This page is automatically translated from Romanian into English.

Call Center
  • Timp de așteptare ridicat!

    În prezent, înregistrăm un număr foarte mare de apeluri în Call Center. Dacă ai o problemă urgentă, sună acum, iar dacă nu, te așteptăm mai târziu. Pentru răspunsuri rapide încearcă Întreb BT sau BT Visual Help.

  • 0264 308 028 sau *8028 Numărul e disponibil din orice rețea națională.
    0264 303 003 Linie directă pentru toți românii care sunt plecați din țară, inclusiv asistență în limba engleză.
    Asistență pentru fraude
    În cazul în care suspectezi o fraudă pe contul tău, sună rapid la 0264 308 055.

    Caută cu AI Search

    AI Search de pe Întreb BT îți răspunde la toate întrebările din banking.

    BT Visual Help

    Vezi rapid detaliile conturilor tale, apelează 0264 308 000 și primești un SMS cu link-ul de acces.

    Informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal în contextul furnizării soluției de plată BT POS App

    Versiune aplicabilă începand cu data de 21.11.2024

    1. Prevederi generale


    Banca Transilvania, S.A. cu sediul social în Cluj-Napoca, str. Calea Dorobanților, nr. 30-36, județul Cluj, înmatriculată la Registrul Comerţului sub nr. J12/4155/1993, cod unic RO 5022670, telefon contact: 02648028 (denumită în continuare “BT”) pune la dispoziția clienților săi soluția de plată – BT POS App (denumit în continuare “BT POS App”).

    Vă informăm prin prezenta ce date cu caracter personal urmează să folosim pentru identificarea/ autentificarea utilizatorilor (verificarea identității), pentru securitatea acestei soluții de plată în scopul prevenirii fraudelor, precum și în contextul utilizării funcționalităților BT POS App, pentru ce și în ce temei utilizăm aceste date, cui le dezvăluim, pentru cât timp le păstrăm, cum le protejăm și ce drepturi au persoanele vizate.

    Această informare se completează cu prevederile Notei de informare generale privind prelucrarea și protecția datelor cu caracter personal aparținând Clienților BT care este parte integrantă a Politicii de confidențialitate BT pe care o regăsiți pe website-ul www.bancatransilvania.ro sau accesand urmatorul link https://www.bancatransilvania.ro/politica-prelucrare-si-protectie-date-personale/.

    Prezenta informare poate fi revizuită de BT la anumite intervale de timp. Utilizatorii vor fi anunțați dacă apar astfel de modificări prin intermediul site-ului www.btepos.ro.


    2. Ce date colectăm pentru autentificarea utilizatorilor BT POS App


    Pentru a putea folosi soluția BT POS App pe care ați contractat-o de la BT este necesar să vă autentificați ca utilizator autorizat. Această autentificare se realizează în baza merchant ID, terminal ID și a unei parole. Credențialele sunt transmise de către BT prin SMS pe numărul de telefon al reprezentantului legal declarat în contract.

    3. Ce date colectăm pentru a asigura securitatea BT POS App


    Pentru a vă putea proteja tranzacțiile derulate prin BT POS App și informațiile din cadrul acestei platforme, vom colecta și utiliza Advertising ID al telefonului pe care aveți instalată aplicația mobilă BT POS App, alți identificatori de securitate ai telefonului (ex. Instance ID/ Device Identifier) și token-urile generate, modelul, producătorul telefonului și tipul sistemului de operare al acestuia, versiunea aplicației, pentru a verifica faptul că la fiecare logare încă utilizați același telefon cu care v-ați înregistrat pentru utilizarea aplicației BT POS App. De asemenea, prelucrăm adresa/ adresele de IP ale telefonului și, după caz, ale tabletei sau PAD-ului cu care vă conectați la BT POS App.

