Call Center
  • Timp de așteptare ridicat!

    În prezent, înregistrăm un număr foarte mare de apeluri în Call Center. Dacă ai o problemă urgentă, sună acum, iar dacă nu, te așteptăm mai târziu. Pentru răspunsuri rapide încearcă Întreb BT sau BT Visual Help.

  • 0264 308 028 sau *8028 Numărul e disponibil din orice rețea națională.
    0264 303 003 Linie directă pentru toți românii care sunt plecați din țară, inclusiv asistență în limba engleză.
    Asistență pentru fraude
    În cazul în care suspectezi o fraudă pe contul tău, sună rapid la 0264 308 055.

    Caută cu AI Search

    AI Search de pe Întreb BT îți răspunde la toate întrebările din banking.

    BT Visual Help

    Vezi rapid detaliile conturilor tale, apelează 0264 308 000 și primești un SMS cu link-ul de acces.

    Notificări

    Siguranța online

    BT

    Protejarea banilor clienților și confidențialitatea datelor sunt baza fiecărui produs sau serviciu al băncii noastre. Practic, îl gândim pe fiecare în parte cu atenție la detalii și cu empatie. 

    Știm că banking-ul online înseamnă multe oportunități, dar și riscuri sau chiar pierderi pentru cine nu este cu ochii în patru.

    Ajutor rapid

    Noi suntem mereu pe poziții când vine vorba de siguranța datelor sau a banilor tăi și poți apela numărul dedicat exclusiv asistenței pentru fraude: 0264 308 055.  

    Să fii sigur că banii tăi rămân în siguranță, blochează urgent cardul și solicită unul nou. Poți face ambele operațiuni direct din BT Pay sau apelând la colegii noștri din Call Center (0264 308 028) care sunt pe poziții 24/7. Odată ce ai solicitat cardul nou, îl poți adăuga în BT Pay și să faci plăți în siguranță pe loc.

    Te încurajam să verifici cat de des tranzacțiile, pentru a avea control și siguranță asupra banilor tăi. Poți face asta direct din BT Pay, doar din câteva tap-uri sau cu ajutorul BT Visual Help. Ca un pas suplimentar, poți activa SMS Alert - primești SMS 24/7 la fiecare tranzacție pe care o faci și soldul rămas pe cont. 

    Dacă observi ceva suspect, poți contesta tranzacțiile și noi vom încerca recuperarea sumelor astfel:

    • Înregistreaza refuzul la plată în BT Visual Help (sună la 0264 308 000/Accesare link primit prin SMS/Contestare tranzacții)
    • Sună-ne la 0264 308 028 (Call Center) sau scrie-ne la contact@btrl.ro
    • Vino în oricare unitate BT și colegii noștri te vor ajuta

    Asta i se poate întâmpla oricui și primul lucru pe care trebuie să îl faci este să soliciți blocarea aplicatiei BT Pay. Colegii noștri de la Call Center (0264 308 028) te pot ajuta cu blocarea cardului, al aplicațiilor și cu verificarea tranzacțiilor recente, să te asiguri că nu au fost făcute plăți fără acordul tău.

    O altă soluție este să mergi în cea mai apropiata unitate BT, iar colegii noștri te vor ajuta atât cu blocarea cardului și aplicațiilor, cât și cu verificarea tranzacțiilor.

    Ei bine, dacă ceva pare prea frumos să fie adevărat sau ai cea mai mica suspiciune că ar fi o fraudă, cel mai probabil este. Fii atent la mesajele care par să fie din partea Băncii Transilvania (sau a băncilor, în general). Nu îți vom cere niciodată date de acces (parole, PIN, CVV al cardurilor) –  telefonic, prin SMS, e-mail etc. Daca te afli în situația de a primi un astfel de e-mail, anunță-ne cât de repede, la numărul dedicat exclusiv asistenței pentru fraude: 0264 308 055.

    Evită să accesezi linkuri primite din surse necunoscute și nu completa datele tale personale sau bancare pe aceste linkuri. Dacă ai suspiciuni cu privire la o ofertă, evită să accesezi materialele respective și verifică existența promoției sau a ofertei pe un canal oficial de comunicare al companiei.

    Recomandările noastre

    • Dacă se promite un câștig rapid printr-o investiție cu siguranță este o fraudă. Analizează critic mesajul și ai mare grijă la ce platforme de investiții utilizezi.

    • Nu da nimănui datele cardului sau informații pentru acces în aplicațiile bancare (user, parolă, one-time password, alte credențiale).

    • Nu descărca aplicații care permit controlul la distanța la solicitarea unor persoane străine.

