This page is automatically translated from Romanian into English.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT24

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT24

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Call Center

PESTE
20
MIN
TIMP DE AȘTEPTARE
10
CLIENȚI
ÎN CONVORBIRE
9
CLIENȚI
ÎN AȘTEPTARE
0264 308 028 sau *8028 Numărul e disponibil din orice rețea națională.
0264 303 003 Linie directă pentru toți românii care sunt plecați din țară, inclusiv asistență în limba engleză.

BT Pay,

singurul super-app de banking și payments din România, vine cu o serie de elemente de siguranță pentru cei peste 1,7 milioane de utilizatori, cum ar fi:

Când folosești aplicația:

  • Descarcă BT Pay doar din magazinele oficiale App Store și Google Play Store și foloseste pe telefonul tău doar versiunile oficiale;
  • Setează o măsură de securitate: parolă, PIN, model, amprentă, recunoaștere facială etc.
  • Înregistrează BT Pay pe numărul de telefon care este și în baza noastră de date.

Când înrolezi cardul:

  • Introdu datele solicitate (CVV sau datele card) doar în BT Pay;
  • Introdu codurile OTP primite de la bancă doar în BT Pay.
  • DNu comunica nimănui datele cardului/coduri primite de la bancă. Acestea trebuie introduse doar în BT Pay și permit înrolarea cardului în aplicație și acces la banii tai. 
  • DBanca nu iți cere niciodată datele cardului (număr card, cod CVV, data expirării) sau parole de autentificare prin e-mail, SMS sau telefon.

Când folosești aplicația:

  • Pentru plata cu telefonul la POS, transfer de bani sau autorizare plată online, folosește metoda de deblocare a telefonului.
  • Pentru retragere de bani de la ATM (pe bază de cod sau contactless), ai nevoie de metoda de deblocare a telefonului. Iar când retragi contactless bani de la ATM, ai nevoie inclusiv de PIN-ul cardului, care trebuie introdus la bancomat.
  • Metoda de securizare trebuie folosită și atunci când vrei să vizualizezi datele cardului, blochezi/deblochezi cardul, setezi limite de tranzacții și pentru orice operațiune care necesită autentificare.
  • DNu comunica nimănui metoda de deblocare a telefonului tău. Ea permite acces la banii tăi și la autorizarea tranzacțiilor.
  • DFolosește o metodă de deblocare puternică și activează amprenta/recunoașterea facială.
  • DAi grijă de smartphone. Dacă îl pierzi, sună-ne ca să blocăm cardurile - atât cardurile fizice, cât și cele digitale.

BT24 Mobile Banking & NeoBT

  • După activarea uneia dintre aceste aplicații, ai acces prin PIN-ul ales/datele biometrice, în prealabil activate pe dispozitivul mobil (amprentă, Face ID).
  • Atunci când îți solicităm acces la anumite permisiuni, este doar pentru funcționarea corectă a aplicației.
  • După o perioadă de inactivitate are loc deconectarea automată, tot din motive de securitate.
  • Solicităm PIN/amprentă/Face ID atât pentru tranzacții (plăți, schimb valutar, încărcări cartele, achiziții fonduri, constituiri/lichidări depozite), cât și pentru deblocare/blocare card, modificări de limite, resetare pin card. În cazul NeoBT, inclusiv pentru ridicare de cash fără card la ATM.
  • Dacă folosești NeoBT, îți cerem un SMS pentru a confirma primele 5 plăți, ulterior semnării acestora realizându-se cu PIN-ul/datele biometrice activate în prealabil.
  • Poți sterge oricând aplicația de pe un device pe care nu îl mai folosești.
  • BT24 sau NeoBT nu poate fi instalat pe device-uri cu root sau jailbreak.

BT Visual Help,

platforma omni-channel prin care clienţii care iau legatura cu echipa call center BT (0264 30 80 28) sunt ghidați spre zona de self-banking

  • Este necesar să te identificăm ca și client BT persoană fizică, titular de cont/ reprezentant legal al clientului persoană juridică titular de cont BT. De aceea, pentru siguranță, îți solicităm aceste detalii: CNP, calitatea în relația cu banca (client persoană fizică/ juridică) și CUI (pentru clienții companii).
  • Când ne suni, trebuie să fie de pe un număr de telefon care este în baza noastră de date.
  • Accesul la platformă se face în baza unui link securizat cu valabilitate temporară.