    4. Ce date prelucrăm când utilizați BT POS App


    Pentru a îndeplini obligațiile legale pe care le avem, pentru a vă pune la dispoziție soluția BT POS App pe care ați contractat-o pentru compania dumneavoastră și, după caz, pentru că avem interesul legitim de a preveni fraudele și de a comunica cu utilizatorii BT POS App pentru a le acorda suport și pentru a le solicita evaluarea calității soluției BT POS App utilizăm:

    Date aferente cardurilor și tranzacțiilor

    Când veți utiliza BT POS App, vom avea acces implicit la informații referitoare la: tranzacțiile efectuate de clienții dvs. cu cardul, PAN-ul aferent acestor carduri, ID-ul tranzacțiilor (RRN), sumele încasate în conturile companiei, inclusiv informații menționate la explicațiile plății. Deși acestă soluție este dedicată exclusiv clienților persoane juridice ai Băncii Transilvania, iar informațiile despre persoanele juridice nu sunt considerate, de regulă, date cu caracter personal, dacă aveți o entitate de tipul P.F.A., I.I., formă individuală de exercitare a unor profesii liberale (ex. cabinete individuale de avocați, notari, birouri de executori judecătorești etc.) trebuie să știți că informațiile despre acestea au regimul datelor cu caracter personal și banca le va trata cu respectarea prevederilor legale aplicabile în acest domeniu. De asemenea, prelucrăm datele cu caracter personal ale dumneavoastră și/ sau ale clienților dvs., cum ar fi beneficiarii încasărilor persoane fizice sau P.F.A., I.I., forme individuale de exercitare profesii liberale.

    Date de contact

    În baza contractului de achiziție a soluției BT POS App vom utiliza numărul de telefon al reprezentantului legal pentru transmiterea SMS-ului de validare a numărului de telefon și a datelor de login, iar adresa de e-mail pentru a vă transmite diverse rapoarte cu privire la tranzacțiile derulate prin intermediul soluției.

    Pentru că avem interesul legitim de a vă acorda sprijin în utilizarea BT POS App (suport) și pentru că dorim să aflăm părerea dumneavoastră despre această soluție (evaluarea calității serviciilor) vom folosi date de contact pe care le-ați declarat băncii în calitatea dvs. de client pentru a vă contacta în acest scop. Aveți dreptul să vă opuneți unei asemenea contactări. Pentru detalii, citiți secțiunea privind drepturile de care beneficiați în legătură cu prelucrarea datelor dvs. personale.

    Date colectate în scop de identificare și remediere a erorilor

    Atunci când utilizați aplicația și apar erori tehnice, pentru identificarea și remedierea acestora vom capta următoarele date: device, sistem de operare, versiunea sistemului de operare, tipul și descrierea erorii.

    Permisiuni solicitate în contextul utilizării aplicației

    Atunci când instalați aplicația, vi se va solicita permisiunea pentru accesul la files and media a dispozitivului în situația în care doriți să încarcați o poză de profil, respectiv doriți să descărcați local chitanțele în format pdf.

    În cazul în care doriți să încărcați o imagine de profil aplicația va accesa locația unde sunt stocate imaginile dvs., însă doar pentru a vă oferi posibilitatea să alegeți poza dorită. Privitor la celalaltă funcționalitate, după efectuarea plății veți avea posibilitatea de a salva local (pe dispozitivul dvs.) o copie a chitanței care dovedește efectuarea plății, iar ca dvs. să puteți beneficia de această opțiune, aplicația necesită acces la locația unde va salva chitanța. Operațiunea de salvare nu implică prelucrarea datelor deja stocate în acea locație.

    Dacă veți refuza acordarea accesului la files and media nu veți putea utiliza aplicația BT POS App, deoarece funcționalitățile inerente ale aplicației necesită accesul la acestă locație. Reiterăm faptul că prin acordarea accesului datele dvs. cu caracter personal din files and media vor fi prelucrate exclusiv în scop de încărcare imagine de profil sau salvare chitanță.

