Skip to main content
Ai ajuns la finalul rezultatelor
Nu s-au gasit rezultate
  • Call Center
  • Call Center status meter dynamic emoji
    Timp de așteptare ridicat!

    În prezent, înregistrăm un număr foarte mare de apeluri în Call Center. Dacă ai o problemă urgentă, sună acum, iar dacă nu, te așteptăm mai târziu. Pentru răspunsuri rapide încearcă Întreb BT - opens in a new tab sau BT Visual Help - opens in a new tab.

  • 0264 308 028 sau *8028Numărul e disponibil din orice rețea națională. Tarif normal.
    0264 303 003Linie directă pentru toți românii care sunt plecați din țară, inclusiv asistență în limba engleză. Tarif normal.
    Asistență pentru fraude
    În cazul în care suspectezi o fraudă pe contul tău, sună rapid la 0264 308 055. Tarif normal.
    Sigla BT AI Chat - opens in a new tab

    AI Search de pe Întreb BT îți răspunde la toate întrebările din banking.

    - opens in a new tab

    Vezi rapid detaliile conturilor tale, apelează 0264 308 000 și primești un SMS cu link-ul de acces.

    actualizare date

    Într-o relație bună cu banca

    Actualizarea datelor ne ajută să ne asigurăm că mesajele noastre ajung acolo unde le poți citi și, totodată, să respectăm cerințele legale privind corectitudinea informațiilor tale.

    Actualizează-ți Datele

    Prin BT Pay

    Mergi la Setări, în Profilul tău și începi actualizarea datelor.
    Totul e online și în doar 10 minute ai datele actualizate. Dacă nu ai deja BT Pay instalat, descarci gratuit aplicația din App Store sau Google Play.

    Aici pe site

    Actualizează-ți Datele

    Aici pe site

    În câteva minute ai toate datele actualizate, doar cu cartea de identitate.
    Dacă ești nerezident ai nevoie de pașaport sau un act de identitate străin.

    În orice unitate BT

    În orice unitate BT

    Dacă ajungi la noi în unitate, colegii noștri te vor ajuta să îți actualizezi datele. Nu uita să te programezi în cea mai apropiată unitate.

    AJUTOR RAPID

    Ai ajuns pe Întreb BT – locul în care găsești informații pe bune despre tot ce vrei să știi din banking – despre servicii, produse sau despre ce și cum să faci în anumite situații în relaţie cu banca.

    Întreb BT este cel mai mare program online de educație financiară al Băncii Transilvania, cu peste 2.000 de întrebări și răspunsuri din banking. Mai nou, cu ajutorul GPT-4, informațiile sunt și mai ușor de găsit.

    Milioane de oameni au folosit platforma, din 2014 când am lansat-o. Ca să îți faci o idee, în 2023 au fost peste 5 milioane de vizite pe Întreb BT. Sperăm că și ție o să-ți fie de folos.

    Dacă nu găsești ce cauți, trimite-ne întrebarea ta și te ajutăm cu un răspuns. Întreabă-ne orice. Chiar orice – despre banking, bineînțeles.

    Tu întrebi, BT răspunde.

    Poți face asta simplu și rapid, alegând una din următoarele variante 😉

    ⠀Prin BT Pay urmând pașii: accesează „SetăriProfilActualizare date”;

    ⠀Accesând secțiunea de actualizare a datelor de pe site-ul nostru;  

    ⠀În orice agenție BT cu un act de identitate în original;

    Ține minte ❗

    Actualizarea de date online se adresează exclusiv persoanelor fizice care sunt clienți BT (majori - rezidenți și nerezidenți sau minori - rezidenți)

    Poți actualiza datele doar între orele 08:00 - 20:00, de luni până sâmbătă.

    Banii ajung imediat în contul tău, 24/7, dacă:

    • Au fost trimiși din alt cont BT
    • Au fost depuși la bancomatele BT (sau la ghișeul unei unități BT, în timpul programului)
    • Dacă au fost trimiși în regim INSTANT de la una din următoarele bănci: BCR, Libra Bank, Banca Transilvania, CEC Bank, Patria Bank, Vista Bank, Raiffeisen BANK, BRD, Intesa Sanpaolo Bank

    Însă, dacă sunt transferați dintr-un cont de la altă bancă, în regim normal, durează maxim o zi lucrătoare până primești banii în cont.

    Dacă banii sunt transferați din conturi BT, aceștia intră instant, inclusiv dacă sunt depuși la ghișeu sau la un ATM BT. De asemenea, intră instant dacă suma este până în 1000 de euro și provine dintr-o bancă din grupul celor care permit astfel de transferuri rapide.

    Dacă suma este transferată dintr-un cont al unei bănci din zona SEPA, durata maximă de procesare este de 2 zile lucrătoare. În cazul în care transferul provine dintr-o bancă din afara zonei SEPA (zona SWIFT), acesta poate dura între 3 și 5 zile lucrătoare.

    Este important de reținut că perioadele de procesare pentru încasările în valută sunt de luni până vineri, între orele 09:00 și 17:30.

