actualizare date
Într-o relație bună cu banca
Actualizarea datelor ne ajută să ne asigurăm că mesajele noastre ajung acolo unde le poți citi și, totodată, să respectăm cerințele legale privind corectitudinea informațiilor tale.
Actualizează-ți Datele
Prin BT Pay
Mergi la Setări, în Profilul tău și începi actualizarea datelor.
Totul e online și în doar 10 minute ai datele actualizate. Dacă nu ai deja BT Pay instalat, descarci gratuit aplicația din App Store sau Google Play.

Actualizează-ți Datele
Aici pe site
În câteva minute ai toate datele actualizate, doar cu cartea de identitate.
Dacă ești nerezident ai nevoie de pașaport sau un act de identitate străin.

În orice unitate BT
Dacă ajungi la noi în unitate, colegii noștri te vor ajuta să îți actualizezi datele. Nu uita să te programezi în cea mai apropiată unitate.
AJUTOR RAPID
Poți face asta simplu și rapid, alegând una din următoarele variante 😉
❶⠀Prin BT Pay urmând pașii: accesează „Setări” ➭ „Profil” ➭ „Actualizare date”;
❷⠀Accesând secțiunea de actualizare a datelor de pe site-ul nostru;
❸⠀În orice agenție BT cu un act de identitate în original;
Ține minte ❗
Actualizarea de date online se adresează exclusiv persoanelor fizice care sunt clienți BT (majori - rezidenți și nerezidenți sau minori - rezidenți)
Poți actualiza datele doar între orele 08:00 - 20:00, de luni până sâmbătă.
Banii ajung imediat în contul tău, 24/7, dacă:
- Au fost trimiși din alt cont BT
- Au fost depuși la bancomatele BT (sau la ghișeul unei unități BT, în timpul programului)
- Dacă au fost trimiși în regim INSTANT de la una din următoarele bănci: BCR, Libra Bank, Banca Transilvania, CEC Bank, Patria Bank, Vista Bank, Raiffeisen BANK, BRD, Intesa Sanpaolo Bank
Însă, dacă sunt transferați dintr-un cont de la altă bancă, în regim normal, durează maxim o zi lucrătoare până primești banii în cont.
Dacă banii sunt transferați din conturi BT, aceștia intră instant, inclusiv dacă sunt depuși la ghișeu sau la un ATM BT. De asemenea, intră instant dacă suma este până în 1000 de euro și provine dintr-o bancă din grupul celor care permit astfel de transferuri rapide.
Dacă suma este transferată dintr-un cont al unei bănci din zona SEPA, durata maximă de procesare este de 2 zile lucrătoare. În cazul în care transferul provine dintr-o bancă din afara zonei SEPA (zona SWIFT), acesta poate dura între 3 și 5 zile lucrătoare.
Este important de reținut că perioadele de procesare pentru încasările în valută sunt de luni până vineri, între orele 09:00 și 17:30.
E mai simplu decât pare. 😅
Prima de asigurare este de fapt prețul asigurării.
Cu alte cuvinte, este suma pe care tu o plătești celor care îți oferă o asigurare (compania de asigurări) în schimbul obligației de a-ți plăti despăgubiri în cazul producerii unuia dintre evenimentele împotriva cărora te-ai asigurat. 👍

În orice unitate BT
Dacă ajungi într-o unitate, colegii noștri sunt acolo să te ajute cu actualizarea datelor companiei tale. Nu uita să îți faci o programare înainte - e mai rapid și te scutește de așteptare.
AJUTOR RAPID
Poți face asta simplu și rapid, alegând una din următoarele variante 😉
❶⠀Prin BT Pay urmând pașii: accesează „Setări” ➭ „Profil” ➭ „Actualizare date”;
❷⠀Accesând secțiunea de actualizare a datelor de pe site-ul nostru;
❸⠀În orice agenție BT cu un act de identitate în original;
Ține minte ❗
Actualizarea de date online se adresează exclusiv persoanelor fizice care sunt clienți BT (majori - rezidenți și nerezidenți sau minori - rezidenți)
Poți actualiza datele doar între orele 08:00 - 20:00, de luni până sâmbătă.
Banii ajung imediat în contul tău, 24/7, dacă:
- Au fost trimiși din alt cont BT
- Au fost depuși la bancomatele BT (sau la ghișeul unei unități BT, în timpul programului)
- Dacă au fost trimiși în regim INSTANT de la una din următoarele bănci: BCR, Libra Bank, Banca Transilvania, CEC Bank, Patria Bank, Vista Bank, Raiffeisen BANK, BRD, Intesa Sanpaolo Bank
Însă, dacă sunt transferați dintr-un cont de la altă bancă, în regim normal, durează maxim o zi lucrătoare până primești banii în cont.
Dacă banii sunt transferați din conturi BT, aceștia intră instant, inclusiv dacă sunt depuși la ghișeu sau la un ATM BT. De asemenea, intră instant dacă suma este până în 1000 de euro și provine dintr-o bancă din grupul celor care permit astfel de transferuri rapide.
Dacă suma este transferată dintr-un cont al unei bănci din zona SEPA, durata maximă de procesare este de 2 zile lucrătoare. În cazul în care transferul provine dintr-o bancă din afara zonei SEPA (zona SWIFT), acesta poate dura între 3 și 5 zile lucrătoare.
Este important de reținut că perioadele de procesare pentru încasările în valută sunt de luni până vineri, între orele 09:00 și 17:30.
E mai simplu decât pare. 😅
Prima de asigurare este de fapt prețul asigurării.
Cu alte cuvinte, este suma pe care tu o plătești celor care îți oferă o asigurare (compania de asigurări) în schimbul obligației de a-ți plăti despăgubiri în cazul producerii unuia dintre evenimentele împotriva cărora te-ai asigurat. 👍

