Cont 100% online 4.8
Instalează

Ai ajuns la finalul rezultatelor

Nu s-au gasit rezultate

This page is automatically translated from Romanian into English.

Call Center
  • Timp de așteptare ridicat!

    În prezent, înregistrăm un număr foarte mare de apeluri în Call Center. Dacă ai o problemă urgentă, sună acum, iar dacă nu, te așteptăm mai târziu. Pentru răspunsuri rapide încearcă Întreb BT sau BT Visual Help.

  • 0264 308 028 sau *8028 Numărul e disponibil din orice rețea națională.
    0264 303 003 Linie directă pentru toți românii care sunt plecați din țară, inclusiv asistență în limba engleză.
    Asistență pentru fraude
    În cazul în care suspectezi o fraudă pe contul tău, sună rapid la 0264 308 055.

    Caută cu AI Search

    AI Search de pe Întreb BT îți răspunde la toate întrebările din banking.

    BT Visual Help

    Vezi rapid detaliile conturilor tale, apelează 0264 308 000 și primești un SMS cu link-ul de acces.

    Notă de informare privind prelucrarea datelor personale ale celor care se înscriu și/sau participă la evenimentul #mentoratpebune

    Ne bucurăm că dorești să participi la evenimentul nostru #mentoratpebune. În această calitate urmează să îți fie prelucrate unele date personale, despre care îți spunem în continuare.

    Te rugăm să ai în vedere că această notă de informare se referă doar la prelucrarea datelor tale personale ca și posibil participant și/sau participant la evenimentul #mentorpebune.

    Despre prelucrarea datelor personale ale clienților Băncii Transilvania regăsești detalii în Nota de informare generală privind prelucrarea și protecția datelor cu caracter personal aparținând Clienților BT din cadrul Politicii de confidențialitate regăsite pe site-ul www.bancatransilvania.ro.

    Cine sunt operatorii care îți prelucrează datele?

    Cei care prelucrează datele tale sunt, după caz:

    Banca Transilvania SA (BT)

    Vitrina Felix Media S.A.

    Detalii despre cine este BT găsești în Politica de confidențialitate BT, la secțiunea B, iar depstre Vitrina Felix Media găsești pe site-ul lor www.vitrina.ro.

    Pentru ce scopuri ți se prelucrează datele ca posibil participant și/sau participant?

    BT a încheiat cu Vitrina Felix Media un acord prin care am stabilit cum îți vor fi folosite și protejate datele. Scopurile comune ale prelucrării datelor tale sunt următoarele:

    • legate de evenimentul la care te-ai înscris (precum, dar fără a se limita la: confirmarea locului cu privire la înscrierea la eveniment, remindere referitoare la evenimentul pentru care te-ai înscris, trimitere de materiale de prezentare, suport, recompense pentru evenimentul la care participi)
    • de interes particular (ex. informări despre modificarea datei/orei evenimentului la care te-ai înscris)

    Ce date personale îți prelucrăm și de unde le avem?

    Pentru scopurile indicate mai sus ți se prelucrează următoarele categorii de date personale în calitatea posibil participant/participant la eveniment:

    • nume, prenume - avem nevoie de aceste date ca să te identificăm cu confirmarea locului și la intrarea la eveniment,
    • date de contact – folosim numărul de telefon și adresa de e-mail pentru confirmarea locului și transmiterea de informații legate de buna desfășurare a evenimentului,
    • imaginea – se folosește dacă îți dai acordul să fii fotografiat/înregistrat video la eveniment,
    • opinii pe care le exprimi în cadrul evenimentului.

    Avem aceste date de la tine pentru că ni le-ai furnizat în cadrul formularului de înscriere la eveniment de pe Blogul BT sau când participi la eveniment.

    Care sunt temeiurile legale în care îți prelucrăm datele și ce se întâmplă dacă nu dorești să îți fie prelucrate?

