Skip to main content
Ai ajuns la finalul rezultatelor
Nu s-au gasit rezultate
Call Center
  • Call Center status meter dynamic emoji
    Timp de așteptare ridicat!

    În prezent, înregistrăm un număr foarte mare de apeluri în Call Center. Dacă ai o problemă urgentă, sună acum, iar dacă nu, te așteptăm mai târziu. Pentru răspunsuri rapide încearcă Întreb BT sau BT Visual Help.

  • 0264 308 028 sau *8028 Numărul e disponibil din orice rețea națională. Tarif normal.
    0264 303 003 Linie directă pentru toți românii care sunt plecați din țară, inclusiv asistență în limba engleză. Tarif normal.
    Asistență pentru fraude
    În cazul în care suspectezi o fraudă pe contul tău, sună rapid la 0264 308 055. Tarif normal.
    Caută cu AI Search

    AI Search de pe Întreb BT îți răspunde la toate întrebările din banking.

    Vezi rapid detaliile conturilor tale, apelează 0264 308 000 și primești un SMS cu link-ul de acces.

    actualizare date

    Într-o relație bună cu banca

    Actualizarea datelor ne ajută să ne asigurăm că mesajele noastre ajung acolo unde le poți citi și, totodată, să respectăm cerințele legale privind corectitudinea informațiilor tale.

    Actualizează-ți Datele

    Prin BT Pay

    Mergi la Setări, în Profilul tău și începi actualizarea datelor.
    Totul e online și în doar 10 minute ai datele actualizate. Dacă nu ai deja BT Pay instalat, descarci gratuit aplicația din App Store sau Google Play.

    Aici pe site

    Actualizează-ți Datele

    Aici pe site

    În câteva minute ai toate datele actualizate, doar cu cartea de identitate.
    Dacă ești nerezident ai nevoie de pașaport sau un act de identitate străin.

    În orice unitate BT

    În orice unitate BT

    Dacă ajungi la noi în unitate, colegii noștri te vor ajuta să îți actualizezi datele. Nu uita să te programezi în cea mai apropiată unitate.

    AJUTOR RAPID

    Desigur! 😊 Dacă nu poți ajunge la una dintre unitățile BT pentru actualizarea datelor, poți face asta online accesând acceastă pagină.

    Verifică în pagină dacă ești eligibil și actualizează-ți datele. Dacă nu ești, e nevoie să ne vizitezi la o unitate BT pentru a putea face actualizarea.

    Singurul motiv pentru care vrem să actualizăm datele tuturor clienților noștri este pentru a respecta cadrul legal și pentru siguranța tranzacțiilor și a întregului sistem financiar. Fiecare informație verificată și actualizată are o explicație bine întemeiată și ajută într-un fel sau altul clienții, banca sau Statul să securizeze funcționarea sistemului financiar.

    Nu ne place deloc să îți spunem asta, însă trebuie să știi că dacă nu vom reuși să îți actualizăm datele, vom fi nevoiți să îți restricționăm accesul la tranzacții financiare prin cont, până la actualizarea datelor. Știm, nu este plăcut nici pentru noi și ne-ar părea rău să facem asta. 😥

    Așa că ne bazăm pe tine. Gândește-te că este modul tău de a contribui la un sistem financiar sănătos.

    Hai să facem asta împreună! 🤝

    Actualizarea datelor este o cerință legală privind cunoașterea clienților, fiind un proces obligatoriu atât pentru noi cât și pentru tine. 

    Pentru a beneficia în continuare de serviciile bancare, este nevoie să accepți invitațiile noastre de a-ți actualiza datele online sau într-o agenție BT.

    Îți poți actualiza datele simplu și rapid prin BT Pay sau pe site-ul nostru, aici🙂 

    În cazul persoanelor fizice, actualizarea datelor se poate efectua prin prezentarea unui act de identitate valid, precum și a informațiilor legate de: 

    ➤⠀ocupație;

    ➤⠀adresa de e-mail;

    ➤⠀numărul de telefon;

    ➤⠀adresa de reședință;

    ➤⠀denumirea angajatorului sau natura activității proprii;

    ➤⠀sursa fondurilor tranzacționate prin conturile deschise;

    ➤⠀scopul și natura relației de afaceri cu Banca Transilvania;

    ➤⠀statutul de persoană expusă public sau chiar și beneficiarul real al tranzacțiilor derulate prin cont dacă acesta este diferit de titularul contului.

