Stiri

#Bankingdeacasa: Optiuni de self-banking pentru clientii BT

INFO-COVID2020-03-30
#Bankingdeacasa: Optiuni de self-banking pentru clientii BT

 

Ne-am gandit cum sa fie mai usor clientilor nostri in aceasta perioada atunci cand au nevoie de BT, dar … de la distanta. Pe pagina BT Help am pus impreuna toate solutiile de banking online pe care le avem pentru a face #bankingdeacasa atat pentru clientii persoane fizice, cat si pentru antreprenori.

 

Ce se poate face prin self-banking? 

Multe! Plati, transfer de bani, plata facturilor, schimb valutar, verificarea tranzactiilor, gestionarea cardurilor, solicitarea amanarii ratelor la credite. Iar acestea sunt doar cateva exemple.

 

Banii pot fi gestionati usor de pe telefon, calculator sau laptop, prin aplicatii, Internet Banking, Mobile Banking sau cu ajutorul chatbotilor BT, non-stop, iar solutiile sunt urmatoarele:

 

People of BT

Customer Care: Daca aveti intrebari sau aveti nevoie de ajutor, va ajutam prin colegii nostri din echipa Customer Care, care va stau la dispozitie 24h/24 atat telefonic (0264 30 80 28), cat si prin email (contact@btrl.ro).

 

Reteaua BT: In sucursale si agentii sunteti bineveniti oricand. Insa, pentru protectia tuturor, va rugam ca drumurile la BT sa fie doar pentru operatiuni urgente sau pe care nu le puteti gestiona de acasa sau in alt mod. Programul bancii este modificat de cateva zile, asa incat avem deschis intre 9.00 si 16.00, de luni pana vineri, iar mai multe detalii gasiti aici.

 

#Saauzimdebine

Categorii stiri

 

BT in Social Media

Contact pentru presa

0264 308028
*8028
(din retelele Telekom, Vodafone si Orange)