This page is automatically translated from Romanian into English.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT24

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT24

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Call Center

PESTE
20
MIN
TIMP DE AȘTEPTARE
10
CLIENȚI
ÎN CONVORBIRE
9
CLIENȚI
ÎN AȘTEPTARE
0264 308 028 sau *8028 Numărul e disponibil din orice rețea națională.
0264 303 003 Linie directă pentru toți românii care sunt plecați din țară, inclusiv asistență în limba engleză.

Schimbări din ianuarie 2021

Pentru ca plățile tale online să fie cât mai sigure și în concordanță cu legislația privind securitatea plăților, din ianuarie 2021 aducem noi elemente de securitate pentru confirmarea plăților online. Așa vei ști că orice tranzacție pe care o faci online se va face în siguranță și că nimeni nu va putea face tranzacții folosind datele cardului tău.

Cu toate acestea, plățile devin mai simple și mai rapide – cu telefonul, prin aplicația BT Pay.

Cum pot confirma o plată online? E simplu. Ai 2 variante.

1

Varianta recomandată - cu amprenta, FaceID sau metoda de deblocare a telefonului, prin BT Pay.

La fiecare plată online, primești instant notificare pe telefon și confirmi tranzacția prin metoda de deblocare a telefonului.

2

Prin introducerea a două parole

O parolă dinamică primită prin SMS pe numărul de telefon declarat băncii și o parolă unică definită de tine atunci când faci plata online. Parola unică o vei schimba la un interval de 90 de zile.

Autorizarea tranzacțiilor online prin aplicația BT Pay este simplă, rapidă și respectă cerințele Directivei Europene revizuite privind servciile de plată (PSD2) referitoare la autentificarea strictă a clienților.

Confirmă cu BT Pay

  • Descărci BT Pay fără drumuri la bancă, gratuit din Google Play sau App Store, adaugi cardurile BT (chiar și cele de companie) și gata.
  • Când plătești online, primești instant o notificare pe telefon și poți confirma sau anula plata respectivă, folosind amprenta, Face ID sau metoda de deblocare a telefonului. Este simplu, rapid și sigur.
  • Mai mult, ai toate detaliile cardului în app – numărul cardului, data expirării și CVV - detalii de care ai nevoie când plătești online.
  • BT Pay te ajută și să plătești cu telefonul, să-ți verifici soldul, să transferi bani și multe altele - Vezi aici.

Ai întrebări? Găsești aici răspunsurile.

Confirmarea plăților online cu 2 parole

Dacă telefonul tău nu e compatibil cu aplicația BT Pay, poți confirma plata online prin introducerea a două parole:

  • O parolă dinamică primită de fiecare dată când faci cumpărături online, prin sms la numărul de telefon înregistrat pentru plățile online în sistemul băncii
  • O parolă unică definită de tine. O vei defini la prima tranzacție online, începând din ianuarie 2021, dacă nu ai activat opțiunea de autorizare a plăților online prin BT Pay. Va trebui sa schimbi această parolă o dată la 90 de zile. În momentul plății online, vei avea această opțiune în pagina parolei unice.

Ai întrebări? Găsești aici răspunsurile.

Flow de plăți pe internet prin BT Pay

Alegi produsele și finalizezi comanda

d

Introduci datele cardului (le găsești în BT Pay la detalii card)

d

Ești redirecționat într-o pagină securizată

d

Primești notificare pe telefon

d

Accesezi notificarea și confirmi plata cu metoda de deblocare a telefonului

d

Revii pe pagina securizată și urmărești finalizarea comenzii

3D Secure

Ce este 3D Secure?

3D Secure este un standard internațional de securitate pentru plăți pe internet care are ca scop protecția suplimentară a posesorului de card și reducerea fraudelor din zona e-commerce (a plăților online).

Directiva Europeană revizuită privind serviciile de plată aduce noi elemente de securitate în confirmarea tranzacțiilor, o autentificare mai puternică a clientului, respectiv existența a cel puțin două dintre următoarele elemente: ceva ce cunoști, ceva ce ai și ceva ce ești.

Îți recomandăm să alegi autentificarea tranzacțiilor online prin BT Pay, procesul fiind unul simplu și rapid.

Cum funcționează 3D Secure?

Atunci când plătești online, pe site-ul unui comerciant 3D Secure, după ce introduci datele cardului, indiferent că este vorba despre un card Visa sau Mastercard, vei fi redirecționat într-o altă pagină de confirmare a plății prin 3D Secure. Vei confirma tranzacția prin modalitatea aleasă de tine:

  • Dacă ai aplicația BT Pay și ai înrolat cardul în 3D Secure, vei primi o notificare pe telefon, unde va fi menționat numele comerciantului și suma de plată, și vei avea la dispoziție 5 minute să confirmi sau să renunți la tranzacția online. Vei utiliza metoda de deblocare a telefonului: amprenta, face ID, pin, parola, etc.
  • Dacă nu ai aplicația BT Pay și cardul înrolat, vei introduce o parolă primită pe SMS de la noi și o parolă statică, definită de tine la prima tranzacție online. Parola e valabilă 90 de zile și va trebui să o modifici ulterior.