    Poți face asta simplu și rapid, alegând una din următoarele variante 😉

    ❶⠀Prin BT Pay urmând pașii: accesează „Setări” ➭ „Profil” ➭ „Actualizare date”;

    ❷⠀Accesând secțiunea de actualizare a datelor de pe site-ul nostru;  

    ❸⠀În orice agenție BT cu un act de identitate în original;

    Ține minte ❗

    Actualizarea de date online se adresează exclusiv persoanelor fizice care sunt clienți BT (majori - rezidenți și nerezidenți sau minori - rezidenți)

    Poți actualiza datele doar între orele 08:00 - 20:00, de luni până sâmbătă.

    În orice unitate BT

    În orice unitate BT

    Dacă ajungi într-o unitate, colegii noștri sunt acolo să te ajute cu actualizarea datelor companiei tale. Nu uita să îți faci o programare înainte - e mai rapid și te scutește de așteptare.

    Documente necesare

    • SRL/SRL-D, II, IF, SA

      Actul de identitate al reprezentantului companiei în relație cu banca, dar și al beneficiarilor reali (asociați persoane fizice cu o deținere mai mare de 25% de acțiuni/ părți sociale).

    • PFA

      Actul de identitate al reprezentantului companiei în relație cu banca.

    • Profesii liberale
      • Actul de identitate
      • Dovada înregistrării în registre specifice de evidență
      • CIF (Certificat de Înregistrare Fiscală)
    • Asociații si fundații
      • Ultimul act constitutiv actualizat și/ sau ultimul proces verbal cu componența actuală a Comitetului Director
      • Ultimul document prin care sunt împuternicite persoanele cu drepturi pe conturi
      • Acte de identitate valabile pentru reprezentanți legali, împuterniciți, beneficiari reali
      • Formular unic semnat de reprezentantul legal
      • Extras din Registrul Asociațiilor/Fundațiilor eliberat de Judecătorie/ Ministerul Justiției sau Certificat De Grefă cu informații complete de la Judecătorie/Tribunal care să nu fie mai vechi de 30 de zile la momentul prezentării în Bancă pentru actualizarea datelor

    AJUTOR RAPID

    Dacă nu îți actualizezi datele, poți ajunge în situația în care nu mai ai acces la servicii/produse BT și contul tău poate fi blocat sau chiar închis.

    Mai întâi, e bine să știi că actualizarea datelor este un proces obligatoriu, impus de dispozițiile legale aplicabile, cât și de prevederile condițiilor generale de afaceri care gestionează relația clienților cu BT:

    ➤⠀Condiții generale de afaceri – persoane fizice;

    ➤⠀Condiții generale de afaceri – persoane juridice.


    Așa că, este foarte important să îți actualizezi datele.

    Partea bună e că avem la dispoziția ta colegi care te vor ajuta numaidecât! 😉

    Atunci când este necesară actualizarea datelor, te vom informa din timp. 😉

    Vom avea grija să transmitem o notificare prin e-mail / SMS / scrisoare. Așa că, te rugăm să te asiguri că adresa de e-mail, numărul de telefon, adresa de corespondență pe care ni le-ai comunicat sunt actualizate și permit primirea mesajelor noastre.

    De asemenea, poți fi contactat și telefonic sau poți fi informat chiar de colegii din unitățile BT, când mai treci pe la noi. 🙂

    Dacă vrei să îți actualizezi datele din propria initiațivă, ar trebui să știi că: 

    ➤⠀dacă ești persoană fizică, trebuie să îți actualizezi datele când îți modifici date precum: actul de identitate, date de contact (număr de telefon, adresa de e-mail, adresa de rezidență), date despre angajatorul tău, cetățenia, țara de rezidență fiscală, scopul și natura relației de afaceri sau sursa fondurilor;

    ➤⠀dacă ești persoană juridică, trebuie să îți actualizezi datele când compania ta și-a modificat: denumirea, domeniul de activitate, asociații, adresa sediului social sau alte date cu privire la aceasta.

    Procesul de actualizare a datelor este obligatoriu atât pentru noi cât și pentru tine (fie că ești persoană fizică sau juridică). Uite de ce: 🙂

    ➤⠀Pentru noi (băncile din România) este o obligație legală, pentru a ne cunoaște mai bine clienții;

    ➤⠀Pentru tine, client al Băncii Transilvania, pentru că acest proces asigură continuarea relației tale cu noi, transparența și siguranța.

    Cerințele privind obligativitatea actualizării periodice a datelor și informațiilor clienților sunt prevăzute în Legea nr. 129 / 2019, în Regulamentul BNR nr. 2 / 2019 precum și în alte reglementări legale aplicabile.

    În unitățile BT, actualizarea poate fi făcută și de împuternicit dacă acesta are mandat în acest sens și prezintă documentele aferente.