BT Pay,
singurul super-app de banking și payments din România, vine cu o serie de elemente de siguranță pentru cei peste 2 milioane de utilizatori, cum ar fi:
Când folosești aplicația:
- Descarcă BT Pay doar din magazinele oficiale App Store și Google Play Store și foloseste pe telefonul tău doar versiunile oficiale;
- Setează o măsură de securitate: parolă, PIN, model, amprentă, recunoaștere facială etc.
- Înregistrează BT Pay pe numărul de telefon care este și în baza noastră de date.
Când înrolezi cardul:
- Introdu datele solicitate (CVV sau datele card) doar în BT Pay;
- Introdu codurile OTP primite de la bancă doar în BT Pay.
- Nu comunica nimănui datele cardului/coduri primite de la bancă. Acestea trebuie introduse doar în BT Pay și permit înrolarea cardului în aplicație și acces la banii tai.
- Banca nu iți cere niciodată datele cardului (număr card, cod CVV, data expirării) sau parole de autentificare prin e-mail, SMS sau telefon.
Când folosești aplicația:
- Pentru plata cu telefonul la POS, transfer de bani sau autorizare plată online, folosește metoda de deblocare a telefonului.
- Pentru retragere de bani de la ATM (pe bază de cod sau contactless), ai nevoie de metoda de deblocare a telefonului. Iar când retragi contactless bani de la ATM, ai nevoie inclusiv de PIN-ul cardului, care trebuie introdus la bancomat.
- Metoda de securizare trebuie folosită și atunci când vrei să vizualizezi datele cardului, blochezi/deblochezi cardul, setezi limite de tranzacții și pentru orice operațiune care necesită autentificare.
- Nu comunica nimănui metoda de deblocare a telefonului tău. Ea permite acces la banii tăi și la autorizarea tranzacțiilor.
- Folosește o metodă de deblocare puternică și activează amprenta/recunoașterea facială.
- Ai grijă de smartphone. Dacă îl pierzi, sună-ne ca să blocăm cardurile - atât cardurile fizice, cât și cele digitale.
BT Visual Help,
platforma omni-channel prin care clienţii care iau legatura cu echipa call center BT (0264 30 80 28) sunt ghidați spre zona de self-banking
- Este necesar să te identificăm ca și client BT persoană fizică, titular de cont/ reprezentant legal al clientului persoană juridică titular de cont BT. De aceea, pentru siguranță, îți solicităm aceste detalii: CNP, calitatea în relația cu banca (client persoană fizică/ juridică) și CUI (pentru clienții companii).
- Când ne suni, trebuie să fie de pe un număr de telefon care este în baza noastră de date.
- Accesul la platformă se face în baza unui link securizat cu valabilitate temporară.