Stiri

Pentru clienţii companii: BT Alert, notificări prin SMS, despre situaţia contului

2014-04-01

Companiile care lucrează cu Banca Transilvania au la dispoziţie, de acum înainte, cea mai mare gamă de notificări prin SMS de pe piaţă, privind situaţia contului: BT Alert. Folosind acest serviciu, clienţii au siguranţa şi controlul permanent al operaţiunilor efectuate prin contul/conturile deschis/deschise la BT, indiferent de moneda în acestuia/acestora.

 

Prin BT Alert, Banca Transilvania informează persoanele juridice, prin mesaje trimise pe telefonul mobil, cu privire la operaţiunile efectuate în/din contul deschis la Banca Transilvania: încasări, soldul zilnic al contului (informare de două ori pe zi, la ora 9 şi la ora 12), popriri, cecuri şi bilete la ordin. De asemenea, notificările se referă la SMS Alert carduri şi SMS Direct Debit, oferind clienţilor, tot prin telefonul mobil, detalii despre tranzacţiile efectuate cu cardul şi prin serviciul BT direct debit. BT Alert este disponibil în toate reţelele de telefonie mobilă din România.

 

Clienţii au posibilitatea de a alege primirea de notificări pentru toate cele şase tipuri de operaţiuni menţionate sau pot opta pentru o variantă personalizată. De asemenea, pot fi alese conturile pentru care se doreşte primirea de informaţii, respectiv până la cinci numere de telefon pe care să fie transmise notificările aferente de către bancă.

 

Activarea BT Alert se poate realiza prin două modalităţi, şi anume: prin accesarea acestui link http://www.bancatransilvania.ro/clienti-imm/operatiuni/bt-alert/ sau în oricare dintre cele aproape 550 de sedii ale băncii.

Categorii stiri

 

BT in Social Media

Contact pentru presa

0264 308028
*8028
(din retelele Telekom, Vodafone si Orange)