#Bankingdeacasa: Optiuni de self-banking pentru clientii BT
30 martie 2020 Timp de citire 2:00 minute

Ne-am gandit cum sa fie mai usor clientilor nostri in aceasta perioada atunci cand au nevoie de BT, dar … de la distanta. Pe pagina BT Help am pus impreuna toate solutiile de banking online pe care le avem pentru a face #bankingdeacasa atat pentru clientii persoane fizice, cat si pentru antreprenori.
Ce se poate face prin self-banking?
Multe! Plati, transfer de bani, plata facturilor, schimb valutar, verificarea tranzactiilor, gestionarea cardurilor, solicitarea amanarii ratelor la credite. Iar acestea sunt doar cateva exemple.
Banii pot fi gestionati usor de pe telefon, calculator sau laptop, prin aplicatii, Internet Banking, Mobile Banking sau cu ajutorul chatbotilor BT, non-stop, iar solutiile sunt urmatoarele:
- BT24 Mobile Banking si Internet Banking;
- BT Pay & Apple Pay
- BT Visual Help (0264 30 80 00)
- Tastatura/extensia BT Pay
- Chatbotii Livia si Raul
People of BT
Customer Care: Daca aveti intrebari sau aveti nevoie de ajutor, va ajutam prin colegii nostri din echipa Customer Care, care va stau la dispozitie 24h/24 atat telefonic (0264 30 80 28), cat si prin email (contact@btrl.ro).
Reteaua BT: In sucursale si agentii sunteti bineveniti oricand. Insa, pentru protectia tuturor, va rugam ca drumurile la BT sa fie doar pentru operatiuni urgente sau pe care nu le puteti gestiona de acasa sau in alt mod. Programul bancii este modificat de cateva zile, asa incat avem deschis intre 9.00 si 16.00, de luni pana vineri, iar mai multe detalii gasiti aici.
#Saauzimdebine
Contact pentru presă
Alte articole


05 OCTOMBRIE 2020
Încă puțin
Tocmai am trimis un e-mail către tine. Confirmă abonarea prin click pe linkul din email.