    Temeiurile în baza cărora BT singură sau împreună cu Vitrina Felix Media S.A. prelucrează datele tale sunt, după caz:

    • consimțământul tău (ex. pentru realizarea de fotografii și/sau filmări la eveniment).
    • interesul legitim al băncii precum: asigurarea accesului la eveniment, interesul de desfășurare în condiții optime a evenimentului etc.

    Dacă prelucrarea datelor tale personale are la bază consimțământul, o vom realiza doar dacă îți exprimi acordul. Îți vom cere acordul când te înscrii la eveniment te vom întreba dacă ești de acord să îți folosim imaginea. Nu ești obligat să îți dai acordul, iar dacă decizi să ți-l exprimi vei avea dreptul să ți-l retragi oricând, fără ca retragerea să afecteze legalitatea prelucrării realizată anterior.

    Când prelucrarea datelor tale are la bază interesele noastre legitime menționate mai sus, ai dreptul să te opui acestei prelucrări. Îți vom putea acomoda unele cereri de opoziție (ex. dacă te opui să te contactăm pentru a-ți trimite mesaje de interes general), dar dacă te opui altor prelucrări (ex. dacă nu dorești să ne furnizezi datele obligatorii pentru înscrierea la eveniment), nu vom putea să îți mai punem facilita accesul la eveniment.

    Temeiurile menționate mai sus se referă exclusiv la prelucrarea realizată de BT și Vitrina Felix Media S.A. Temeiurile în care banca sau Vitrina Felix Media S.A. îți prelucrează datele personale când ești/te pregătești să devii client al acestora nu face obiectul prezentei secțiuni, ci se supune temeiurilor de prelucrare prevăzute în politicile de prelucrare a datelor personale ale fiecăreia  dintre aceste entități.   

    Către cine este posibil să dezvăluim datele tale? (destinatarii datelor, inclusiv din țări terțe)

    Datele tale legate de calitatea de participant al evenimentului Mentorat pe bune este posibil să fie dezvăluite/transferate, în funcție de situație, către anumite categorii de destinatari:

    • parteneri contractuali (prestatori de servicii) utilizați pentru desfașurarea evenimentului, precum dar fără a se limita la: servicii IT (mentenanță, dezvoltare software), servicii pentru evenimente, de transmitere a mesajelor SMS/e-mail etc.
    • autorități și instituții publice
    • alte persoane fizice sau juridice către care dezvăluim datele tale pentru că avem o obligație legală, un interes legitim sau dacă ți-ai exprimat consimțământul

    Vom dezvălui sau transfera datele tale către aceste categorii de destinatari doar atunci când este necesar pentru îndeplinirea scopurilor prelucrării, numai în conformitate cu prevederile Regulamentului general privind protecția datelor (“GDPR”), în baza temeiurilor juridice aplicabile în funcție de situație și doar în condiţii care asigură securitatea datelor.

    Unii dintre acești destinatari ai datelor sunt situați în țări terțe pentru care Comisia Europeană a recunoscut că exista un grad adecvat de protecție a datelor personale, în timp ce alții sunt situați în țări terțe pentru care nu a fost emisă o asemenea decizie de adecvare. Către această din urmă categorie de destinatari ne-am asigurat că transferul datelor se realizează în baza unor garantii adecvate, în conformitate cu mecanismele prevăzute de GDPR constând în Clauze Contractuale Standard aprobate de Comisia Europeană pe care le poti găsi aici: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/RO/TXT/PDF/?uri=CELEX:32021D0915&from=EN

    Nu transferăm datele tale către organizații internaționale.

    Cât timp îți prelucrăm datele ca participant al evenimentului Mentorat pe bune?

    Datele tale ca participant la eveniment le vom prelucra pe intreaga perioada a evenimentului și înca 5 zile de la finalizare, după care le vom șterge din evidentele noastre. În aceeasi masura vom solicita ștergerea acestora si de la Vitrina Felix Media S.A.

    Dacă datele se prelucrează în baza consimtământului tău și îți retragi acest acord, acele date vor fi șterse din evidențe dacă nu mai sunt necesare pentru aducerea la îndeplinire a altor scopuri ale prelucrării și/sau dacă nu există alt temei pentru prelucrarea lor în continuare.

