O altfel de solidaritate: BT Mic lanseaza initiativa Cumpara de la o afacere mica
17 septembrie 2020 Timp de citire 3:00 minute
- Oamenii sustin economia locala prin sustinerea afacerilor mici.
- La inceputul pandemiei, echipa BT Mic a luat legatura cu fiecare din cei peste 11.000 de clienti BT Mic pentru a gasi, acolo unde este cazul, solutii de redresare.
- BT Mic a continuat acordarea de credite noi pe tot parcursul anului, pentru sustinerea afacerilor mici.
BT Mic lanseaza initiativa Cumpara de la o afacere mica pentru a impulsiona cat mai multe persoane sa aleaga sa cumpere de la firme aflate la inceput de drum, de la businessuri mici, de familie. O brutarile, un magazin cu produse bio, un coffee shop, un studio foto, un atelier de web design - afacerile mici cu produse si servicii originale.
Blogul BT Mic, lansat tot azi, prezinta povestea unor antreprenori romani cu afaceri mici care vorbesc despre inceputuri, idei, provocari, pasiune si reinventare. Acestea pot inspira atat persoane cu spirit antreprenorial, cat si viitori clienti. Oamenii pot cumpara de la ei facil pentru ca in fiecare articol este la indemana site-ul, profilul din social media sau adresa firmei respective.
Cumpara de la o afacere mica este, inainte de toate, un indemn la solidaritate, o miscare pentru a sustine – permanent, dar mai ales in aceast perioada – afacerile mici. Ele platesc taxe, impozite si creeaza locuri de munca pe plan local.
“Afacerile mici ne ofera adevarate lectii antreprenoriale si de viata pentru ca in cadrul lor se invata lucruri valoroase: autonomia, rezilienta, optimismul, sa nu renuntam si sa cautam solutii. De aici pornesc toate afacerile care ajung mari. Initiativa isi propune sa ne faca sa ne gandim altfel cand vrem sa cumparam ceva: de unde cumpar, ce optiuni am, ce impact are faptul ca eu cumpar dintr-un anumit loc pentru magazinul respectiv, pentru afacerea respectiva? Orice decizie de cumparare de la o afacere mica genereaza o valoare adaugata mare in dezvoltarea acesteia. Iar acum este nevoie de asta mai mult decat oricand. ” - Cristina Sindile, Director General, BT Mic.
BT Mic, alaturi de clienti din prima zi a starii de urgenta
De la inceputul pandemiei, BT Mic a sustinut companiile mici prin amanarea ratelor la credite si dialog continuu. Micii antreprenori au avut si au nevoie cel mai mult in perioada aceasta de lichiditate, de solutii si sfaturi de redresare pentru a putea tine deschisa afacerea. Toti cei peste 11.000 de clienti au fost sunati la inceputul crizei de echipa BT Mic, dialogul deschis pastrandu-se si in continuare.
“Dialogul permanent cu clientii face parte din cultura organizationala BT Mic. Insa pandemia ne-a determinat sa intensificam aceste discutii pentru a intelege mai bine impactul actualului context economic asupra lor, ce ar pesupune reorganizarea modelului de business, cum putem adapta finantarea. Asa ne-am dat cel mai bine seama de implicatii, de riscuri, de solutii. Creditarea este un act de responsabilitate si pentru noi, si pentru ei” – adauga Cristina Sindile.
Pentru 3.000 de microcompanii care lucreaza cu BT Mic a fost amanata plata ratelor la credite. Fiecare amanare in parte a fost discutata si agreata cu clientii, care au inteles ce presupune, iar perioada a fost la alegerea acestora. Multi au optat pentru o perioada mai mica decat cea permisa legal, iar azi deja 1.000 dintre ei au iesit din perioada de suspendare a ratelor.
De asemenea, in ciuda situatiei generate de pandemie, BT Mic a continuat sa acorde finantari noi, fara a limita accesul clientilor: a pastrat termenele de finantare maxime, sumele si garantiile flexibile, dar si de raspuns rapid - maxim 4 zile la cererile de creditare.
Povestea BT Mic, start-up al Grupului Financiar Banca Transilvania, infiintat acum 3 ani, poate fi urmarita pe Blogul BT.
Contact pentru presă
Alte articole
30 SEPTEMBRIE 2024
Încă puțin
Tocmai am trimis un e-mail către tine. Confirmă abonarea prin click pe linkul din email.