This page is automatically translated from Romanian into English.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT24

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT24

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Aplicația care știe e-Factura
Activează
Call Center
  • Timp de așteptare ridicat!

    În prezent, înregistrăm un număr foarte mare de apeluri în Call Center. Dacă ai o problemă urgentă, sună acum, iar dacă nu, te așteptăm mai târziu. Pentru răspunsuri rapide încearcă Întreb BT sau BT Visual Help.

  • 0264 308 028 sau *8028 Numărul e disponibil din orice rețea națională.
    0264 303 003 Linie directă pentru toți românii care sunt plecați din țară, inclusiv asistență în limba engleză.

    Caută cu AI Search

    AI Search de pe Întreb BT îți răspunde la toate întrebările din banking.

    BT Visual Help

    Vezi rapid detaliile conturilor tale, apelează 0264 308 000 și primești un SMS cu link-ul de acces.

    Ce este BT Alert?

    BT Alert te informează permanent prin mesaje pe telefonul mobil, despre soldul contului tău, dar și despre încasările și plățile din cont. Ai control permanent și afli în maximum 15 minute informații despre tranzacțiile realizate.

    Ce informații primesc, mai exact?

    • m
      Soldul zilnic al contului tău
    • m Încasări
    • m Popriri instituite
    • m Cecuri, bilete la ordin și cambii venite la plată
    • m Refuzuri la plată a instrumentelor de debit
    • m Plăți

    Îți poți alege, firește, una sau mai multe dintre notificările de mai sus, conturile pentru care să primești notificări și până la 5 numere de telefon pe care să primești SMS-urile.

    Notificările se trimit de luni până sâmbătă între orele 08:00-20:00 , iar pentru cele trimise după ora 20:00 vei primi mesaj a doua zi, după ora 08:00.

    Ce conține mesajul?

    • IBAN-ul contului curent și soldul disponibil la ora selectată
    • IBAN-ul contului curent
    • Suma incasată și detaliile încasării
    • Tipul și seria instrumentului
    • Suma
    • Numele beneficiarului
    • Ora limită pentru alimentarea contului
    • Tipul și seria instrumentului
    • Suma
    • Numele plătitorului
    • Tipul refuzului, suma refuzată și codul
    • IBAN-ul contului curent
    • Suma plătită și detaliile plății

    Cât mă costă?

    • Abonament cu 40 de SMS-uri incluse: 10 lei/lunar
    • Abonament cu 80 de SMS-uri incluse: 20 lei/lunar

    Pentru notificările suplimentare, care depășesc numărul inclus în abonamentul lunar, costul perceput este de  0.5 lei/SMS. 

    Cum îl obțin?

    Ai la îndemână 3 modalități prin care poți solicita BT Alert: