aparitii in toate mediile de comunicare (print, online, radio si TV).  Pentru BT, care este partenerul principal al Federatiei Romane de Baschet, campania Romania vs Turcia a fost inca o cale pentru a-si exprima sustinerea pentru baschetul romanesc.

 

Categorii stiri

 

BT in Social Media

Contact pentru presa

0264 308028
*8028
(din retelele Telekom, Vodafone si Orange)