    Care sunt drepturile de care beneficiezi în legătură cu prelucrarea datelor tale?

    Îți este garantată exercitarea următoarelor drepturi prevăzute de GDPR: a) dreptul de access, b) dreptul la rectificarea datelor, c) dreptul la ștergere, d) dreptul la retragerea consimțământului, e) dreptul de opoziție, f) dreptul la restricționarea prelucrării, g) dreptul la portabilitatea datelor, h) dreptul de a depune o plângere la Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal. Dacă decizi să ți le exerciți, cererile tale vor fi analizate și soluționate punctual, raportat la momentul și la temeiul în care îți sunt prelucrate datele personale pentru care îți exerciți drepturile.

    a) dreptul de acces: poți obține confirmarea îți sunt prelucrate datele cu caracter personal, precum și informații privind specificul prelucrării. Acest drept îți permite inclusiv să obții o copie a datelor cu caracter personal prelucrate.

    b) dreptul la rectificarea datelor: poți solicita să îți fie modificate date care sunt incorecte ori, după caz, poți cere completarea datelor tale care sunt incomplete.

    c) dreptul la ștergere: poți solicita ștergerea datelor lor cu caracter personal atunci când: acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care le-am colectat și le prelucrăm; ți-ai retras consimțământul pentru prelucrarea datelor și nu există alte temeiuri în care le prelucrăm; datele sunt prelucrate contrar legii; datele trebuie șterse conform legislației relevante.

    d) dreptul la retragerea consimțământului: pentru prelucrările datelor tale bazate pe  consimțământ, poți să îți retragi oricând consimțământul/acordul. Retragerea consimțământului nu afectează legalitatea prelucrărilor realizate anterior acestui moment.

    e) dreptul de opoziție: poți să te opui prelucrărilor datelor tale bazate pe interesul legitim, din motive care țin de situația ta specifică.

    f) dreptul la restricționarea prelucrării: poți solicita restricționarea prelucrării datelor tale dacă: contești corectitudinea datelor, pentru o perioadă care ne permite să verificăm exactitatea lor; prelucrarea este ilegală și te opui ștergerii lor, solicitând în schimb restricționarea utilizării lor; datele nu ne mai sunt necesare prelucrării, dar ni le soliciți pentru o acțiune în instanță; în cazul în care te-ai prelucrării, pentru intervalul de timp în care se verifică dacă drepturile legitime ale BT și/sau ale altor entități care activează în cadrul evenimentului Mentorat pe bune ca operatori prevalează asupra drepturilor tale.

    g) dreptul la portabilitatea datelor: poți solicita, în condițiile legii, să îți furnizăm anumite date cu caracter personal într-o formă structurată, utilizată frecvent și care poate fi citită în mod automatizat. În cazul în care ne soliciți, putem transmite respectivele date unei alte entități, dacă este posibil din punct de vedere tehnic.

    h) dreptul de a depune o plângere la Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal: ai dreptul de a depune o plângere la Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal în cazul în care consideri că ți-au fost încălcate drepturile: Autoritatea Națională pentru Supravegherea Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30 Sector 1, cod poştal 010336 Bucureşti, România anspdcp@dataprotection.ro

    Pentru exercitarea drepturilor menționate la punctele a) – g) de mai sus cu privire la date care îți sunt prelucrate de BT ca operator independent sau asociat cu alte entități implicate în organizarea evenimentului Mentorat pe bune, poți trimite cererea ta la datele de contact ale responsabilului BT cu protecția datelor, astfel:

    • pe cale poștală, la adresa din mun. Cluj-Napoca, str. Calea Dorobanților, nr. 30-36, jud. Cluj, cu mențiunea „în atenția responsabilului cu protecția datelor”
    • la adresa de poștă electronică dpo@btrl.ro
    Sistemul întâmpină probleme. Încearcă din nou, puțin mai târziu.
    Întreb BT este cel mai mare program online de educație financiară al Băncii Transilvania, cu peste 2.000 de întrebări și răspunsuri din banking.
    Sugestii de căutare
    Powered by Azure OpenAI GPT-4o
    AI Search oferă răspunsuri generate automat, folosind tehnologia GPT-4o, ce pot avea conținut inexact sau potențial ofensator, care nu reprezintă punctul de vedere al Băncii Transilvania. Ești singurul responsabil pentru utilizarea conținutului generat de acest serviciu. .
    Termenii și condiții

