Prezentarea Liviei
Intr-o lume tot mai digitalizata, bankingul devine mai accesibil ca oricand.
Iti facem cunostinta cu robotul Livia, o modalitate de interactiune prin Facebook Messenger, Skype sau telefon, a clientilor cu banca noastra. Livia te ajuta non-stop cu informatii despre conturile, produsele si serviciile pe care le ai la BT.
Alta ca Livia nu-i :) pentru ca este un proiect unic in randul bancilor din Romania.
Ce informatii poti afla
Prin telefon:
- IBAN-ul contului pentru oricare dintre conturile curente (in lei sau alta valuta), dar si pentru contul de card de cumparaturi
- Cati bani sunt in contul in lei sau alta valuta, dar si in contul de card de cumparaturi
- Sumele de plata aferente imprumuturilor de pe cardurile de credit
Prin Facebook Messenger si Skype:
- IBAN-ul contului curent in lei sau in alte valute
- Cati bani sunt in contul curent in lei sau alte valute, dar si cati bani mai ai pe cardul de cumparaturi
- Sumele de plata aferente imprumuturilor de pe cardurile de credit
- Detalii despre rate, dobanzi, comisioane la credite, popriri, curs valutar
- Numarul punctelor de loialitate acumulate pe cardul de cumparaturi STAR
Confidentialitatea acestor informatii este data de cele doua coduri care trebuie mentionate la inceputul conversatiei cu robotul Livia: codul unic de identificare (CIF), dublat de cel primit pe telefon.
Cum iei legatura cu Livia
Cu Livia poti lua legatura in trei moduri:
- Prin Facebook: da like paginii Livia de la BT → Messenger → Start → Înregistrare (din meniul care apare afişat) → completare CIF (detalii despre CIF) → completare cu codul de validare primit pe telefon → adresare întrebare în scris
- Prin Skype: se adaugă în lista de contacte → Start → Înregistrare (din meniul care apare afişat) → completare CIF (detalii despre CIF) → completare cu codul de validare primit pe telefon → adresare întrebare în scris
- Prin telefon: suna la call center BT, asculta mesajul de intampinare si selecteaza tasta 0. Numerele de telefon sunt acestea: 0264 308 028, *8028. Cand o suni pentru prima oara pe Livia, este necesara setarea unei parole de acces, care trebuie folosita de fiecare data cand iei legatura cu ea.
Costuri si conditii
Folosirea chatbot-ului Livia de la BT este gratuita. Detalii despre conditiile de utilizare le gasesti aici.