    • Fii atent la mesajele care par să fie din partea Băncii Transilvania (sau a băncilor, în general). Nu solicităm niciodată date de acces (parole, PIN, CVV al cardurilor) –  telefonic, prin SMS, e-mail etc.

    • Evită să accesezi linkuri primite din surse necunoscute (pe e-mail, SMS, prin social media, WhatsApp, Signal, Telegram etc.) și nu completa datele tale personale sau bancare pe aceste linkuri. Dacă ai suspiciuni cu privire la o ofertă, evită să accesezi materialele respective și verifică existența promoției sau a ofertei pe un canal oficial de comunicare al companiei.

    Raportează o fraudă

    Dacă ai o suspiciune sau ești sigur de un incident care are legatură cu siguranța banilor sau a datelor tale, ia legătura cu BT.
    Noi suntem pe poziții, aici:

    0264 308 055
    Întreb BT este cel mai mare program online de educație financiară al Băncii Transilvania, cu peste 2.000 de întrebări și răspunsuri din banking.
    Sugestii de căutare
    Powered by Azure OpenAI GPT-4o
    AI Search oferă răspunsuri generate automat, folosind tehnologia GPT-4o, ce pot avea conținut inexact sau potențial ofensator, care nu reprezintă punctul de vedere al Băncii Transilvania. Ești singurul responsabil pentru utilizarea conținutului generat de acest serviciu. .
    Termenii și condiții

    Disclaimer

    AI Search este un proiect pilot - în varianta beta - care folosește tehnologia GPT-4o pentru a simplifica procesul de căutare și înțelegere a produselor bancare.

    AI Search este antrenat să răspundă unor întrebări care au legătură exclusiv cu produsele bancare oferite de BT, însă în anumite situații și în funcție de întrebările adresate, este posibil să răspundă și la întrebări generale. Raspunsurile oferite sunt generate automat si trebuie sa fie utilizate doar in scop informativ. Serviciul poate oferi uneori conținut inexact sau potențial ofensator, care nu reprezintă punctul de vedere al Bancii Transilvania. Sunteți singurul responsabil pentru utilizarea conținutului generat de acest serviciu în orice mod. Nu vă bazați pe acest serviciu pentru sfaturi financiare, juridice sau alte sfaturi profesionale si nu introduceți în acesta date cu caracter personal sau alte informații confidențiale.

    Utilizarea AI Search presupune acceptarea Termenilor și condițiilor.

    Accesul și utilizarea serviciului implică acceptarea fără rezerve a acestor termeni și condiții. Dacă nu sunteți de acord cu acestea, vă rugăm să nu utilizați acest serviciu. Prin acceptarea termenilor și condițiilor pentru a folosi acest serviciu furnizat algoritmic de un model de inteligență artificială, va asumați întreg riscul în ceea ce privește calitatea, siguranța și performanța acestui serviciu.

    Banca Transilvania nu furnizează nicio garanție în legătură cu răspunsurile oferite de acest serviciu.

    AI Search furnizează răspunsuri algoritmic și acestea pot conține uneori informații inexacte sau limbaj potențial ofensator. Aceste informații nu exprimă poziția Băncii Transilvania și nu pot angaja responsabilitatea Băncii pentru conținutul oferit.

    AI Search nu oferă răspunsuri la întrebări personalizate, astfel încât prin utilizarea acestuia va obligați să nu furnizați și să nu introduceți în mesajele/întrebările transmise niciun fel de date cu caracter personal sau alte informații confidențiale. În cazul nerespectării acestei obligații, prin inserarea unor date personale/informații confidențiale în cadrul AI Search, va exprimați consimțământul pentru prelucrarea acestora în vederea oferirii serviciului (răspunsurilor la întrebările pe care le adresați), precum și pentru îmbunătățirea modelului algoritmic al robotului de către dezvoltatorul acestuia.

    Orice informație furnizată de către utilizatori în timpul interacțiunii cu AI Search va fi tratată în mod confidențial, fiind dezvăluită doar unor destinatari care au dreptul și nevoia de a o cunoaște.

    Conținutul oferit de AI Search are doar scop informativ.

    Utilizatorii sunt responsabili pentru întrebările și mesajele adresate în cadrul utilizării AI Search. Orice abuz sau limbaj neadecvat poate duce la întreruperea interacțiunii.

    AI Search nu oferă sfaturi financiare, juridice sau profesionale și nu înlocuiește consultarea unor experți umani sau profesioniști specializați în domeniul respectiv. Utilizatorii nu trebuie să se bazeze pe informațiile furnizate de către AI Search pentru luarea deciziilor.

    Banca își rezervă dreptul de a întrerupe serviciul AI Search în orice moment, fără o notificare prealabilă.

    Termenii și condițiile pot fi revizuite/ actualizate în orice moment.