    Disclaimer

    AI Search este un proiect pilot - în varianta beta - care folosește tehnologia GPT-4o pentru a simplifica procesul de căutare și înțelegere a produselor bancare.

    AI Search este antrenat să răspundă unor întrebări care au legătură exclusiv cu produsele bancare oferite de BT, însă în anumite situații și în funcție de întrebările adresate, este posibil să răspundă și la întrebări generale. Raspunsurile oferite sunt generate automat si trebuie sa fie utilizate doar in scop informativ. Serviciul poate oferi uneori conținut inexact sau potențial ofensator, care nu reprezintă punctul de vedere al Bancii Transilvania. Sunteți singurul responsabil pentru utilizarea conținutului generat de acest serviciu în orice mod. Nu vă bazați pe acest serviciu pentru sfaturi financiare, juridice sau alte sfaturi profesionale si nu introduceți în acesta date cu caracter personal sau alte informații confidențiale.

    Utilizarea AI Search presupune acceptarea Termenilor și condițiilor.

    Accesul și utilizarea serviciului implică acceptarea fără rezerve a acestor termeni și condiții. Dacă nu sunteți de acord cu acestea, vă rugăm să nu utilizați acest serviciu. Prin acceptarea termenilor și condițiilor pentru a folosi acest serviciu furnizat algoritmic de un model de inteligență artificială, va asumați întreg riscul în ceea ce privește calitatea, siguranța și performanța acestui serviciu.

    Banca Transilvania nu furnizează nicio garanție în legătură cu răspunsurile oferite de acest serviciu.

    AI Search furnizează răspunsuri algoritmic și acestea pot conține uneori informații inexacte sau limbaj potențial ofensator. Aceste informații nu exprimă poziția Băncii Transilvania și nu pot angaja responsabilitatea Băncii pentru conținutul oferit.

    AI Search nu oferă răspunsuri la întrebări personalizate, astfel încât prin utilizarea acestuia va obligați să nu furnizați și să nu introduceți în mesajele/întrebările transmise niciun fel de date cu caracter personal sau alte informații confidențiale. În cazul nerespectării acestei obligații, prin inserarea unor date personale/informații confidențiale în cadrul AI Search, va exprimați consimțământul pentru prelucrarea acestora în vederea oferirii serviciului (răspunsurilor la întrebările pe care le adresați), precum și pentru îmbunătățirea modelului algoritmic al robotului de către dezvoltatorul acestuia.

    Orice informație furnizată de către utilizatori în timpul interacțiunii cu AI Search va fi tratată în mod confidențial, fiind dezvăluită doar unor destinatari care au dreptul și nevoia de a o cunoaște.

    Conținutul oferit de AI Search are doar scop informativ.

    Utilizatorii sunt responsabili pentru întrebările și mesajele adresate în cadrul utilizării AI Search. Orice abuz sau limbaj neadecvat poate duce la întreruperea interacțiunii.

    AI Search nu oferă sfaturi financiare, juridice sau profesionale și nu înlocuiește consultarea unor experți umani sau profesioniști specializați în domeniul respectiv. Utilizatorii nu trebuie să se bazeze pe informațiile furnizate de către AI Search pentru luarea deciziilor.

    Banca își rezervă dreptul de a întrerupe serviciul AI Search în orice moment, fără o notificare prealabilă.

    Termenii și condițiile pot fi revizuite/ actualizate în orice moment.

    Descarcă BT Pay

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă BT Pay

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă BT Pay

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă NeoBT

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă NeoBT

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă NeoBT

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă BT24

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

    Descarcă BT24

    Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.