Trebuie să confirm fiecare plată online?

Vor fi și plăți online care nu necesită pași suplimentari de confirmare, stabilit pe baza istoricului tău de plată, în funcție de comportamentul de plată, site-urile pe care s-au realizat plățile, dacă sunt plăți recurente, adică abonamente sau de valoare mică. Această analiză poate fi efectuată de bancă sau de comerciant. De exemplu, plătești lună de lună facturi la același furnizor sau ești un cumpărător fidel pe un anumit site, unde comerciantul are definit un profil al tău. Din 2021 vor exista îmbunătățiri continue a acestor analize, astfel că vor crește și situațiile în care nu ți se va cere o autentificare strictă.

Cardurile tale sunt toate digitale, prin aplicația BT Pay

Întreb BT este cel mai mare program online de educație financiară al Băncii Transilvania, cu peste 2.000 de întrebări și răspunsuri din banking.
Sugestii de căutare
Powered by Azure OpenAI GPT4
AI Search oferă răspunsuri generate automat, folosind tehnologia GPT4, ce pot avea conținut inexact sau potențial ofensator, care nu reprezintă punctul de vedere al Băncii Transilvania. Ești singurul responsabil pentru utilizarea conținutului generat de acest serviciu. .
Termenii și condiții

Disclaimer

AI Search este un proiect pilot - în varianta beta - care folosește tehnologia GPT4 pentru a simplifica procesul de căutare și înțelegere a produselor bancare.

AI Search este antrenat să răspundă unor întrebări care au legătură exclusiv cu produsele bancare oferite de BT, însă în anumite situații și în funcție de întrebările adresate, este posibil să răspundă și la întrebări generale. Raspunsurile oferite sunt generate automat si trebuie sa fie utilizate doar in scop informativ. Serviciul poate oferi uneori conținut inexact sau potențial ofensator, care nu reprezintă punctul de vedere al Bancii Transilvania. Sunteți singurul responsabil pentru utilizarea conținutului generat de acest serviciu în orice mod. Nu vă bazați pe acest serviciu pentru sfaturi financiare, juridice sau alte sfaturi profesionale si nu introduceți în acesta date cu caracter personal sau alte informații confidențiale.

Utilizarea AI Search presupune acceptarea Termenilor și condițiilor.

Accesul și utilizarea serviciului implică acceptarea fără rezerve a acestor termeni și condiții. Dacă nu sunteți de acord cu acestea, vă rugăm să nu utilizați acest serviciu. Prin acceptarea termenilor și condițiilor pentru a folosi acest serviciu furnizat algoritmic de un model de inteligență artificială, va asumați întreg riscul în ceea ce privește calitatea, siguranța și performanța acestui serviciu.

Banca Transilvania nu furnizează nicio garanție în legătură cu răspunsurile oferite de acest serviciu.

AI Search furnizează răspunsuri algoritmic și acestea pot conține uneori informații inexacte sau limbaj potențial ofensator. Aceste informații nu exprimă poziția Băncii Transilvania și nu pot angaja responsabilitatea Băncii pentru conținutul oferit.

AI Search nu oferă răspunsuri la întrebări personalizate, astfel încât prin utilizarea acestuia va obligați să nu furnizați și să nu introduceți în mesajele/întrebările transmise niciun fel de date cu caracter personal sau alte informații confidențiale. În cazul nerespectării acestei obligații, prin inserarea unor date personale/informații confidențiale în cadrul AI Search, va exprimați consimțământul pentru prelucrarea acestora în vederea oferirii serviciului (răspunsurilor la întrebările pe care le adresați), precum și pentru îmbunătățirea modelului algoritmic al robotului de către dezvoltatorul acestuia.

Orice informație furnizată de către utilizatori în timpul interacțiunii cu AI Search va fi tratată în mod confidențial, fiind dezvăluită doar unor destinatari care au dreptul și nevoia de a o cunoaște.

Conținutul oferit de AI Search are doar scop informativ.

Utilizatorii sunt responsabili pentru întrebările și mesajele adresate în cadrul utilizării AI Search. Orice abuz sau limbaj neadecvat poate duce la întreruperea interacțiunii.

AI Search nu oferă sfaturi financiare, juridice sau profesionale și nu înlocuiește consultarea unor experți umani sau profesioniști specializați în domeniul respectiv. Utilizatorii nu trebuie să se bazeze pe informațiile furnizate de către AI Search pentru luarea deciziilor.

Banca își rezervă dreptul de a întrerupe serviciul AI Search în orice moment, fără o notificare prealabilă.

Termenii și condițiile pot fi revizuite/ actualizate în orice moment.