Ai ajuns la finalul rezultatelor
Nu s-au gasit rezultate
0%

NeoBT Mobile și Web au devenit BT Pay Mobile și Web (pentru persoanele fizice) și BT Go Mobile și Web (pentru companii)

24 noiembrie 2025 Timp de citire 3:00 minute

  • NeoBT Mobile și Web nu mai pot fi accesate. Recomandarea pentru clienții persoane fizice este folosirea BT Pay (Mobile și Web), iar pentru clienții companii, BT Go (Mobile și Web).
  • NeoBT Web a devenit BT Pay Web.
  • Trecerea la noile aplicații înseamnă pentru clienți simplificare și acces la aceleași funcționalități.

Context:

Schimbarea face parte din planul de migrare BT, anunțat în ianuarie 2025, prin care BT Pay și BT Go înlocuiesc treptat NeoBT și BT24. Este un pas făcut de bancă în direcția simplificării pentru clienți și consolidării identității digitale BT.

BT Pay Mobile și Web – pentru persoanele fizice:

  • BT Pay Mobile poate fi descărcat gratuit din Google Play Store, App Store și HUAWEI AppGallery.
  • BT Pay Web se adresează clienților care preferă să își gestioneze banii folosind laptopul sau calculatorul. Utilizatorii Neo Web vor fi migrați automat și vor putea să acceseze noua aplicație folosind aceleași credențiale. Începând cu 24 noiembrie 2025, BT Pay Web poate fi accesat din site-ul băncii, secțiunea Internet Banking. Persoanele care accesează, în continuare, fostul site sunt direcționate automat spre BT Pay Web.

BT Go Mobile și Web – pentru companii:

  • BT Go Mobile se adresează clienților care gestionează finanțele firmei folosind telefonul. Aplicația poate fi descărcată gratuit, din Google Play Store, App Store și HUAWEI AppGallery.
  • Începând cu 24 noiembrie 2025, clienții persoane juridice pot accesa platforma BT Go Web, pentru gestionarea de pe laptop sau calculator. Persoanele care accesează în continuare fostul site NeoBT sunt direcționate automat spre pagina de logare în aplicațiile web.

Pentru siguranța online:

BT Pay și BT Go oferă clienților un nivel foarte ridicat de protecție, prin autentificare securizată și monitorizarea permanentă a tranzacțiilor.

Banca recomandă clienților să folosească dispozitive cu sisteme de operare actualizate, să nu comunice informațiile de autentificare și să respecte bunele practici de siguranță online.

BT nu solicită prin niciun canal date personale sau detalii de acces în aplicațiile bancare și nici instalarea de aplicații prin accesarea de link-uri.

În cazul comunicărilor care par să fie din partea Băncii Transilvania – prin email, telefon, SMS, WhatsApp, Telegram, social media etc. –, dacă ridică suspiciuni, este esențial să fie verificată sursa. Pentru astfel de situații sau pentru a raporta o fraudă, detaliile de contact sunt următoarele: 0264 308 055, contact@btrl.ro.

Contact pentru presă

comunicare@btrl.ro

Alte articole

Abonează-te la newsletter

Și afli primul noutățile de pe
Newsroom & Blogul BT.

Te poți dezabona oricând dorești, vezi detalii.

Încă puțin

Tocmai am trimis un e-mail către tine. Confirmă abonarea prin click pe linkul din e-mail.

Încă puțin

Tocmai am trimis un e-mail către tine. Confirmă abonarea prin click pe linkul din email.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT24

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT24

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.