Ai ajuns la finalul rezultatelor
Nu s-au gasit rezultate

This page is automatically translated from Romanian into English.

Call Center
  • Call Center status meter dynamic emoji
    Timp de așteptare ridicat!

    În prezent, înregistrăm un număr foarte mare de apeluri în Call Center. Dacă ai o problemă urgentă, sună acum, iar dacă nu, te așteptăm mai târziu. Pentru răspunsuri rapide încearcă Întreb BT sau BT Visual Help.

  • 0264 308 028 sau *8028Numărul e disponibil din orice rețea națională. Tarif normal.
    0264 303 003Linie directă pentru toți românii care sunt plecați din țară, inclusiv asistență în limba engleză. Tarif normal.
    Asistență pentru fraude
    În cazul în care suspectezi o fraudă pe contul tău, sună rapid la 0264 308 055. Tarif normal.
    Caută cu AI Search

    AI Search de pe Întreb BT îți răspunde la toate întrebările din banking.

    Vezi rapid detaliile conturilor tale, apelează 0264 308 000 și primești un SMS cu link-ul de acces.

    Informații online despre incidentele de plăți

    În maximum 30 de minute afli de la Centrala Incidentelor de Plăți (CIP) dacă partenerii tăi de afaceri au avut întârzieri de plată în ultimii 7 ani. 

    Verifici online incidentele de plăți pentru biletele la ordin si cecurile emise de o persoană juridică și afli dacă are o bonitate ridicată sau implică unele riscuri.

    Login

    Cât te costă?

    Costul unei interogări este de 5 lei + TVA și se poate plăti direct din contul tău BT.

    Avantaje


    • mSe adreseză tuturor clienților persoane juridice care au atât un cont de firmă deschis la BT cât și cont pe platforma CIP Online
    • mAi trei tipuri de interogare CIP din care poți alege, în funcție de motivul interogării și informațiile necesare

    Bine de știut

    Cererile de consultare CIP se trimit de luni până vineri, între orele 9:00 și 17:00. Orice consultare efectuată în afara acestui interval va fi procesată în următoarea zi lucrătoare.