Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT24

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT24

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Call Center

PESTE
20
MIN
TIMP DE AȘTEPTARE
10
CLIENȚI
ÎN CONVORBIRE
9
CLIENȚI
ÎN AȘTEPTARE
0264 308 028 sau *8028 Numărul e disponibil din orice rețea națională.
0264 303 003 Linie directă pentru toți românii care sunt plecați din țară, inclusiv asistență în limba engleză.
Programul BT în 1-5 Iunie
31 Mai 2023   •   10:25

Ai încercat NeoBT?

Noul online banking Banca Transilvania, care va înlocui foarte curând actuala platformă.

Din NeoBT, ai acces online la conturile tale și poți face toate operațiunile pe care le faci acum din BT24. În plus, beneficiezi de funcționalități suplimentare.

Ce este BT Alert?

BT Alert te informează permanent prin mesaje pe telefonul mobil, despre soldul contului tău, dar și despre încasările și plățile din cont. Ai control permanent și afli în maximum 15 minute informații despre tranzacțiile realizate.

Ce informații primesc, mai exact?

  • m
    Soldul zilnic al contului tău
  • m Încasări
  • m Popriri instituite
  • m Cecuri, bilete la ordin și cambii venite la plată
  • m Refuzuri la plată a instrumentelor de debit
  • m Plăți

Îți poți alege, firește, una sau mai multe dintre notificările de mai sus, conturile pentru care să primești notificări și până la 5 numere de telefon pe care să primești SMS-urile.

Notificările se trimit de luni până sâmbătă între orele 08:00-20:00 , iar pentru cele trimise după ora 20:00 vei primi mesaj a doua zi, după ora 08:00.

Mai multe detalii AICI.

Cât mă costă?

  • Abonament cu 40 de SMS-uri incluse: 10 lei/lunar
  • Abonament cu 80 de SMS-uri incluse: 20 lei/lunar

Pentru notificările suplimentare, care depășesc numărul inclus în abonamentul lunar, costul perceput este de  0.5 lei/SMS. 

Ce conține mesajul?

  • IBAN-ul contului curent și soldul disponibil la ora selectată
  • IBAN-ul contului curent
  • Suma incasată și detaliile încasării
  • Tipul și seria instrumentului
  • Suma
  • Numele beneficiarului
  • Ora limită pentru alimentarea contului
  • Tipul și seria instrumentului
  • Suma
  • Numele plătitorului
  • Tipul refuzului, suma refuzată și codul
  • IBAN-ul contului curent
  • Suma plătită și detaliile plății

Cum îl obțin?

Ai la îndemână 2 modalități prin care poți solicita BT Alert:

  • În orice unitate BT
  • Telefonic, printr-un apel la Call Center: 0264 308 028 / *8028 (apelabil din orice rețea națională, fixă sau mobilă)