
Resurse, soluții și recomandări
Aplicația BT Go înlocuiește BT24 și NeoBT. Detalii despre migrare
Ca antreprenor, în curând vei putea face banking prin aplicații folosind exclusiv BT Go (sau prin BT Pay, ca persoană fizică). Migrarea de la BT24 și NeoBT are loc în etape și va fi finalizată în toamna acestui an. Vei ști când are loc migrarea în cazul tău pentru că te contactăm proactiv.
- Analizează cu atenție informațiile care par din partea BT, referitoare la migrare și la aplicații.
- Ține cont că nu solicităm: date personale, detalii de acces în aplicații, instalarea de aplicații sub îndemnul de a accesa linkuri și nici actualizarea datelor.
- Dă-ne un semn dacă nu ești sigur de sursa informațiilor: 0264308055, contact@btrl.ro.
Verifică tranzacțiile lunare
Verifică rapoartele lunare de tranzacții cu cardul, pe care le primești automat de la bancă, prin canalul solicitat (email, Mobile & Internet Banking sau prin poștă).
Comunică băncii orice modificare privind datele de contact și dacă observi tranzacții pe care nu le cunoști.
BT Pay & cardurile de business digitale
BT Pay este locul ideal pentru cardurile de business digitale (de debit, de credit, carduri BT sau non-BT, în lei sau euro), dar și pentru cele personale. Așa poți plăti contactless cu telefonul, poți verifica soldul cardurilor direct din aplicație, poți bloca temporar/definitiv un card și poți verifica în timp real toate tranzacțiile făcute cu cardul. Cu BT Pay poți chiar grupa pe categorii cheltuielile.
Când instalezi aplicația:
- Descarcă BT Pay doar din magazinele oficiale App Store și Google Play Store și folosește pe telefonul tău doar versiunile oficiale;
- Setează o masură de securitate: parolă, PIN, amprentă, recunoaștere facială etc.
- Înregistrează BT Pay pe numărul de telefon care este și în baza noastră de date.
Când înrolezi cardul:
- Introdu datele solicitate (CVV sau datele card) doar în BT Pay;
- Introdu codurile OTP primite de la bancă doar în BT Pay.
Când folosești aplicația:
- Pentru plata cu telefonul la POS, transfer de bani sau autorizare plată online, folosește metoda de deblocare a telefonului.
- Pentru retragere de bani de la ATM (contactless), ai nevoie de metoda de deblocare a telefonului. Iar când retragi contactless bani de la ATM, ai nevoie inclusiv de PIN-ul cardului, care trebuie introdus la bancomat.
- Metoda de securizare trebuie folosită și atunci când vrei să vizualizezi datele cardului, blochezi/deblochezi cardul și pentru orice operațiune care necesită autentificare.
BT Visual Help te ajută cu informații și opțiuni de banking precum:
- Verifici sold, IBAN și tranzacții;
- Blochezi temporar sau definitiv cardurile;
- Soliciți reemiterea unui card după blocarea definitivă;
- Contești o tranzacție efectuată cu cardul - poți gestiona singur și refuza la plată anumite tranzacții făcute cu cardul fizic sau digital la bancomat, POS sau online;
- Generezi extrase de cont, care mai apoi vor fi trimise direct pe e-mailul tău în doar câteva minute.
Ia legătura cu chatbot-ul Raul de la BT doar în locuri sigure
Dacă ai nevoie de info despre conturile tale la BT sau despre produsele și serviciile folosite, chatbot-ul Raul te ajută online, non-stop.
Recomandări:
- Chatbot-ul este pe WhatsApp (0757 080 006), Facebook Messenger, Skype, dar și pe site-ul BT Mic, ai grijă să fie sursele oficiale ale băncii.
- Păstrează confidențialitatea detaliilor de identificare atunci când iei legătura cu chatbot-ul.
- Dacă o persoană neautorizată a intrat în posesia informațiilor de identificare a firmei (inclusiv ca urmare a unui phishing), anunță imediat banca.
- Nu distribui informații, printscreen-uri etc. din/ale conversației cu chatbot-ul.
Actualizează în siguranță datele firmei
Dacă primești de la noi vreun e-mail prin care ți se solicită datele firmei, care pare de la BT, dar nu poți vedea/verifica dacă este sau nu de la unul dintre angajații băncii, s-ar putea să nu fim noi.
Însă, dacă apare vreo modificare în cazul companiei tale – denumire, domeniu de activitate, structura acționariatului, ai la îndemână o cale sigură, online, și anume site-ul băncii: Actualizarea datelor/Actualizez datele firmei.
- Este o măsura de precauție privind siguranța tranzacțiilor prin BT.
- Este o măsură de control și împreună respectăm prevederile legislative în vigoare (Legea nr. 129/2019 și Regulamentul Băncii Naționale a României nr. 2/2019).
Verifică online dacă partenerii de business sunt de încredere
Să spunem că se apropie un parteneriat, dar nu îl cunoști prea bine pe asociat. Înainte de semnarea contractului comercial, te ajutăm să faci o verificare prin CIP Online. Practic, poți afla informații despre incidentele de plată din ultimii 7 ani ale titularilor de cont cu cecuri, cambii și bilete la ordin. Interogarea se realizează online direct în Centrala Incidentelor de Plăți (CIP).