Investiții, direct din app 4.8
Instalează
Call Center
  • Timp de așteptare ridicat!

    În prezent, înregistrăm un număr foarte mare de apeluri în Call Center. Dacă ai o problemă urgentă, sună acum, iar dacă nu, te așteptăm mai târziu. Pentru răspunsuri rapide încearcă Întreb BT sau BT Visual Help.

  • 0264 308 028 sau *8028 Numărul e disponibil din orice rețea națională.
    0264 303 003 Linie directă pentru toți românii care sunt plecați din țară, inclusiv asistență în limba engleză.
    Asistență pentru fraude
    În cazul în care suspectezi o fraudă pe contul tău, sună rapid la 0264 308 055.

    Caută cu AI Search

    AI Search de pe Întreb BT îți răspunde la toate întrebările din banking.

    BT Visual Help

    Vezi rapid detaliile conturilor tale, apelează 0264 308 000 și primești un SMS cu link-ul de acces.

    Notificări

    Siguranța online

    BT

    Protejarea banilor clienților și confidențialitatea datelor sunt baza fiecărui produs sau serviciu al băncii noastre. Practic, îl gândim pe fiecare în parte cu atenție la detalii și cu empatie. 

    Știm că banking-ul online înseamnă multe oportunități, dar și riscuri sau chiar pierderi pentru cine nu este cu ochii în patru.

    Ajutor rapid

    Noi suntem mereu pe poziții când vine vorba de siguranța datelor sau a banilor tăi și poți apela numărul dedicat exclusiv asistenței pentru fraude: 0264 308 055.  

    Să fii sigur că banii tăi rămân în siguranță, blochează urgent cardul și solicită unul nou. Poți face ambele operațiuni direct din BT Pay sau apelând la colegii noștri din Call Center (0264 308 028) care sunt pe poziții 24/7. Odată ce ai solicitat cardul nou, îl poți adăuga în BT Pay și să faci plăți în siguranță pe loc.

    Te încurajam să verifici cat de des tranzacțiile, pentru a avea control și siguranță asupra banilor tăi. Poți face asta direct din BT Pay, doar din câteva tap-uri sau cu ajutorul BT Visual Help. Ca un pas suplimentar, poți activa SMS Alert - primești SMS 24/7 la fiecare tranzacție pe care o faci și soldul rămas pe cont. 

    Dacă observi ceva suspect, poți contesta tranzacțiile și noi vom încerca recuperarea sumelor astfel:

    • Înregistreaza refuzul la plată în BT Visual Help (sună la 0264 308 000/Accesare link primit prin SMS/Contestare tranzacții)
    • Sună-ne la 0264 308 028 (Call Center) sau scrie-ne la contact@btrl.ro
    • Vino în oricare unitate BT și colegii noștri te vor ajuta

    Asta i se poate întâmpla oricui și primul lucru pe care trebuie să îl faci este să soliciți blocarea aplicatiei BT Pay. Colegii noștri de la Call Center (0264 308 028) te pot ajuta cu blocarea cardului, al aplicațiilor și cu verificarea tranzacțiilor recente, să te asiguri că nu au fost făcute plăți fără acordul tău.

    O altă soluție este să mergi în cea mai apropiata unitate BT, iar colegii noștri te vor ajuta atât cu blocarea cardului și aplicațiilor, cât și cu verificarea tranzacțiilor.

    Ei bine, dacă ceva pare prea frumos să fie adevărat sau ai cea mai mica suspiciune că ar fi o fraudă, cel mai probabil este. Fii atent la mesajele care par să fie din partea Băncii Transilvania (sau a băncilor, în general). Nu îți vom cere niciodată date de acces (parole, PIN, CVV al cardurilor) –  telefonic, prin SMS, e-mail etc. Daca te afli în situația de a primi un astfel de e-mail, anunță-ne cât de repede, la numărul dedicat exclusiv asistenței pentru fraude: 0264 308 055.

    Evită să accesezi linkuri primite din surse necunoscute și nu completa datele tale personale sau bancare pe aceste linkuri. Dacă ai suspiciuni cu privire la o ofertă, evită să accesezi materialele respective și verifică existența promoției sau a ofertei pe un canal oficial de comunicare al companiei.

    Recomandările noastre

    • Dacă se promite un câștig rapid printr-o investiție cu siguranță este o fraudă. Analizează critic mesajul și ai mare grijă la ce platforme de investiții utilizezi.

    • Nu da nimănui datele cardului sau informații pentru acces în aplicațiile bancare (user, parolă, one-time password, alte credențiale).

    • Nu descărca aplicații care permit controlul la distanța la solicitarea unor persoane străine.

    • Fii atent la mesajele care par să fie din partea Băncii Transilvania (sau a băncilor, în general). Nu solicităm niciodată date de acces (parole, PIN, CVV al cardurilor) –  telefonic, prin SMS, e-mail etc.

    • Evită să accesezi linkuri primite din surse necunoscute (pe e-mail, SMS, prin social media, WhatsApp, Signal, Telegram etc.) și nu completa datele tale personale sau bancare pe aceste linkuri. Dacă ai suspiciuni cu privire la o ofertă, evită să accesezi materialele respective și verifică existența promoției sau a ofertei pe un canal oficial de comunicare al companiei.

    Raportează o fraudă

    Dacă ai o suspiciune sau ești sigur de un incident care are legatură cu siguranța banilor sau a datelor tale, ia legătura cu BT.
    Noi suntem pe poziții, aici:

    0264 308 055