Investiții, direct din app 4.8
Instalează

This page is automatically translated from Romanian into English.

Call Center
  • Timp de aÈ™teptare ridicat!

    În prezent, înregistrăm un număr foarte mare de apeluri în Call Center. Dacă ai o problemă urgentă, sună acum, iar dacă nu, te așteptăm mai târziu. Pentru răspunsuri rapide încearcă Întreb BT sau BT Visual Help.

  • 0264 308 028 sau *8028 Numărul e disponibil din orice reÈ›ea naÈ›ională.
    0264 303 003 Linie directă pentru toți românii care sunt plecați din țară, inclusiv asistență în limba engleză.
    Asistență pentru fraude
    În cazul în care suspectezi o fraudă pe contul tău, sună rapid la 0264 308 055.

    Caută cu AI Search

    AI Search de pe Întreb BT îți răspunde la toate întrebările din banking.

    BT Visual Help

    Vezi rapid detaliile conturilor tale, apelează 0264 308 000 și primești un SMS cu link-ul de acces.

    Depozite negociate - BT24

    Depozitarul

    • Se obligă să primească cu titlu de depozit banii, să confirme prin extras de cont condiÅ£iile de constituire a depozitului ÅŸi să elibereze sumele din depozit la cererea deponentului.
    • Se obligă să calculeze si să plătească dobȃnda prevăzută conform prevederilor prezentului contract.

    Deponentul

    • Are posibilitatea să negocieze condiÅ£iile de constituire ale depozitului, în conformitate cu politica BT, în intervalul de timp în care funcÈ›ionează piaÅ£a monetară interbancară;
    • Se obligă să respecte nivelul ÅŸi termenul depozitului negociat telefonic. Acestea se pot negocia în zilele bancare lucrătoare, de luni până vineri între orele 9.00-17.30. Negocierea se poate realiza pentru sume mai mari de 100.000 RON (echivalent EUR ÅŸi USD) în cazul persoanelor fizice, respectiv 100.000 RON (echivalent EUR ÅŸi USD) în cazul persoanelor juridice, echivalent calculat la cursul stabilit de Banca NaÅ£ională a Romȃniei valabil în ziua respectivă.

    Caracteristici

    Rata dobȃnzii care se acordă la depozitul constituit se negociază telefonic, prin e-mail sau alte sisteme electronice de comunicare, în funcție de sumă, termen, condiţiile de piaţă ale momentului, precum şi strategia băncii.

    Termenul de constituire a depozitului se va negocia telefonic, prin e-mail sau alte sisteme electronice de comunicare între deponent şi depozitar, prin persoanele desemnate.

    Plata dobȃnzii se face la expirarea depozitului, iar suma existentă în depozit se transferă în contul de disponibil. Rata dobȃnzii agreate de părti este fixă pe tot timpul de executare a contractului.

    În cazul în care se solicită desfiintarea anticipată, înainte de scadență, banca este autorizată să calculeze dobȃnda la nivelul dobȃnzii practicate pentru depunerile la vedere din momentul desființării depozitului.

    Banca va colecta impozitul pe dobȃndă, în momentul acordării bonificației, conform prevederilor legale în vigoare.

    Plățile/operațiunile cu numerar efectuate ulterior transferului în contul curent utilizând sume provenite din depozite bancare se comisionează conform Deciziei BT in vigoare la data efectuării operațiunilor, Decizie care constituie anexă la Condițiile Generale de Afaceri ale Băncii Transilvania.

    Comisioanele aferente contului curent percepute consumatorului de catre bancă sunt afișate în secțiunea Comisioane și se pot consulta la orice unitate BT.

    Depozitele constituite sunt garantate de Fondul de garantare a depozitelor în sistemul bancar, în limita unui plafon de garantare de 100.000 eur pe deponent echivalent lei, în conformitate cu prevederile Legii Nr. 311/2015, privind schemele de garantare a depozitelor și Fondul de garantare al depozitelor bancare. Limita plafonului de garantare se poate modifica printr-o dispoziție legislativă.

    Depozite bancare sunt excluse de la garantare

    Conform prevederilor Legii 311/2015 privind schemele de garantare a depozitelor și Fondul de garantare a depozitelor bancare următoarele depozite sunt excluse de la garantare :

    • Depozite ale unei instituÅ£ii de credit făcute în nume ÅŸi cont propriu, cu respectarea prevederilor art. 64 alin. (2);
    • Instrumente care se încadrează în definiÅ£ia fondurilor proprii, astfel cum acestea sunt definite la art. 4 alin. (1) pct. 118 din Regulamentul (UE) nr. 575/2013;
    • Depozitele rezultate din tranzacÅ£ii în legătură cu care au fost pronunÅ£ate hotărâri judecătoreÅŸti definitive de condamnare pentru infracÅ£iunea de spălare a banilor, potrivit legislaÅ£iei în domeniul prevenirii ÅŸi combaterii spălării banilor. ÃŽncadrarea depozitelor în această categorie se realizează de schema de garantare a depozitelor, pe baza informaÅ£iilor primite de la autorităţile competente, de la instituÅ£ia de credit ale cărei depozite au devenit indisponibile ori de la lichidatorul desemnat de instanţă, după caz;
    • Depozite ale instituÅ£iilor financiare, astfel cum sunt acestea definite la art. 4 alin. (1) pct. 26 din Regulamentul (UE) nr. 575/2013;
    • Depozite ale firmelor de investiÅ£ii, astfel cum acestea sunt definite la art. 4 alin. (1) pct. 2 din Regulamentul (UE) nr. 575/2013;
    • Depozitele pentru care identitatea titularului nu a fost verificată până la momentul când acestea devin indisponibile, potrivit legislaÅ£iei în domeniul prevenirii ÅŸi combaterii spălării banilor;
    • Depozite ale asigurătorilor ÅŸi reasigurătorilor, astfel cum sunt aceÅŸtia definiÅ£i la art. 2 lit. A pct. 5 ÅŸi 39 din Legea nr. 32/2000 privind activitatea de asigurare ÅŸi supravegherea asigurărilor, cu modificările ÅŸi completările ulterioare;
    • Depozite ale organismelor de plasament colectiv, astfel cum sunt acestea definite de legislaÅ£ia pieÅ£ei de capital;
    • Depozite ale fondurilor de pensii;
    • Depozite ale autorităţilor publice centrale, locale ÅŸi regionale;
    • Valori mobiliare de natura datoriei emise de instituÅ£ia de credit, precum ÅŸi obligaÅ£ii care izvorăsc din acceptări proprii ÅŸi bilete la ordin.
    Formularul pentru informații oferite deponenților
    z PDF