    E mai simplu decât pare. 😅

    Prima de asigurare este de fapt prețul asigurării.  

    Cu alte cuvinte, este suma pe care tu o plătești celor care îți oferă o asigurare (compania de asigurări) în schimbul obligației de a-ți plăti despăgubiri în cazul producerii unuia dintre evenimentele împotriva cărora te-ai asigurat.  👍

    În orice unitate BT

    În orice unitate BT

    Dacă ajungi într-o unitate, colegii noștri sunt acolo să te ajute cu actualizarea datelor companiei tale. Nu uita să îți faci o programare înainte - e mai rapid și te scutește de așteptare.

    Documente necesare

    • SRL/SRL-D, II, IF, SA

      Actul de identitate al reprezentantului companiei în relație cu banca, dar și al beneficiarilor reali (asociați persoane fizice cu o deținere mai mare de 25% de acțiuni/ părți sociale).

    • PFA

      Actul de identitate al reprezentantului companiei în relație cu banca.

    • Profesii liberale
      • Actul de identitate
      • Dovada înregistrării în registre specifice de evidență
      • CIF (Certificat de Înregistrare Fiscală)
    • Asociații si fundații
      • Ultimul act constitutiv actualizat și/ sau ultimul proces verbal cu componența actuală a Comitetului Director
      • Ultimul document prin care sunt împuternicite persoanele cu drepturi pe conturi
      • Acte de identitate valabile pentru reprezentanți legali, împuterniciți, beneficiari reali
      • Formular unic semnat de reprezentantul legal
      • Extras din Registrul Asociațiilor/Fundațiilor eliberat de Judecătorie/ Ministerul Justiției sau Certificat De Grefă cu informații complete de la Judecătorie/Tribunal care să nu fie mai vechi de 30 de zile la momentul prezentării în Bancă pentru actualizarea datelor

    AJUTOR RAPID

    Ai ajuns pe Întreb BT – locul în care găsești informații pe bune despre tot ce vrei să știi din banking – despre servicii, produse sau despre ce și cum să faci în anumite situații în relaţie cu banca.

    Întreb BT este cel mai mare program online de educație financiară al Băncii Transilvania, cu peste 2.000 de întrebări și răspunsuri din banking. Mai nou, cu ajutorul GPT-4, informațiile sunt și mai ușor de găsit.

    Milioane de oameni au folosit platforma, din 2014 când am lansat-o. Ca să îți faci o idee, în 2023 au fost peste 5 milioane de vizite pe Întreb BT. Sperăm că și ție o să-ți fie de folos.

    Dacă nu găsești ce cauți, trimite-ne întrebarea ta și te ajutăm cu un răspuns. Întreabă-ne orice. Chiar orice – despre banking, bineînțeles.

    Tu întrebi, BT răspunde.

    Poți face asta simplu și rapid, alegând una din următoarele variante 😉

    ⠀Prin BT Pay urmând pașii: accesează „SetăriProfilActualizare date”;

    ⠀Accesând secțiunea de actualizare a datelor de pe site-ul nostru;  

    ⠀În orice agenție BT cu un act de identitate în original;

    Ține minte ❗

    Actualizarea de date online se adresează exclusiv persoanelor fizice care sunt clienți BT (majori - rezidenți și nerezidenți sau minori - rezidenți)

    Poți actualiza datele doar între orele 08:00 - 20:00, de luni până sâmbătă.

    Banii ajung imediat în contul tău, 24/7, dacă:

    • Au fost trimiși din alt cont BT
    • Au fost depuși la bancomatele BT (sau la ghișeul unei unități BT, în timpul programului)
    • Dacă au fost trimiși în regim INSTANT de la una din următoarele bănci: BCR, Libra Bank, Banca Transilvania, CEC Bank, Patria Bank, Vista Bank, Raiffeisen BANK, BRD, Intesa Sanpaolo Bank

    Însă, dacă sunt transferați dintr-un cont de la altă bancă, în regim normal, durează maxim o zi lucrătoare până primești banii în cont.

    Dacă banii sunt transferați din conturi BT, aceștia intră instant, inclusiv dacă sunt depuși la ghișeu sau la un ATM BT. De asemenea, intră instant dacă suma este până în 1000 de euro și provine dintr-o bancă din grupul celor care permit astfel de transferuri rapide.

    Dacă suma este transferată dintr-un cont al unei bănci din zona SEPA, durata maximă de procesare este de 2 zile lucrătoare. În cazul în care transferul provine dintr-o bancă din afara zonei SEPA (zona SWIFT), acesta poate dura între 3 și 5 zile lucrătoare.

    Este important de reținut că perioadele de procesare pentru încasările în valută sunt de luni până vineri, între orele 09:00 și 17:30.

    E mai simplu decât pare. 😅

    Prima de asigurare este de fapt prețul asigurării.  

    Cu alte cuvinte, este suma pe care tu o plătești celor care îți oferă o asigurare (compania de asigurări) în schimbul obligației de a-ți plăti despăgubiri în cazul producerii unuia dintre evenimentele împotriva cărora te-ai asigurat.  👍