Robotul Livia de la BT® ofera informatii inclusiv clientilor BT Direct
04 mai 2018 Timp de citire 1:00 minut

● Peste 500.000 de raspunsuri pentru clientii Bancii Transilvania, in perioada ianuarie – aprilie a.c., prin intermediul robotului ●
Clientii BT Direct, companie a Grupului Financiar Banca Transilvania, pot obtine de acum inainte informatii despre soldul creditelor si ratele aferente inclusiv prin intermediul Robotului Livia de la BT®, prin Facebook si Skype.
Detalii pentru clientii BT Direct, pentru a lua legatura cu robotul Livia de la BT®:
- Prin pagina de Facebook Livia de la BT: → Messenger → Start → Inregistrare → completarea codului de pe infocardul BTD, care este format din BTD5 + numarul contractului → adresarea intrebarii in scris
- Prin Skype: Se adauga Livia de la BT in lista de contacte → Start → Inregistrare → completare cu codul de identificare financiara →→ adresare intrebare in scris
Robotul a fost lansat in mai 2017 si este una dintre modalitatile prin care clientii Bancii Transilvania si, mai nou, a companiei BT Direct, pot afla informatii utile. In primele patru luni ale anului, Livia de la BT® a oferit peste 500.000 de raspunsuri referitoare la conturile, produsele si serviciile bancii.
BT Direct este una dintre companiile Grupului Financiar Banca Transilvania, fondata in anul 2003. Aceasta ofera credite de consum prin Banca Transilvania, respectiv prin societatile de brokeraj de credite si magazinele partenere.
Contact pentru presă
Alte articole

Încă puțin
Tocmai am trimis un e-mail către tine. Confirmă abonarea prin click pe linkul din email.