Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT24

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Descarcă BT24

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

Call Center

89
MIN
TIMP DE AȘTEPTARE
17
CLIENȚI
ÎN CONVORBIRE
124
CLIENȚI
ÎN AȘTEPTARE
0264 308 028 sau *8028 Numărul e disponibil din orice rețea națională.
0264 303 003 Linie directă pentru toți românii care sunt plecați din țară, inclusiv asistență în limba engleză.

Ai încercat NeoBT?

Noul online banking Banca Transilvania, care va înlocui foarte curând actuala platformă.

Din NeoBT, ai acces online la conturile tale și poți face toate operațiunile pe care le faci acum din BT24. În plus, beneficiezi de funcționalități suplimentare.

Ghid de acces în aplicația BT24 Mobile Banking

Aplicația de Mobile Banca Transilvania poate fi utilizată de pe orice telefon cu sistem de operare Android minim versiunea 6.0 și iOS minim versiunea 11.4.1.

În cazul în care nu ai activ serviciul BT24 Mobile Banking, poți să-l activezi din interiorul aplicăției BT24 Internet Banking – meniul Servicii online – submeniul Abonare online la mobile sau aplica aici.

După ce te-ai abonat la BT24 Mobile Banking trebuie să parcurgi pașii de mai jos:

  • descarci aplicația din Google Play (Android) sau App Store (iOS)
  • introduci codul de activare generat din Internet Banking BT24 (meniul Servicii online, opțiunea Activare aplicație Mobile Banking) și codul unic SMS recepționat pe telefon sub formă de sms
  • îți definești parola dorită de minimum 4 maximum 8 caractere.

Și ai acces la:

  • Sold online;
  • Transfer între conturile proprii (deschise la Banca Transilvania sub același ID);
  • Plăti în lei, inclusiv către conturi deschise laTrezoreria Statului;
  • Schimburi și conversii valutare;
  • Tranzacții Western Union;
  • Plăți de utilități;
  • Constituiri și lichidări depozite;
  • Vizualizarea limitelor de card;
  • Vizualizarea informațiilor despre creditele în sold;
  • Vizualizarea istoricului de tranzacții;
  • Vizualiazarea stării tranzacțiilor efectuate prin Internet și Mobile Banking.