This page is automatically translated from Romanian into English.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT24

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT24

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Call Center

PESTE
20
MIN
TIMP DE AȘTEPTARE
10
CLIENȚI
ÎN CONVORBIRE
9
CLIENȚI
ÎN AȘTEPTARE
0264 308 028 sau *8028 Numărul e disponibil din orice rețea națională.
0264 303 003 Linie directă pentru toți românii care sunt plecați din țară, inclusiv asistență în limba engleză.

Cum mă ajuta CSALB

Centrul de soluționare alternativă a litigiilor în domeniul bancar (CSALB) mediază situațiile dificile dintre clienți și instituțiile financiar-bancare în mod echilibrat, rezonabil, rapid și în afară instanței, prin colaborare cu experți în domeniul financiar-bancar (Conciliatori) care, în funcție de procedura aleasă de părți, pot propune sau impune o soluție de rezolvare a litigiului.

Dacă problema întâmpinată nu a fost soluționată direct cu instituția financiar-bancară, o persoană se poate adresa CSALB. Conciliatorii analizează situația pe baza documentelor puse la dispoziție de consumatori și comercianți și propun/impun o soluție pentru soluționarea litigiului.

Totodată, ai dreptul de a recurge la mecanisme extrajudiciare de soluționare amiabilă a disputelor, precum cele oferite de Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în Domeniul Bancar (CSALB), conform prevederilor legale în vigoare. De asemenea, te poți adresa instituțiilor și autorităților competențe în gestionarea reclamațiilor consumatorilor, respectiv Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorului (ANPC).