Stiri

Federatia Romana de Baschet & BT: Echipele nationale au o noua identitate de brand

2016-08-19
Federatia Romana de Baschet & BT: Echipele nationale au o noua identitate de brand

Federatia Romana de Baschet (FRB) si Banca Transilvania, in calitate de Partener Principal al FRB, au organizat in 19 august a.c., in Bucuresti, la sediul Federatiei Romane de Baschet, o conferinta de presa in cadrul careia a fost prezentata noua identitate de brand a nationalelor. Este o premiera in istoria de 85 de ani a baschetului din Romania faptul ca nationalele masculine si feminine au o identitate de brand.

 

Detalii:

  • De acum inainte, asa cum s-a anuntat si in cadrul conferintei de presa, putem sa numim echipa nationala masculina de baschet „Vulturii”, iar cea feminina, „Acvilele”;
  • Imnul Nationalei este „Tot Mai Sus”, melodie semnata de GuessWho feat DeMoga;
  • Noua identitate a fost lansata sub sloganul "Romania prinde aripi";
  • Asumarea unei identitati inseamna asumarea unor valori: identitatea echipelor nationale de baschet aminteste de principalul simbol de pe stema Romaniei. Acvila de munte, popular numita si vultur, apare in arta heraldica valaha inca din cele mai vechi timpuri si inspira valori precum agilitate, putere si inteligenta;
  • Meciul Romania – Israel al Echipei Nationale de Baschet Feminin a Romaniei, organizat in luna noiembrie a.c., in Cluj-Napoca, este prima competitie in care se va juca purtand noul brand.

 

Declaratii:

 

Omer Tetik, Directorul General al Bancii Transilvania:  „Ca partener principal al baschetului romanesc, Banca Transilvania saluta noua identitate a echipelor nationale. Le dorim acestora sa se identifice cat mai mult cu simbolurile pe care le poarta de acum înainte, sa fie agile si invingatoare”.

  

Horia Paun, Presedintele Federatiei Romane de Baschet: „Prezentarea noii identitati oficiale a celor doua echipe nationale de baschet reprezinta nu doar un moment istoric al unei federatii cu traditie, ci si o etapa care marcheaza revenirea baschetului autohton in sportul de performanta la nivel continental. Am vrut sa marcam momentul participarii Romaniei la un turneu EuroBasket 2017, cu atat mai mult cu cat ultima oara cand asta s-a intamplat a fost in 1987. Identitatea vizuala a nationalelor de baschet reprezinta trei vulturi, simbolizand agilitatea, curajul jucatorilor, dar si munca in echipa si inaltimile pe care vrem sa ducem acest sport in Romania”.

Categorii stiri

 

BT in Social Media

Contact pentru presa

0264 308028
*8028
(din retelele Telekom, Vodafone si Orange)