This page is automatically translated from Romanian into English.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT24

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT24

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Call Center
  • Timp de așteptare ridicat!

    În prezent, înregistrăm un număr foarte mare de apeluri în Call Center. Dacă ai o problemă urgentă, sună acum, iar dacă nu, te așteptăm mai târziu. Pentru răspunsuri rapide încearcă Întreb BT sau BT Visual Help.

  • 0264 308 028 sau *8028 Numărul e disponibil din orice rețea națională.
    0264 303 003 Linie directă pentru toți românii care sunt plecați din țară, inclusiv asistență în limba engleză.

    Caută cu AI Search

    AI Search de pe Întreb BT îți răspunde la toate întrebările din banking.

    BT Visual Help

    Vezi rapid detaliile conturilor tale, apelează 0264 308 000 și primești un SMS cu link-ul de acces.

    Online sau direct în magazine, este foarte ușor să faci shopping. Cu cardul ori cu telefonul, este la fel de simplu să plătești tot ce ai cumpărat. Însă avem câteva sfaturi pentru ca banii tăi să fie în siguranță.

    Cand platesti in magazine la POS cu cardul/telefonul:

    • Trebuie sa primesti chitanta pentru fiecare tranzactie aprobata/respinsa.
    • Verifica des tranzactiile. O poti face, de exemplu, prin BT Pay, BT24, NeoBT sau BT Visual Help.
    • Pentru cumparaturile platite contactless cu cardul, pana in 100 de lei, nu ti se solicita PIN-ul. Daca ai facut tranzactii consecutive in valoare cumulata de peste 650 lei sau 150 EUR fara a introduce PIN-ul, la urmatoarea tranzactie ti se va solicita codul chiar daca suma este sub 100 de lei, din motive de siguranta. Pentru platile cu telefonul, aceasta masura nu se aplica pentru ca aceste plati sunt autorizate de fiecare data, cu amprenta, face ID sau metoda de securizare a telefonului tau.

    Când plătești online

    • Asigură-te că ești pe un site sigur. Adresa de web trebuie înceapă cu https, iar pe pagină trebuie apară un simbol lacăt și “de încredere”. Cumpără de pe site-uri pe care le cunoști. Dacă ai îndoieli, nu plăti în avans bunurile și verifică review-uri/recenzii privind site-ul/comerciantul/produsul.
    • Dacă produsul comandat nu sosește la timp, ia legătura cu vânzătorul, în cel mai scurt timp. Dacă nu răspunde, contactează banca.
    • Fii atent la termenii și condițiile prezentate de comerciant și doar dacă ești de acord continuă tranzacția. Ne referim la politică de anulare, de retur, condițiile de livrare, soluționare reclamații etc.
    • Fii atent la ofertele “free trial”, cum ar fi testare gratuită pentru o perioada determinată, după care, dacă NU îți exprimi explicit dorința de a nu continua folosirea serviciilor, se consideră automat ești de acord plătești un abonament pe o anumită perioada și vei fi debitat automat, lunar cu suma agreată de ține prin acceptul (bifarea) termenilor și condițiilor în momentul începerii testării gratuite și introducerii datelor de card.
    • Informațiile care ți se cer de obicei pentru a face plată sunt: numărul cardului, data expirării, numele de pe card și codul CVV2 (codul de securitate de pe spatele cardului).

      Ulterior ți se solicită confirmarea plății online:

      • fie prin autentificarea plății prin aplicația BT Pay, dacă ai înrolat cardul în aplicație și în 3D Secure. Vei accesa notificarea și vei autentifica tranzacția cu amprenta, recunoaștere facială sau cu metodă de securizare a telefonului tău. Fii atent când aprobi - verifică suma și numele comerciantului care îți apar pe ecran.
      • fie autentificare cu două parole - una dinamică, primită de la bancă și una statică, setată de tine. Fii atent când aprobi - verifică suma și numele comerciantului din SMS-ul primit de la bancă.
    • Limitarile privind tranzacționarea pot fi modificate prin aplicațiile BT sau cu ajutorul echipei Call Center (0264 308 028). Limitările poți să le faci pe tipuri de operațiuni: plată la POS în magazine, plată online, retragere ATM și pe număr de tranzacții per total. Îți poți alege și intervalul de timp pe care dorești să limitezi tranzacțiile.

    Nu uita:

    • Nu comunica niciodată datele cardurilor în urma primirii unor link-uri SMS-uri/e-mailuri/apeluri. Datele cardului se introduc când ai inițiat o cumpărătura pe un site de încredere, în pagina de plată.
    • Nu oferi datele cardului bancar pentru a primi bani. Dacă cineva trebuie să îți trimită bani, trebuie să îi oferi codul IBAN. Oferind datele de card și coduri primite prin SMS oferi de fapt posibilitatea de a ți se lua bani din cont, nu de a primi.
    • Fii atent la informații despre tombole, donații prin link-uri de pe rețelele de socializare etc., mesaje prin care ești anunțat că ai câștigat ceva și pentru a primi produsul de o valoare semnificativă trebuie să mai plătești o suma infimă pentru transport, la mesajele prin care ești anunțat că pentru a primi un colet (pe care nici nu l-ai comandat și nu îl aștepți) trebuie să plătești o taxă. Analizează foarte bine ofertele care par foarte avantajoase, ele pot fi înșelăciuni. Toate aceste metode sunt capcane care te pot face să comunici fraudătorilor datele de card și parole de securitate pentru a autoriza de fapt tranzacții pe diverse site-uri de sume mult mai mari.