    Alte permisiuni necesare pentru utilizarea și funcționarea aplicației, astfel cum sunt stabilite de furnizorul sistemului de operare al dispozitivului pe care îl utilizați și pentru care nu este necesar acordul explicit al utilizatorului, sunt prezentate detaliat în secțiunea „Permisiuni” din magazinul Play Store/ Apple Store pentru aplicația BT POS App (ex. permisiuni pentru a vă anunța când nu aveți conexiune la Internet).

    5. Cui putem dezvălui datele ca urmare a utilizării soluției BT POS App


    Atunci când sunt efectuate tranzacții prin intermediul BT POS App, datele aferente acestora (de regulă, PAN, suma, explicațiile plății), vor fi accesibile și plătitorilor care au efectuat plata și, implicit, instituțiilor de credit/ plată unde aceștia au deschise conturile respective.

    La datele dumneavoastră prelucrate în BT POS App pot să aibă acces, conform nevoii de a cunoaște și numai în baza unor garanții de protecție a datelor cu caracter personal, partenerii contractuali ai băncii care ne sprijină în oferirea soluției BT POS App.

    Lista de destinatari se completează cu cea prevăzută în cadrul Notei de informare generale privind prelucrarea și protecția datelor cu caracter personal aparținând Clienților BT, sectiunea VIII.

    6. Cât păstrăm datele prelucrate în contextul furnizării soluției BT POS App


    Datele dumneavoastră, în calitate de client BT, precum și datele privind operațiunile derulate prin intermediul BT POS App sunt supuse regimului de păstrare prevăzut de actele normative aplicabile în domeniul prevenirii spălării banilor și finanțării terorismului, în domeniul serviciilor de plată sau în cel contabil și financiar - fiscal.

    7. Cum asigurăm protecția datelor cu caracter personal în soluția BT POS App


    Banca Transilvania ia toate măsurile tehnice și organizatorice necesare pentru a proteja datele cu caracter personal în cadrul soluției BT POS App.

    În ciuda acestor precauții, Banca nu poate garanta că persoane neautorizate nu vor obține acces la datele dumneavoastră cu caracter personal, prin intermediul terminalelor pe care le utilizați pentru a accesa BT POS App, în cazul în care acestea sunt neprotejate sau protejate necorespunzător.

    Sunteți exclusiv responsabil pentru menținerea confidențialității și păstrarea în siguranță a terminalului utilizat pentru accesarea BT POS App (telefon, tableta, PAD) și în special a ID-ului de logare și/ sau a parolelor pentru logare (parola, amprenta sau o altă metodă de securizare oferită de telefon/ tableta/ PAD).

    8. Care sunt drepturile de care beneficiază utilizatorii soluției BT POS App


    În conformitate cu prevederile Regulamentului General privind Protecția Datelor (“GDPR”), în calitate de persoană vizată de prelucrarea unor date cu caracter personal în contextul utilizării BT POS App, vă sunt garantate următoarele drepturi: dreptul de a fi informat (ne îndeplinim obligația de a vă informa prin prezentul înscris), dreptul de acces, dreptul la rectificare, dreptul la ștergerea datelor, dreptul la restricționarea prelucrării, dreptul la portabilitatea datelor, dreptul la opoziție, dreptul de retragere a consimțământului (pentru prelucrări care au la bază acestei temei legal), dreptul de a vă adresa Autorității Naționale pentru Supravegherea Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) și justiției. Regăsiți aceste drepturi prezentate detaliat inclusiv în prevederile Notei de informare generale privind prelucrarea și protecția datelor cu caracter personal aparținând Clienților BT.

    Vă puteți exercita la BT aceste drepturi sau puteți contacta responsabilul BT cu protecția datelor (DPO), prin transmiterea prin poștă a unei cereri la sediul BT indicat anterior - cu mențiunea - „în atenția DPO”- sau pe cale electronică la adresa de e-mail dpo@btrl.ro.

    Aveți totodată dreptul de a vă adresa Autorității Naționale pentru Supravegherea Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP)- (plangere@dataprotection.ro).

