This page is automatically translated from Romanian into English.

Call Center
  • Timp de așteptare ridicat!

    În prezent, înregistrăm un număr foarte mare de apeluri în Call Center. Dacă ai o problemă urgentă, sună acum, iar dacă nu, te așteptăm mai târziu. Pentru răspunsuri rapide încearcă Întreb BT sau BT Visual Help.

  • 0264 308 028 sau *8028 Numărul e disponibil din orice rețea națională.
    0264 303 003 Linie directă pentru toți românii care sunt plecați din țară, inclusiv asistență în limba engleză.
    Asistență pentru fraude
    În cazul în care suspectezi o fraudă pe contul tău, sună rapid la 0264 308 055.

    Caută cu AI Search

    AI Search de pe Întreb BT îți răspunde la toate întrebările din banking.

    BT Visual Help

    Vezi rapid detaliile conturilor tale, apelează 0264 308 000 și primești un SMS cu link-ul de acces.

    Siguranța la cumpărături

    Online sau direct în magazine, este foarte ușor să faci shopping. Cu cardul ori cu telefonul, este la fel de simplu să plătești tot ce ai cumpărat. Însă avem câteva sfaturi pentru ca banii tăi să fie în siguranță.

    Cand platesti in magazine la POS cu cardul/telefonul:

    • Trebuie sa primesti chitanta pentru fiecare tranzactie aprobata/respinsa.
    • Verifica des tranzactiile. O poti face, de exemplu, prin BT Pay, BT24, NeoBT sau BT Visual Help.
    • Pentru cumparaturile platite contactless cu cardul, pana in 100 de lei, nu ti se solicita PIN-ul. Daca ai facut tranzactii consecutive in valoare cumulata de peste 650 lei sau 150 EUR fara a introduce PIN-ul, la urmatoarea tranzactie ti se va solicita codul chiar daca suma este sub 100 de lei, din motive de siguranta. Pentru platile cu telefonul, aceasta masura nu se aplica pentru ca aceste plati sunt autorizate de fiecare data, cu amprenta, face ID sau metoda de securizare a telefonului tau.

    Când plătești online

    • Asigură-te că ești pe un site sigur. Adresa de web trebuie înceapă cu https, iar pe pagină trebuie apară un simbol lacăt și “de încredere”. Cumpără de pe site-uri pe care le cunoști. Dacă ai îndoieli, nu plăti în avans bunurile și verifică review-uri/recenzii privind site-ul/comerciantul/produsul.
    • Dacă produsul comandat nu sosește la timp, ia legătura cu vânzătorul, în cel mai scurt timp. Dacă nu răspunde, contactează banca.
    • Fii atent la termenii și condițiile prezentate de comerciant și doar dacă ești de acord continuă tranzacția. Ne referim la politică de anulare, de retur, condițiile de livrare, soluționare reclamații etc.
    • Fii atent la ofertele “free trial”, cum ar fi testare gratuită pentru o perioada determinată, după care, dacă NU îți exprimi explicit dorința de a nu continua folosirea serviciilor, se consideră automat ești de acord plătești un abonament pe o anumită perioada și vei fi debitat automat, lunar cu suma agreată de ține prin acceptul (bifarea) termenilor și condițiilor în momentul începerii testării gratuite și introducerii datelor de card.
    • Informațiile care ți se cer de obicei pentru a face plată sunt: numărul cardului, data expirării, numele de pe card și codul CVV2 (codul de securitate de pe spatele cardului).

      Ulterior ți se solicită confirmarea plății online:

      • fie prin autentificarea plății prin aplicația BT Pay, dacă ai înrolat cardul în aplicație și în 3D Secure. Vei accesa notificarea și vei autentifica tranzacția cu amprenta, recunoaștere facială sau cu metodă de securizare a telefonului tău. Fii atent când aprobi - verifică suma și numele comerciantului care îți apar pe ecran.
      • fie autentificare cu două parole - una dinamică, primită de la bancă și una statică, setată de tine. Fii atent când aprobi - verifică suma și numele comerciantului din SMS-ul primit de la bancă.
    • Limitarile privind tranzacționarea pot fi modificate prin aplicațiile BT sau cu ajutorul echipei Call Center (0264 308 028). Limitările poți să le faci pe tipuri de operațiuni: plată la POS în magazine, plată online, retragere ATM și pe număr de tranzacții per total. Îți poți alege și intervalul de timp pe care dorești să limitezi tranzacțiile.

