Siguranța în aplicațiile BT
BT Pay,
singurul super-app de banking și payments din România, vine cu o serie de elemente de siguranță pentru cei peste 1,7 milioane de utilizatori, cum ar fi:
Când folosești aplicația:
- Descarcă BT Pay doar din magazinele oficiale App Store și Google Play Store și foloseste pe telefonul tău doar versiunile oficiale;
- Setează o măsură de securitate: parolă, PIN, model, amprentă, recunoaștere facială etc.
- Înregistrează BT Pay pe numărul de telefon care este și în baza noastră de date.
Când înrolezi cardul:
- Introdu datele solicitate (CVV sau datele card) doar în BT Pay;
- Introdu codurile OTP primite de la bancă doar în BT Pay.
Când folosești aplicația:
- Pentru plata cu telefonul la POS, transfer de bani sau autorizare plată online, folosește metoda de deblocare a telefonului.
- Pentru retragere de bani de la ATM (pe bază de cod sau contactless), ai nevoie de metoda de deblocare a telefonului. Iar când retragi contactless bani de la ATM, ai nevoie inclusiv de PIN-ul cardului, care trebuie introdus la bancomat.
- Metoda de securizare trebuie folosită și atunci când vrei să vizualizezi datele cardului, blochezi/deblochezi cardul, setezi limite de tranzacții și pentru orice operațiune care necesită autentificare.

BT24 Mobile Banking & NeoBT
- După activarea uneia dintre aceste aplicații, ai acces prin PIN-ul ales/datele biometrice, în prealabil activate pe dispozitivul mobil (amprentă, Face ID).
- Atunci când îți solicităm acces la anumite permisiuni, este doar pentru funcționarea corectă a aplicației.
- După o perioadă de inactivitate are loc deconectarea automată, tot din motive de securitate.
- Solicităm PIN/amprentă/Face ID atât pentru tranzacții (plăți, schimb valutar, încărcări cartele, achiziții fonduri, constituiri/lichidări depozite), cât și pentru deblocare/blocare card, modificări de limite, resetare pin card. În cazul NeoBT, inclusiv pentru ridicare de cash fără card la ATM.
- Dacă folosești NeoBT, îți cerem un SMS pentru a confirma primele 5 plăți, ulterior semnării acestora realizându-se cu PIN-ul/datele biometrice activate în prealabil.
- Poți sterge oricând aplicația de pe un device pe care nu îl mai folosești.
- BT24 sau NeoBT nu poate fi instalat pe device-uri cu root sau jailbreak.

BT Visual Help,
platforma omni-channel prin care clienţii care iau legatura cu echipa call center BT (0264 30 80 28) sunt ghidați spre zona de self-banking
- Este necesar să te identificăm ca și client BT persoană fizică, titular de cont/ reprezentant legal al clientului persoană juridică titular de cont BT. De aceea, pentru siguranță, îți solicităm aceste detalii: CNP, calitatea în relația cu banca (client persoană fizică/ juridică) și CUI (pentru clienții companii).
- Când ne suni, trebuie să fie de pe un număr de telefon care este în baza noastră de date.
- Accesul la platformă se face în baza unui link securizat cu valabilitate temporară.