    Întreb BT este cel mai mare program online de educație financiară al Băncii Transilvania, cu peste 2.000 de întrebări și răspunsuri din banking.
    Sugestii de căutare
    Powered by Azure OpenAI GPT-4o
    AI Search oferă răspunsuri generate automat, folosind tehnologia GPT-4o, ce pot avea conținut inexact sau potențial ofensator, care nu reprezintă punctul de vedere al Băncii Transilvania. Ești singurul responsabil pentru utilizarea conținutului generat de acest serviciu. .
    Termenii și condiții

    Disclaimer

    AI Search este un proiect pilot - în varianta beta - care folosește tehnologia GPT-4o pentru a simplifica procesul de căutare și înțelegere a produselor bancare.

    AI Search este antrenat să răspundă unor întrebări care au legătură exclusiv cu produsele bancare oferite de BT, însă în anumite situații și în funcție de întrebările adresate, este posibil să răspundă și la întrebări generale. Raspunsurile oferite sunt generate automat si trebuie sa fie utilizate doar in scop informativ. Serviciul poate oferi uneori conținut inexact sau potențial ofensator, care nu reprezintă punctul de vedere al Bancii Transilvania. Sunteți singurul responsabil pentru utilizarea conținutului generat de acest serviciu în orice mod. Nu vă bazați pe acest serviciu pentru sfaturi financiare, juridice sau alte sfaturi profesionale si nu introduceți în acesta date cu caracter personal sau alte informații confidențiale.

    Utilizarea AI Search presupune acceptarea Termenilor și condițiilor.

    Accesul și utilizarea serviciului implică acceptarea fără rezerve a acestor termeni și condiții. Dacă nu sunteți de acord cu acestea, vă rugăm să nu utilizați acest serviciu. Prin acceptarea termenilor și condițiilor pentru a folosi acest serviciu furnizat algoritmic de un model de inteligență artificială, va asumați întreg riscul în ceea ce privește calitatea, siguranța și performanța acestui serviciu.

    Banca Transilvania nu furnizează nicio garanție în legătură cu răspunsurile oferite de acest serviciu.

    AI Search furnizează răspunsuri algoritmic și acestea pot conține uneori informații inexacte sau limbaj potențial ofensator. Aceste informații nu exprimă poziția Băncii Transilvania și nu pot angaja responsabilitatea Băncii pentru conținutul oferit.

    AI Search nu oferă răspunsuri la întrebări personalizate, astfel încât prin utilizarea acestuia va obligați să nu furnizați și să nu introduceți în mesajele/întrebările transmise niciun fel de date cu caracter personal sau alte informații confidențiale. În cazul nerespectării acestei obligații, prin inserarea unor date personale/informații confidențiale în cadrul AI Search, va exprimați consimțământul pentru prelucrarea acestora în vederea oferirii serviciului (răspunsurilor la întrebările pe care le adresați), precum și pentru îmbunătățirea modelului algoritmic al robotului de către dezvoltatorul acestuia.

    Orice informație furnizată de către utilizatori în timpul interacțiunii cu AI Search va fi tratată în mod confidențial, fiind dezvăluită doar unor destinatari care au dreptul și nevoia de a o cunoaște.

    Conținutul oferit de AI Search are doar scop informativ.

    Utilizatorii sunt responsabili pentru întrebările și mesajele adresate în cadrul utilizării AI Search. Orice abuz sau limbaj neadecvat poate duce la întreruperea interacțiunii.

    AI Search nu oferă sfaturi financiare, juridice sau profesionale și nu înlocuiește consultarea unor experți umani sau profesioniști specializați în domeniul respectiv. Utilizatorii nu trebuie să se bazeze pe informațiile furnizate de către AI Search pentru luarea deciziilor.

    Banca își rezervă dreptul de a întrerupe serviciul AI Search în orice moment, fără o notificare prealabilă.

    Termenii și condițiile pot fi revizuite/ actualizate în orice moment.