Stiri

Banca Transilvania, in Top Social Brands

2014-06-10

BT este, pentru al doilea an consecutiv, in topul celor mai active 50 de branduri din Romania, in social media. Conform revistei BIZ, care a realizat acest clasament, „Campionii social media din Romania combina creativitatea, constanta si retelele sociale pentru a fi prezenti acolo unde sunt clientii lor cu mesaje relevante si de impact. Topul reuneste 50 de branduri active in social media care, pe parcursul anului trecut, au integrat cele mai de impact strategii si mijloace de comunicare ale momentului”.

 

Pentru realizarea acestui top, a fost analizata activitatea brandurilor in social media in intervalul februarie 2013 – februarie 2014, fiind luate in considerare toate tipurile de activitati care pot fi desfasurate pentru promovarea in acest mediu de comunicare: pagina pe Facebook & aplicatii; cont si campanii pe Twitter; profil pe Pinterest; Wikipedia; YouTube; spoturi virale etc. Top Social Brands 2014 a rezultat ca pondere a rezultatelor inregistrate de branduri, dupa cum urmeaza: numarul de canale social media folosit – 20%, topul realizat de revista Biz – 35%; topul rezultat in urma voturilor exprimate de specialisti din agentii digitale – 15; topul mentiunilor pe ZeList – 15% si topul rezultat in urma voturilor exprimate de un grup de specialisti online si bloggeri – 15%.

 

Banca Transilvania este prezenta pe urmatoarele canale social media: Facebook (cu aproape 278.000 de fani), Twitter, Pinterest, Linkedin si Youtube. In plus, este singura banca din Romania care a lansat pe websiteul sau o platforma de comunicare – newsroom – pe care sunt prezentate toate noutatile BT intr-un singur loc, inclusiv cele din social media.

 

Resurse:

Categorii stiri

 

BT in Social Media

Contact pentru presa

0264 308028
*8028
(din retelele Telekom, Vodafone si Orange)