Ai încercat NeoBT?

Noul online banking Banca Transilvania, care va înlocui foarte curând actuala platformă.

Din NeoBT, ai acces online la conturile tale și poți face toate operațiunile pe care le faci acum din BT24. În plus, beneficiezi de funcționalități suplimentare.

Verifică tranzacțiile lunare

Verifică rapoartele lunare de tranzacții cu cardul, pe care le primești automat de la bancă, prin canalul solicitat (email, Mobile & Internet Banking sau prin poștă). 

Comunică băncii orice modificare privind datele de contact și dacă observi tranzacții pe care nu le cunoști. 

BT Pay & cardurile de business digitale

BT Pay este locul ideal pentru cardurile de business digitale (de debit, de credit, carduri BT sau non-BT, în lei sau euro), dar și pentru cele personale. Așa poți plăti contactless cu telefonul, poți verifică soldul cardurilor direct din aplicație, poți bloca temporar/definitiv un card și poți verifica în timp real toate tranzacțiile făcute cu cardul. Cu BT Pay poți chiar grupa pe categorii cheltuielile.

Când instalezi aplicația:

  • Descarcă BT Pay doar din magazinele oficiale App Store și Google Play Store și folosește pe telefonul tău doar versiunile oficiale;
  • Setează o masură de securitate: parolă, PIN, model, amprentă, recunoaștere facială etc.
  • Înregistrează BT Pay pe numărul de telefon care este și în baza noastră de date.

Când înrolezi cardul:

  • Introdu datele solicitate (CVV sau datele card) doar în BT Pay;
  • Introdu codurile OTP primite de la bancă doar în BT Pay.

Când folosești aplicația:

  • Pentru plata cu telefonul la POS, transfer de bani sau autorizare plată online, folosește metoda de deblocare a telefonului.
  • Pentru retragere de bani de la ATM (pe bază de cod sau contactless), ai nevoie de metoda de deblocare a telefonului. Iar când retragi contactless bani de la ATM, ai nevoie inclusiv de PIN-ul cardului, care trebuie introdus la bancomat.
  • Metoda de securizare trebuie folosită și atunci când vrei să vizualizezi datele cardului, blochezi/deblochezi cardul, setezi limite de tranzacții și pentru orice operațiune care necesită autentificare.

BT24 Mobile Banking & NeoBT

  • După activarea uneia dintre aceste aplicații, ai acces prin PIN-ul ales/datele biometrice, în prealabil activate pe dispozitivul mobil (amprentă, Face ID).
  • Atunci când îți solicităm acces la anumite permisiuni, este doar pentru funcționarea corectă a aplicației.
  • După o perioadă de inactivitate are loc deconectarea automată, tot din motive de securitate.
  • Solicităm PIN/amprentă/Face ID atât pentru tranzacții (plăți, schimb valutar, încărcări cartele, achiziții fonduri, constituiri/lichidări depozite), cât și pentru deblocare/blocare card, modificări de limite, resetare pin card. În cazul NeoBT, inclusiv pentru ridicare de cash fără card la ATM.
  • Dacă folosești NeoBT, îți cerem un SMS pentru a confirma primele 5 plăți, ulterior semnării acestora realizându-se cu PIN-ul/datele biometrice activate în prealabil.
  • Poți șterge oricând aplicația de pe un device pe care nu îl mai folosești.
  • BT24 sau NeoBT nu poate fi instalat pe device-uri cu root sau jailbreak.

BT24 Mobile Banking & NeoBT

Când apelezi la BT Visual Help (0264 30 80 28) și te ghidăm spre zona de self-banking, pentru siguranța ta:

  • Este necesar să te identificăm ca și client BT/reprezentant legal al clientului persoană juridică titular de cont BT. De aceea, pentru siguranța, îți solicităm aceste detalii: CNP, calitatea în relația cu banca (client persoana fizică/ juridică) și CUI (pentru clienții companii).
  • Când ne suni, trebuie să fie de pe un număr de telefon care este în baza noastră de date.
  • Accesul la platformă se face în baza unui link securizat cu valabilitate temporară.

BT Visual Help te ajută cu informații și opțiuni de banking precum:

  • Verifici sold, IBAN și tranzacții;
  • Blochezi temporar sau definitiv cardurile;
  • Soliciti reemiterea unui card după blocarea definitivă;
  • Modifici limitele de tranzacționare cu cardul BT;
  • Contești o tranzacție efectuată cu cardul - poți gestiona singur și refuza la plată anumite tranzacții făcute cu cardul fizic sau digital la bancomat, POS sau online;
  • Generezi extrase de cont, care mai apoi vor fi trimise direct pe e-mailul tău în doar câteva minute;
  • Poți primi sau trimite fișiere în timpul convorbirii cu echipa de Call Center, ceea ce facilitează soluționarea mai rapidă a diverselor probleme apărute.

Ia legătura cu chatbot-ul Raul de la BT doar în locuri sigure

Dacă ai nevoie de info despre conturile tale la BT sau despre produsele și serviciile folosite, chatbot-ul Raul te ajută online, non-stop.

Recomandări:

  • Chatbot-ul este pe WhatsApp (0757 080 006), Facebook Messenger, Skype, dar și pe site-ul BT Mic, ai grijă să fie sursele oficiale ale băncii.
  • Păstrează confidențialitatea detaliilor de identificare atunci când iei legătura cu chatbot-ul.
  • Dacă o persoană neautorizată a intrat în posesia informațiilor de identificare a firmei (inclusiv ca urmare a unui phishing), anunță imediat banca.
  • Nu distribui informații, printscreen-uri etc. din/ale conversației cu chatbot-ul.

Actualizează în siguranță datele firmei

Dacă primești de la noi vreun e-mail prin care ți se solicită datele firmei, care pare de la BT, dar nu poți vedea/verifica dacă este sau nu de la unul dintre angajații băncii, s-ar putea să nu fim noi.

Însă, dacă apare vreo modificare în cazul companiei tale – denumire, domeniu de activitate, structura acționariatului, ai la îndemână o cale sigură, online, și anume site-ul băncii: Actualizarea datelor/Actualizez datele firmei.

  • Este o măsura de precauție privind siguranța tranzacțiilor prin BT.
  • Este o măsură de control și împreună respectăm prevederile legislative în vigoare (Legea nr. 129/2019 și Regulamentul Băncii Naționale a României nr. 2/2019).

Verifică online dacă partenerii de business sunt de încredere

Să spunem că se apropie un parteneriat, dar nu îl cunoști prea bine pe asociat. Înainte de semnarea contractului comercial, te ajutăm să faci o verificare prin CIP Online. Practic, poți afla informații despre incidentele de plată din ultimii 7 ani ale titularilor de cont cu cecuri, cambii și bilete la ordin. Interogarea se realizează online direct în Centrala Incidentelor de Plăți (CIP).