- De ce documente am nevoie pentru a obtine un card de credit sau card cu overdraft?
- Cum pot sa imi modific limitele de tranzactionare ale cardului?
- Imi expira cardul luna aceasta. Mi s-a emis automat un nou card? De unde il pot ridica?
- Se percepe comision la plata cu cardul in magazinele fizice sau online?
- Cum pot fi informat despre tranzactiile efectuate cu cardul si despre sumele pe care le incasez in cont?
Call Center
Timp de așteptare ridicat!
În prezent, înregistrăm un număr foarte mare de apeluri în Call Center. Dacă ai o problemă urgentă, sună acum, iar dacă nu, te așteptăm mai târziu. Pentru răspunsuri rapide încearcă Întreb BT sau BT Visual Help.
0264 308 028 sau *8028
Numărul e disponibil din orice rețea națională.
0264 303 003
Linie directă pentru toți românii care sunt plecați din țară, inclusiv asistență în limba engleză.
Asistență pentru fraude
În cazul în care suspectezi o fraudă pe contul tău, sună rapid la 0264 308 055.
Caută cu AI Search
AI Search de pe Întreb BT îți răspunde la toate întrebările din banking.
BT Visual Help
Vezi rapid detaliile conturilor tale, apelează 0264 308 000 și primești un SMS cu link-ul de acces.