    Nu uita:

    • Nu comunica niciodată datele cardurilor în urma primirii unor link-uri SMS-uri/e-mailuri/apeluri. Datele cardului se introduc când ai inițiat o cumpărătura pe un site de încredere, în pagina de plată.
    • Nu oferi datele cardului bancar pentru a primi bani. Dacă cineva trebuie să îți trimită bani, trebuie să îi oferi codul IBAN. Oferind datele de card și coduri primite prin SMS oferi de fapt posibilitatea de a ți se lua bani din cont, nu de a primi.
    • Fii atent la informații despre tombole, donații prin link-uri de pe rețelele de socializare etc., mesaje prin care ești anunțat că ai câștigat ceva și pentru a primi produsul de o valoare semnificativă trebuie să mai plătești o suma infimă pentru transport, la mesajele prin care ești anunțat că pentru a primi un colet (pe care nici nu l-ai comandat și nu îl aștepți) trebuie să plătești o taxă. Analizează foarte bine ofertele care par foarte avantajoase, ele pot fi înșelăciuni. Toate aceste metode sunt capcane care te pot face să comunici fraudătorilor datele de card și parole de securitate pentru a autoriza de fapt tranzacții pe diverse site-uri de sume mult mai mari.
    Întreb BT este cel mai mare program online de educație financiară al Băncii Transilvania, cu peste 2.000 de întrebări și răspunsuri din banking.
    Sugestii de căutare
    Powered by Azure OpenAI GPT-4o
    AI Search oferă răspunsuri generate automat, folosind tehnologia GPT-4o, ce pot avea conținut inexact sau potențial ofensator, care nu reprezintă punctul de vedere al Băncii Transilvania. Ești singurul responsabil pentru utilizarea conținutului generat de acest serviciu. .
    Termenii și condiții

    Disclaimer

    AI Search este un proiect pilot - în varianta beta - care folosește tehnologia GPT-4o pentru a simplifica procesul de căutare și înțelegere a produselor bancare.

    AI Search este antrenat să răspundă unor întrebări care au legătură exclusiv cu produsele bancare oferite de BT, însă în anumite situații și în funcție de întrebările adresate, este posibil să răspundă și la întrebări generale. Raspunsurile oferite sunt generate automat si trebuie sa fie utilizate doar in scop informativ. Serviciul poate oferi uneori conținut inexact sau potențial ofensator, care nu reprezintă punctul de vedere al Bancii Transilvania. Sunteți singurul responsabil pentru utilizarea conținutului generat de acest serviciu în orice mod. Nu vă bazați pe acest serviciu pentru sfaturi financiare, juridice sau alte sfaturi profesionale si nu introduceți în acesta date cu caracter personal sau alte informații confidențiale.

    Utilizarea AI Search presupune acceptarea Termenilor și condițiilor.

    Accesul și utilizarea serviciului implică acceptarea fără rezerve a acestor termeni și condiții. Dacă nu sunteți de acord cu acestea, vă rugăm să nu utilizați acest serviciu. Prin acceptarea termenilor și condițiilor pentru a folosi acest serviciu furnizat algoritmic de un model de inteligență artificială, va asumați întreg riscul în ceea ce privește calitatea, siguranța și performanța acestui serviciu.

    Banca Transilvania nu furnizează nicio garanție în legătură cu răspunsurile oferite de acest serviciu.

    AI Search furnizează răspunsuri algoritmic și acestea pot conține uneori informații inexacte sau limbaj potențial ofensator. Aceste informații nu exprimă poziția Băncii Transilvania și nu pot angaja responsabilitatea Băncii pentru conținutul oferit.

    AI Search nu oferă răspunsuri la întrebări personalizate, astfel încât prin utilizarea acestuia va obligați să nu furnizați și să nu introduceți în mesajele/întrebările transmise niciun fel de date cu caracter personal sau alte informații confidențiale. În cazul nerespectării acestei obligații, prin inserarea unor date personale/informații confidențiale în cadrul AI Search, va exprimați consimțământul pentru prelucrarea acestora în vederea oferirii serviciului (răspunsurilor la întrebările pe care le adresați), precum și pentru îmbunătățirea modelului algoritmic al robotului de către dezvoltatorul acestuia.

    Orice informație furnizată de către utilizatori în timpul interacțiunii cu AI Search va fi tratată în mod confidențial, fiind dezvăluită doar unor destinatari care au dreptul și nevoia de a o cunoaște.

    Conținutul oferit de AI Search are doar scop informativ.

    Utilizatorii sunt responsabili pentru întrebările și mesajele adresate în cadrul utilizării AI Search. Orice abuz sau limbaj neadecvat poate duce la întreruperea interacțiunii.

    AI Search nu oferă sfaturi financiare, juridice sau profesionale și nu înlocuiește consultarea unor experți umani sau profesioniști specializați în domeniul respectiv. Utilizatorii nu trebuie să se bazeze pe informațiile furnizate de către AI Search pentru luarea deciziilor.

    Banca își rezervă dreptul de a întrerupe serviciul AI Search în orice moment, fără o notificare prealabilă.

    Termenii și condițiile pot fi revizuite/ actualizate în orice moment.