Ai ajuns la finalul rezultatelor
Nu s-au gasit rezultate
0%

Soluții de accesibilizare BT pentru persoanele cu nevoi speciale

19 septembrie 2025 Timp de citire 3:00 minute

Banca Transilvania anunță noi soluții de accesibilizare pentru persoanele cu nevoi speciale – locomotorii, de auz și de văz – prin demararea optimizării site-ului băncii și aplicației BT Pay. Angajamentul Grupului BT pentru accesibilitate înseamnă adaptarea serviciilor, produselor și sediilor, respectiv susținerea unor inițiative sociale care susțin incluziunea și egalitatea de șanse.

Implementarea măsurilor de accesibilizare digitală, fizică și comunicațională – website-uri, aplicații, sedii, soluții de self-banking și asistență prin Call Center – are loc treptat și sunt în linie cu cerințele prevăzute de European Accessibility Act, Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor și de Consiliul Național al Dizabilității din România.


Optimizarea interfeței site-ului și aplicației BT Pay

  • Pe site-ul Băncii Transilvania, utilizatorii pot accesa instrumente dedicate, aflate în secțiunea aflată în partea stânga-jos a paginii principale, care facilitează o serie de adaptări: conversia textului scris în limbaj oral, mărirea fonturilor etc.

  • BT lucrează în prezent la accesibilizarea a circa 50 de documente pe site-ul băncii, a aplicației BT Pay și a site-urilor altor companii din Grupul Banca Transilvania.

  • Pentru a respecta noile standarde europene de accesibilizare digitală, Grupul Banca Transilvania colaborează cu compania Accessi+.


Adaptarea sediilor și bancomatelor băncii

  • Două dintre sediile Băncii Transilvania din București sunt accesibilizate în totalitate, având rampă de acces, birouri adaptate, bancomat amplasat la înălțime optimă și covor tactil:

  • Adaptarea celorlalte unități ale Băncii Transilvania, pentru a deveni mai accesibile, este în derulare. Printre soluțiile implementate deja se numără: trasee accesibile, uși cu deschidere facilă, spații special amenajate, rampe fixe și mobile pentru persoanele cu mobilitate redusă, semnalizare vizuală și tactilă pentru orientare, asistență personalizată.

  • În peste 50 de sedii ale băncii – însemnând o unitate din cinci –, aflate în întreaga țară, persoanele cu deficiențe de auz beneficiază de acces la informații prin limbajul mimico-gestual, cu ajutorul interpreților specializați, prin facilitatea Voci pentru mâini.

  • Majoritatea bancomatelor BT sunt accesiblizate pentru persoanele cu deficiențe locomotorii, fiind amplasate la o înălțime adecvată sau prevăzute cu rampă de acces.

  • Pentru clienții cu deficiențe de vedere, banca a început implementarea soluțiilor de asistență audio (Audio Guidance) la ATM-uri.

Opțiuni de self-banking și pentru contactarea echipei BT Call Center

  • Aplicația BT Visual Help oferă suport vizual atunci când o persoană apelează numărul de telefon 0264 308 000 (fără a intra în convorbire cu cineva).

  • Asistentul virtual (chat BT) din BT Pay facilitează accesul rapid la informații despre aplicație, produse și servicii ale băncii, eliminând necesitatea unui apel vocal.

  • Informații pot fi solicitate, de asemenea, prin email (conctact@btrl.ro).

  • Banca oferă suport vocal și în scris, în mai multe limbi: română, engleză, maghiară și italiană.

BT este unul dintre membrii Camerei de Comerț Române pentru Diversitate, semnatar al Cartei Diversității și susținător al unor inițiative sociale care accelerează integrarea și incluziunea, printre cele mai recente fiind AccessABILITY Expo 2025, O viață în culori pentru nevăzători, Dog Assist sau Climb Again.

Contact pentru presă

comunicare@btrl.ro

Alte articole

Abonează-te la newsletter

Și afli primul noutățile de pe
Newsroom & Blogul BT.

Te poți dezabona oricând dorești, vezi detalii.

Încă puțin

Tocmai am trimis un e-mail către tine. Confirmă abonarea prin click pe linkul din e-mail.

Încă puțin

Tocmai am trimis un e-mail către tine. Confirmă abonarea prin click pe linkul din email.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT24

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT24

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.